Jump to content

3D of Topdown.

.Sharingan

3D of Topdown  

140 leden hebben gestemd

1. 1. Wat denken jullie ?

• 3D.
      58
    • Topdown.
      74

Recommended Posts

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gammie_

28

• nintendo5998

23

• Loekoe

19

• MegaPilot

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja maar transformers kund ge als ne soort gta vergelijken want er zijn ook missies en auto's en politie maar inderdaad geen voetgangers

Nou heb ik dat spel zelf niet (alleen gezien op filmpjes en screenshots). Ik heb hooguit 2 auto's gezien in een filmpje, ik kan er naast zitten, maar ik kan niet geloven dat daar een heel computergestuurd verkeer is en daadwerkelijk gewoon rondrijd. Tevens zijn er inderdaad geen voetgangers te bekennen. Volgens mij kun je ook niet in gebouwen of even naar een shop toe? Dat zijn toch ook belangrijke punten in een Gta game? Trouwens ziet het er niet zo gedetailleerd uit, eerder kaal en oppervlakkig het is dan ook duidelijk te zien, dat de makers zich vooral op het personage hebben gericht. Je moet nagaan dat in een Gta game sowieso allerlei verschillende auto's en voetgangers lopen en rijden en dan heb ik nog niet eens de hele mikmak opgenoemd...

@Crippless, die screens zien er nog best aardig uit, alleen vraag ik me af of je op dit niveau een heuse Gta game kan ontwikkelen. Ook daar ontbreekt het nodige verkeer, voetgangers en natuurlijk een uitgebreide free roaming, omdat je in shooting games, toch van punt naar punt werkt. Kijk ik noem wel iedere keer het verhaaltje op (van voetgangers, auto's, details) Maar dit zijn gewoon kenmerken die in een gta/free roaming game behoren.

Toch raakt me geduld een beetje op, voor de eerste screens van Gta CTW... Hoe gaan ze dat toch doen, hoewel ik wel het vertrouwen in Rockstar games heb :)

leg een suit hoe een gigantische robot in een gebouw gaat.

en filmpjes tonen maar 1 tiende van wat er in het spel gebeurd

Delen op andere websites

Je vat het veelste serieus op. Ik neem deze game in vergelijking met de enegine van een Gta game, oftewel een echte free roaming game. Daarbij probeer ik jou uit te leggen, dat bij een Gta game/free roaming game, veel meer effecten en details aan te pas komen. Toen ik eerder zei ''Volgens mij kun je ook niet in gebouwen of even naar een shop toe?'' Daarmee probeer ik alleen de connectie te leggen op een Gta game, zo zijn er nog tal van punten en andere zaken die ze zouden moeten toevoegen, om een gta game te maken en dat zal een DS systeem toch net even wat zwaarder gaan liggen dan deze robot game.

Delen op andere websites

Je vat het veelste serieus op. Ik neem deze game in vergelijking met de enegine van een Gta game, oftewel een echte free roaming game. Daarbij probeer ik jou uit te leggen, dat bij een Gta game/free roaming game, veel meer effecten en details aan te pas komen. Toen ik eerder zei ''Volgens mij kun je ook niet in gebouwen of even naar een shop toe?'' Daarmee probeer ik alleen de connectie te leggen op een Gta game, zo zijn er nog tal van punten en andere zaken die ze zouden moeten toevoegen, om een gta game te maken en dat zal een DS systeem toch net even wat zwaarder gaan liggen dan deze robot game.

Ach, gebouwen.. In GTA LCS kon je toch ook niet meer in gebouwen na de storyline? Ik vind dat niet zo belangrijk hoor, een ijzersterke storyline is al goed genoeg voor mij. En als je je dan verveelt daarna, kan je de game nog eens uitspelen met de storyline. Ik heb dan liever een goeie storyline dan dat je in shops kan en een slappe storyline met een paar 30 missies. Ik vind het trouwens altijd super irritant dat ze een GTA vroeg aankondigen, moeten we super lang wacht voor de screens en we mogen de gameplay maar zien als de game uit is, net als IV!

Delen op andere websites

Ach, gebouwen.. In GTA LCS kon je toch ook niet meer in gebouwen na de storyline? Ik vind dat niet zo belangrijk hoor, een ijzersterke storyline is al goed genoeg voor mij. En als je je dan verveelt daarna, kan je de game nog eens uitspelen met de storyline. Ik heb dan liever een goeie storyline dan dat je in shops kan en een slappe storyline met een paar 30 missies. Ik vind het trouwens altijd super irritant dat ze een GTA vroeg aankondigen, moeten we super lang wacht voor de screens en we mogen de gameplay maar zien als de game uit is, net als IV!

