Jump to content

110% Firefox reactietopic


Thabit

Recommended Posts

ik ben het met je eens gta-pilot die firefox3 is zo traag als wat en zit idd vol met bugs. Om downloads geheel te laden is mijne 3 minuten bezig, bij ff2 duurde het nog niet eens een minuut. Ook het opstarten duurt veel langer.

Dat zal dan aan je pc liggen, heb je een oude PC? Want bij mij starten de downloads binnen 0,1 seconde en start FF3 ook sneller op dan FF2..

Dus jij noemt een dual core met 2G en een 8800GT Game PC langzaam @_@?

>>> Door Thundercover: Dat zegt hij niet, hij vraagt naar je systeemeisen. ;)<<<

Hij zegt 'Heb je een langzame pc?', niet 'Dan heb je een langzame pc'.

Misschien heb je te veel rotzooi op de achtergrond lopen, of je pc word warm, en clocked zich naar beneden.

Tevens, ontopic: Zeer handig, ik gebruik zelf ook FF3, vind het zeer fijn, ik kan totaal niet werken (meer) met IE, desondanks dat ik er meer dan 5 jaar heb gebruikt.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het derde deel, stap 6 staat er 'klik ergens rechtermuisknop en dan nieuw -> getal'.

Als ik 'nieuw' selecteer kan ik nergens op 'getal' klikken, enkel op 'String', 'Integer' of 'Boolean'.

Wat moet ik doen?

Daar moet je Integer aanklikken, ik zal het erbij zetten ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het derde deel, stap 6 staat er 'klik ergens rechtermuisknop en dan nieuw -> getal'.

Als ik 'nieuw' selecteer kan ik nergens op 'getal' klikken, enkel op 'String', 'Integer' of 'Boolean'.

Wat moet ik doen?

Daar moet je Integer aanklikken, ik zal het erbij zetten ;) .

Dank je :Y

Link to comment
Delen op andere websites

In IE krijg ik zowat bij elke site waar ik kom, popups. Bij Firefox heel zelden. Zelfs als ik Hitman Pro draai zijn de popups er binnen de kortste keren weer bij IE. Bij Firefox niet! Bij sommige sites hoor je popups te krijgen. Maar dan staat bovenin bij firefox of je de pop-up wil toestaan of niet! Superhandig dus!

Link to comment
Delen op andere websites

In IE krijg ik zowat bij elke site waar ik kom, popups. Bij Firefox heel zelden. Zelfs als ik Hitman Pro draai zijn de popups er binnen de kortste keren weer bij IE. Bij Firefox niet! Bij sommige sites hoor je popups te krijgen. Maar dan staat bovenin bij firefox of je de pop-up wil toestaan of niet! Superhandig dus!

Klopt. Alleen waarom ik dit bericht post; gebruik geen Hitman Pro! Lees deze post even door en je weet waarom. Wat jij vooral moet lezen staat onder het kopje Antispyware, en dan de bijdrage van RonaldVC. Daar legt hij haarfijn uit waarom je geen Hitman Pro moet gebruiken.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

In IE krijg ik zowat bij elke site waar ik kom, popups. Bij Firefox heel zelden. Zelfs als ik Hitman Pro draai zijn de popups er binnen de kortste keren weer bij IE. Bij Firefox niet! Bij sommige sites hoor je popups te krijgen. Maar dan staat bovenin bij firefox of je de pop-up wil toestaan of niet! Superhandig dus!

Klopt. Alleen waarom ik dit bericht post; gebruik geen Hitman Pro! Lees deze post even door en je weet waarom. Wat jij vooral moet lezen staat onder het kopje Antispyware, en dan de bijdrage van RonaldVC. Daar legt hij haarfijn uit waarom je geen Hitman Pro moet gebruiken.

Succes.

OK bedankt voor de tip!

Link to comment
Delen op andere websites

Verder kan ik nu ook direct exes openen na het downloaden ('Uitvoeren' ipv 'Opslaan als..') met OpenDownload, wat weer een reden is om geen IE te gebruiken (voor mij dan, ik probeer niet te provoceren).

Als Microsoft in IE add-ons toelaat, zou het no enigszins kunnen concurreren, maar nu kaan het dat absoluut niet..

Ik weet niet heel veel zeggen, maar als ik .exe bestanden download met IE kan ik ze ook gelijk Uitvoeren hoor. Ik snap niet helemaal wat je argument dan is. Trouwens zijn er voor Microsoft's IE wel soortgelijke dingen, alleen minder groot en bekend dan bij FF. Met het windows register kun je aardig wat dingen in IE tweaken en je kunt ook een hoop toolbars downloaden met allerlei functies. Je kunt ook kant en klare tweaks downloaden op internet en zelfs hele nieuwe functies. Voorbeeldjes die ik zelf gebruik zijn ieHTTPheaders en Sothink SWF Catcher. Ik geef toe, met FireFox gaat dit veel makkelijker en ze zijn ook gemakkelijker te maken, wat er dus weer voor zorgt dat er een grotere variëteit is. Desalniettemin bestaan er voor IE ook genoeg tweaks en mods die aardig wat gelijkenis met FF's add-ons vertonen.

Ik bedoel dat je dat eerst niet had in FF, wat nogal irritant was voor mij. Daarom gebruikte ik soms nog wel IE. Maar nu hoef ik niet meer speciaal (voor updates van bijv. CCleaner) IE op te starten.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Mooi topic en goede info over Mozzila FireFox alleen heb je mij niet echt overgehaald. Ik gebruik het namelijk al! En ik vind het chiller dan InternetExplore, want om YouTube filmpjes te bekijken moet je AdobeFlash downloaden maar InternetExplore blokkeert dat om een of andere reden. Toen probeerde ik het met FireFox en het werkte in 1 keer! Geweldige browser.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...