Jump to content

110% Firefox reactietopic


Thabit

Recommended Posts

Een mooi topic. Ik vind Firefox ook sneller en fijner dan Internet Explorer, maar dat hebben ze allemaal al gehoord, die IE gebruikers. Het probleem is dat een andere browser altijd wennen is en dat de meeste niet zo snel overstappen. Als ze het eenmaal gebruiken zijn ze er erg blij mee. Firefox gebruikers willen daar dolenthousiast 'het woord' verspreiden. Dit gebeurt helaas op de verkeerde manier (lees: HAHAHAH IE7 IS VOOR NOOBS HAHAHAHA!) en dat werkt averechts.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

nog een ding dat je vergeten bent bij het 110% firefox topic wat ik ook erg handig vind je kan als startpagina meerdere pagina's instellen dus bij opstarten heeft hij het dan bijv. zo: 1ste tabblad: Gtaforum 2de tablad: hyves 3de tablad:google dit kan je doen door die tabbladen te openen tegelijk en dan extra-->opties-->algemeen--> en dan huidige pagina's gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

nog een ding dat je vergeten bent bij het 110% firefox topic wat ik ook erg handig vind je kan als startpagina meerdere pagina's instellen dus bij opstarten heeft hij het dan bijv. zo: 1ste tabblad: Gtaforum 2de tablad: hyves 3de tablad:google dit kan je doen door die tabbladen te openen tegelijk en dan extra-->opties-->algemeen--> en dan huidige pagina's gebruiken
Let op! Het topic is bij lange na nog niet af!
Link to comment
Delen op andere websites

FF is inderdaad stukken beter dan die flutbrowser van Microsoft. En het is altijd even wennen. :Y

Net als met Vista, als ze gewoon eens te tijd nemen eraan te wennen, is Vista ook veel beter dan XP. Zo is dat ook met FF, na even wennen gaat er een wereld voor je open, en een gevaarlijke spyware wereld voor je dicht! Zeker downloaden! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nog een ding dat je vergeten bent bij het 110% firefox topic wat ik ook erg handig vind je kan als startpagina meerdere pagina's instellen dus bij opstarten heeft hij het dan bijv. zo: 1ste tabblad: Gtaforum 2de tablad: hyves 3de tablad:google dit kan je doen door die tabbladen te openen tegelijk en dan extra-->opties-->algemeen--> en dan huidige pagina's gebruiken
Vraagje: is het topic bedoeld om alle positieve eigenschappen van FireFox op te sommen en hoe je deze optimaal kunt gebruiken ten opzichte van IE of gaat het in het algemeen om verschillende opties van de browser? Bovenstaande quote is namelijk ook geheel mogelijk met Internet Explorer 7.

Nog wat kleine tips die je in de toekomst misschien nog in het topic kunt verwerken als je het handig lijkt.

- Add-ons (User Agent Switcher, Firebug, ChatZilla - voor IRC, DOM Inspector, Tamper Data, Live HTTP Headers en RefControl zijn enkele handige voorbeelden. Sommige dingen zijn in IE niet of heel lastig te doen, maar gaan in FF heel makkelijk met de juiste add-on)

- Ctrl+U: Sneltoets om de Page Source te bekijken met automatische opmaak (in IE alleen zwarte tekst)

- Ctrl+F: Werkt veel makkelijker dan in IE, doordat er geen apart venstertje gebruikt wordt.

- about:config: meest belangrijke onderdelen uitleggen.

Ben benieuwd wat er in de toekomst nog bij komt te staan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met je eens gta-pilot die firefox3 is zo traag als wat en zit idd vol met bugs. Om downloads geheel te laden is mijne 3 minuten bezig, bij ff2 duurde het nog niet eens een minuut. Ook het opstarten duurt veel langer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met je eens gta-pilot die firefox3 is zo traag als wat en zit idd vol met bugs. Om downloads geheel te laden is mijne 3 minuten bezig, bij ff2 duurde het nog niet eens een minuut. Ook het opstarten duurt veel langer.

ik heb helemaal geen problemen met firefox3 echt helemaal niets doet het prima werkt prima en is snel

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met je eens gta-pilot die firefox3 is zo traag als wat en zit idd vol met bugs. Om downloads geheel te laden is mijne 3 minuten bezig, bij ff2 duurde het nog niet eens een minuut. Ook het opstarten duurt veel langer.

Dat zal dan aan je pc liggen, heb je een oude PC? Want bij mij starten de downloads binnen 0,1 seconde en start FF3 ook sneller op dan FF2..

