Jump to content

Kogelvrije auto


S.Knoop

Recommended Posts

Nu heb ik de kogelvrije Sentinel uit de missie ''Guardian Angels".

Deze is kogelvrij, maar dat niet alleen.

Bij mij op de PC is hij totaal onverwoestbaar.

Ik kan beuken wat ik wil en dit oneindig.

Klopt dit of is dit een uitzonderlijk geval?

Als het een bug is ben ik er wel blij mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik de kogelvrije Sentinel uit de missie ''Guardian Angels".

Deze is kogelvrij, maar dat niet alleen.

Bij mij op de PC is hij totaal onverwoestbaar.

Ik kan beuken wat ik wil en dit oneindig.

Klopt dit of is dit een uitzonderlijk geval?

Als het een bug is ben ik er wel blij mee.

Dat is normaal bij deze auto. Ik heb het ook maar dan op de ps2. Maar het is geen sentinel maar een admiral.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, het is een Admiral. Vergissing.

Maar bij mij gingen de banden ook niet stuk toen ik beschoten werd bij de missie 'Death row',

En die gang had wel zware wapens. Mischien is dat toch veschillend per console.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De Admiral van Diaz is de beste wagen die je kan bemachtigen in het spel. Zoals iedereen waarschijnlijk al wist is hij Bulletproof, maar dat is niet het enige. Afgezonderd van zijn unieke witte kleur is hij ook Fireproof, Explosionproof en Damageproof. Dit wil zeggen dat de enige manieren om hem te vernietigen zijn: hem in het water dumpen, hem ondersteboven rijden, tegen een Rhino aanbotsen en uiteraard de cheat 'Laat voertuigen ontploffen' (BIG BANG) invoeren.

Je hebt dus niet met een bug te maken S.Knoop. De banden kunnen trouwens ook niet lek worden geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

De Admiral van Diaz is de beste wagen die je kan bemachtigen in het spel. Zoals iedereen waarschijnlijk al wist is hij Bulletproof, maar dat is niet het enige. Afgezonderd van zijn unieke witte kleur is hij ook Fireproof, Explosionproof en Damageproof. Dit wil zeggen dat de enige manieren om hem te vernietigen zijn: hem in het water dumpen, hem ondersteboven rijden, tegen een Rhino aanbotsen en uiteraard de cheat 'Laat voertuigen ontploffen' (BIG BANG) invoeren.

Je hebt dus niet met een bug te maken S.Knoop. De banden kunnen trouwens ook niet lek worden geschoten.

Dat lijkt me dan wel een coole wagen(mijn volgende missie komt die wagen). Maar welk save house zou ik dan het beste kunnen kopen met garage? xD .

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt drie mogelijke opties. Je kan kiezen uit het Ocean Heights Apartment, het Links View Apartment of El Swanko Casa. Ik raad je aan om voor Diaz's Admiral het Links View Apartment te kopen, aangezien deze het goedkoopst is. Je zal hoe dan ook enkele zijmissies moeten spelen om dit geld bij elkaar te krijgen. Taxi chauffeur spelen is het meest effectief, aangezien je met een bonus veel geld verdient.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...