Standaard shops zoals: AmmuNation, Safe Houses , Pay 'n' Spray, Bomb Shops vind ik toch zeker wel belangrijk, dat hoort gewoon in een Gta game. Daarnaast is een beetje aardige aankleding en bepaalde details van gebouwen en de hele omgeving ook niet onbelangrijk. Als ik oer lelijke gebouwen zie, die pixel achtig zijn of waarvan je je afvraagt wat het voor moet stellen, ben ik toch een stuk minder gemotiveerd om het uberhoud te spelen. Een goede verhaallijn is belangrijk, dat zeker maar dan mag de omgeving nog wel vriendelijk ogen, tevens haal ik graag wat nieuwe gadgets/wapens bij shops hoor.

Delen op andere websites

Standaard shops zoals: AmmuNation, Safe Houses , Pay 'n' Spray, Bomb Shops vind ik toch zeker wel belangrijk, dat hoort gewoon in een Gta game. Daarnaast is een beetje aardige aankleding en bepaalde details van gebouwen en de hele omgeving ook niet onbelangrijk. Als ik oer lelijke gebouwen zie, die pixel achtig zijn of waarvan je je afvraagt wat het voor moet stellen, ben ik toch een stuk minder gemotiveerd om het uberhoud te spelen. Een goede verhaallijn is belangrijk, dat zeker maar dan mag de omgeving nog wel vriendelijk ogen, tevens haal ik graag wat nieuwe gadgets/wapens bij shops hoor.

Ah, ok, ik dacht dat je bedoelde met eet-shops, of kleding-shops. Natuurlijk moet Ammu-Nation, Tha Bomb Shop of de Pay'n Spray erbij horen. Ook zouden boten wel leuk zijn. Maar hoeft er niet. Maar het zou ook leuk zijn als er bowling games komen in 3D ofzo, of allerlei leuke activiteitjes in 3D. Maar ik ga hier niet een Nintendo DS voor kopen, alleen rasechte GTA-fans zouden dat doen. Jammer dat je altijd moet wachten tot de release voor de gameplay te zien, dat steekt me wel wat tegen ja..

Delen op andere websites

daar heb je wel gelijk :Y

Delen op andere websites

het zou heel makkelijk kunnen 3d..

als je een soort 3d maakr met bijvoorbeeld een auto

van 2 4kanten en een dak

___/__\

/__/___\

zoiets al dat aleen dat anders

gewoon google sketchup actich

hoeft niet veel details zolang maar leuk

Delen op andere websites

rom groote ds vanaf 8 tot 120 mb (bron nds-roms)

iso groote psp ongeveer 1,2 gb

als je gewoon een grotere gamecard gebruit

heb je een paar problemen opgelost radio..

filmpjes

grote van lc

:eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten:

en met een expansionpack bijvoorbeeld zo een van nds browser

kan je het spel sneller laten verlopen:)

en vorkomt r* illigaal downloaden:);(;(;(

heb zelf ds en psp:) ds met ttds en psp nog 100% legaal:D

Delen op andere websites

een expansionpack van nds browser

kan je het spel sneller laten verlopen:)

daarom ben ik er zeker van

als het bij nds browser werkt waarom dan niet bij gtacw

post-98499-1219343745.jpg

Bewerkt: door nintendo5998
Delen op andere websites

Jullie denken juist hele kleine games van de NDS, nintendogs zijn graphics is niet te evenaren met die van een Gta game. Dat is juist zo mooi, omdat de speelwereld en mogelijkheden zo klein zijn, hoe kleiner hoe mooier de graphics. In een Gta variant zou dat dus enorm vergroot moeten worden, niet alleen de meerdere functies, maar ook een hele wereld, ik vind het een beetje eenvoudig gezegd, om het meteen aan de eenvoudige games te gaan koppelen. Er is nog nooit een DS game verschenen die de enegine had van een echt free-roaming game (Scarface, Gta, The Godfather, driver ect.) Dat laat juist zien, dat de DS dit zeer moeilijk aan kan. Maar de tijd zal het ons bewijzen.

Delen op andere websites

Jullie denken juist hele kleine games van de NDS, nintendogs zijn graphics is niet te evenaren met die van een Gta game. Dat is juist zo mooi, omdat de speelwereld en mogelijkheden zo klein zijn, hoe kleiner hoe mooier de graphics. In een Gta variant zou dat dus enorm vergroot moeten worden, niet alleen de meerdere functies, maar ook een hele wereld, ik vind het een beetje eenvoudig gezegd, om het meteen aan de eenvoudige games te gaan koppelen. Er is nog nooit een DS game verschenen die de enegine had van een echt free-roaming game (Scarface, Gta, The Godfather, driver ect.) Dat laat juist zien, dat de DS dit zeer moeilijk aan kan. Maar de tijd zal het ons bewijzen.

daar ben ik het mee eens

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...