Link to comment
Delen op andere websites

Goed topic. Als je ook een Handige extensies post maakt, zou het topic nog functioneler zijn :puh:

Extensies zijn zooo chill! Met FF 3 kun je ook nieuwe add-ons in het add-on schermpje downloaden! Lekker snel dus.

Gebruik nu 18 add-ons, waarvan ik Ad-Block Plus en PicLens wel de handigsten vind.

Verder kan ik nu ook direct exes openen na het downloaden ('Uitvoeren' ipv 'Opslaan als..') met OpenDownload, wat weer een reden is om geen IE te gebruiken (voor mij dan, ik probeer niet te provoceren).

Als Microsoft in IE add-ons toelaat, zou het no enigszins kunnen concurreren, maar nu kaan het dat absoluut niet..

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Goed topic. Als je ook een Handige extensies post maakt, zou het topic nog functioneler zijn :puh:

Extensies zijn zooo chill! Met FF 3 kun je ook nieuwe add-ons in het add-on schermpje downloaden! Lekker snel dus.

Gebruik nu 18 add-ons, waarvan ik Ad-Block Plus en PicLens wel de handigsten vind.

Verder kan ik nu ook direct exes openen na het downloaden ('Uitvoeren' ipv 'Opslaan als..') met OpenDownload, wat weer een reden is om geen IE te gebruiken (voor mij dan, ik probeer niet te provoceren).

Als Microsoft in IE add-ons toelaat, zou het no enigszins kunnen concurreren, maar nu kaan het dat absoluut niet..

Over o.a AdBlock wou ik idd een artikel gaan schrijven :) Heb jij veel verstand van FF? Anders mag je wel meehelpen. Anyway, bedankt voor het meedanken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met je eens gta-pilot die firefox3 is zo traag als wat en zit idd vol met bugs. Om downloads geheel te laden is mijne 3 minuten bezig, bij ff2 duurde het nog niet eens een minuut. Ook het opstarten duurt veel langer.

Dat zal dan aan je pc liggen, heb je een oude PC? Want bij mij starten de downloads binnen 0,1 seconde en start FF3 ook sneller op dan FF2..

Dus jij noemt een dual core met 2G en een 8800GT Game PC langzaam @_@?

Ksst weg uit mijn post @_@

Bewerkt: door gta-pilot
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met je eens gta-pilot die firefox3 is zo traag als wat en zit idd vol met bugs. Om downloads geheel te laden is mijne 3 minuten bezig, bij ff2 duurde het nog niet eens een minuut. Ook het opstarten duurt veel langer.

Dat zal dan aan je pc liggen, heb je een oude PC? Want bij mij starten de downloads binnen 0,1 seconde en start FF3 ook sneller op dan FF2..

Dus jij noemt een dual core met 2G en een 8800GT Game PC langzaam @_@?

>>> Door Thundercover: Dat zegt hij niet, hij vraagt naar je systeemeisen. ;)<<<

Sorry hoor, ik vraag het toch netjes? Hmm.. Vreemd dat het dan zo langzaam gaat. Misschien hoge CPU? Maar graag verder via PB of in profiel, zodat we hier ontopic blijven. Danku.

Heb mijn post van gister weer even een stukje afgemaakt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Verder kan ik nu ook direct exes openen na het downloaden ('Uitvoeren' ipv 'Opslaan als..') met OpenDownload, wat weer een reden is om geen IE te gebruiken (voor mij dan, ik probeer niet te provoceren).

Als Microsoft in IE add-ons toelaat, zou het no enigszins kunnen concurreren, maar nu kaan het dat absoluut niet..

Ik weet niet heel veel zeggen, maar als ik .exe bestanden download met IE kan ik ze ook gelijk Uitvoeren hoor. Ik snap niet helemaal wat je argument dan is. Trouwens zijn er voor Microsoft's IE wel soortgelijke dingen, alleen minder groot en bekend dan bij FF. Met het windows register kun je aardig wat dingen in IE tweaken en je kunt ook een hoop toolbars downloaden met allerlei functies. Je kunt ook kant en klare tweaks downloaden op internet en zelfs hele nieuwe functies. Voorbeeldjes die ik zelf gebruik zijn ieHTTPheaders en Sothink SWF Catcher. Ik geef toe, met FireFox gaat dit veel makkelijker en ze zijn ook gemakkelijker te maken, wat er dus weer voor zorgt dat er een grotere variëteit is. Desalniettemin bestaan er voor IE ook genoeg tweaks en mods die aardig wat gelijkenis met FF's add-ons vertonen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...