S.Knoop Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Nu heb ik de kogelvrije Sentinel uit de missie ''Guardian Angels". Deze is kogelvrij, maar dat niet alleen. Bij mij op de PC is hij totaal onverwoestbaar. Ik kan beuken wat ik wil en dit oneindig. Klopt dit of is dit een uitzonderlijk geval? Als het een bug is ben ik er wel blij mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Nu heb ik de kogelvrije Sentinel uit de missie ''Guardian Angels".Deze is kogelvrij, maar dat niet alleen. Bij mij op de PC is hij totaal onverwoestbaar. Ik kan beuken wat ik wil en dit oneindig. Klopt dit of is dit een uitzonderlijk geval? Als het een bug is ben ik er wel blij mee. Dat is normaal bij deze auto. Ik heb het ook maar dan op de ps2. Maar het is geen sentinel maar een admiral. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen_92 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Het enige wat er wel verwoestbaar is aan deze auto zijn de banden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Klopt, het is een Admiral. Vergissing. Maar bij mij gingen de banden ook niet stuk toen ik beschoten werd bij de missie 'Death row', En die gang had wel zware wapens. Mischien is dat toch veschillend per console. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 of ze raakten gewoon je banden niet. probeer ze zelf ns lek te schieten, dan weet je het meteen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 De Admiral van Diaz is de beste wagen die je kan bemachtigen in het spel. Zoals iedereen waarschijnlijk al wist is hij Bulletproof, maar dat is niet het enige. Afgezonderd van zijn unieke witte kleur is hij ook Fireproof, Explosionproof en Damageproof. Dit wil zeggen dat de enige manieren om hem te vernietigen zijn: hem in het water dumpen, hem ondersteboven rijden, tegen een Rhino aanbotsen en uiteraard de cheat 'Laat voertuigen ontploffen' (BIG BANG) invoeren. Je hebt dus niet met een bug te maken S.Knoop. De banden kunnen trouwens ook niet lek worden geschoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Die Admiral van Diaz staat toch meestal bij dat huis op dat eiland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Nee die kun je alleen krijgen in de missie gaurdian angels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Die Admiral van Diaz staat toch meestal bij dat huis op dat eiland? Ja, alleen die bij Vercetti Estate is niet kogelvrij. En die in de missie Guardian Angels wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Die Admiral van Diaz staat toch meestal bij dat huis op dat eiland? Ja, alleen die bij Vercetti Estate is niet kogelvrij. En die in de missie Guardian Angels wel. Daar was ik net al achtergekomen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) De Admiral van Diaz is de beste wagen die je kan bemachtigen in het spel. Zoals iedereen waarschijnlijk al wist is hij Bulletproof, maar dat is niet het enige. Afgezonderd van zijn unieke witte kleur is hij ook Fireproof, Explosionproof en Damageproof. Dit wil zeggen dat de enige manieren om hem te vernietigen zijn: hem in het water dumpen, hem ondersteboven rijden, tegen een Rhino aanbotsen en uiteraard de cheat 'Laat voertuigen ontploffen' (BIG BANG) invoeren. Je hebt dus niet met een bug te maken S.Knoop. De banden kunnen trouwens ook niet lek worden geschoten. Dat lijkt me dan wel een coole wagen(mijn volgende missie komt die wagen). Maar welk save house zou ik dan het beste kunnen kopen met garage? xD . Bewerkt: 15 augustus 2008 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Je hebt drie mogelijke opties. Je kan kiezen uit het Ocean Heights Apartment, het Links View Apartment of El Swanko Casa. Ik raad je aan om voor Diaz's Admiral het Links View Apartment te kopen, aangezien deze het goedkoopst is. Je zal hoe dan ook enkele zijmissies moeten spelen om dit geld bij elkaar te krijgen. Taxi chauffeur spelen is het meest effectief, aangezien je met een bonus veel geld verdient. Bewerkt: 15 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 En helemaal in het begin rijdt Ken Rosenberg ook in een Witte Admiral dus dat is niet zo bijzonder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 En helemaal in het begin rijdt Ken Rosenberg ook in een Witte Admiral dus dat is niet zo bijzonder. De witte admiral komt in ieder geval alleen voor in missies... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 En helemaal in het begin rijdt Ken Rosenberg ook in een Witte Admiral dus dat is niet zo bijzonder. De witte admiral komt in ieder geval alleen voor in missies... En voor diaz/vercetti estate, of die limo staat er kan ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.