Jump to content

Kogelvrije auto


S.Knoop

Recommended Posts

Je hebt drie mogelijke opties. Je kan kiezen uit het Ocean Heights Apartment, het Links View Apartment of El Swanko Casa. Ik raad je aan om voor Diaz's Admiral het Links View Apartment te kopen, aangezien deze het goedkoopst is. Je zal hoe dan ook enkele zijmissies moeten spelen om dit geld bij elkaar te krijgen. Taxi chauffeur spelen is het meest effectief, aangezien je met een bonus veel geld verdient.

Ik heb eigenlijk nog een belachelijke vraag, maar kan je binnen in die huizen xD? (mijn zus vind dat altijd leuk om in huizen te kunnen :S).

Maar toch alvast bedankt!

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet mogelijk om de safehouses in GTA Vice City van binnen te bekijken, met uitzondering natuurlijk van het Ocean View Hotel en het Vercetti Estate. Deze optie werd pas ingevoerd in GTA San Andreas en enkel in de daaropvolgende GTA's verder gezet.

1973, de Admiral die voor het Vercetti Estate staat is niet bijzonder, het is de gewone grijze versie. De enige twee unieke witte Admirals zijn die van Ken Rosenberg uit de missie In the beginning en de iets donkere van Diaz uit de missie Guardian Angels.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...