Jump to content

Olympische Spelen 08

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat er in China gebeurd in verband met de mensenrechten kan natuurlijk niet door de beugel.

Maar ik vind dat je de Olympische spelen niet als middel moet gebruiken om de problemen in China tegen te gaan.

Het doel heiligt het middel, alles om de mensenrechten in China te verbeteren.

Dan moesten ze de Olympische Spelen maar van het begin niet naar China moeten sturen.

China heeft voor het krijgen van de OS moeten beloven de mensenrechten te verbeteren wat volgens een recent rapport van amnesty niet gebeurd is. China weet ook goed dat het IOC te laf is om de olympische spelen nog af te blazen oid, dus waarom zouden ze de mensenrechten dan verbeteren?

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

10

• demontventoux

7

• oostzaan

7

• xxRolie.

6

Geplaatst:
Ja, gelukkig werd het nog 2-2. Maar ik schaam me echt diep voor het Nederlands Olympische elftal. :$ Het spel deed gewoon pijn aan mijn ogen, zwaar slecht. Als ze zo door gaan zullen ze het helaas niet ver meer brengen. Maar laten we er op hopen dat dit een incident was en dat de volgende wedstrijden veel beter zullen zijn. :)

Vond ik nou ook... ik d8 echt: is dit nou Nederlands Voetbal??

Geplaatst:
Ja, gelukkig werd het nog 2-2. Maar ik schaam me echt diep voor het Nederlands Olympische elftal. :$ Het spel deed gewoon pijn aan mijn ogen, zwaar slecht. Als ze zo door gaan zullen ze het helaas niet ver meer brengen. Maar laten we er op hopen dat dit een incident was en dat de volgende wedstrijden veel beter zullen zijn. :)

Vond ik nou ook... ik d8 echt: is dit nou Nederlands Voetbal??

Ze hadden op 2-0 kunnen komen, daarna gingen ze klungelen. Kwestie van de jeugdigheid denk ik. Ze kunnen wel een ervaren middenvelder gebruiken (Van Bommel ofzo :puh: ).

Ik zie ze niet meer doorgaan...

Geplaatst:
Ik was dus stukker eerder met zo'n topic. Klik.

Is dat niet een Olympische Zomerspelen topic? :puh:

Van 2007?

Deze gaat over de Olympische spelen van 2008!;)

Toch ietsje anders, xD

Geplaatst:

Joepie dat België (voetbal beloft) mag naar kwart finale en Nederland ook. België moet opnemen tegen Italië en Nederland tegen Argentine.

Geplaatst: (bewerkt)
Joepie dat België (voetbal beloft) mag naar kwart finale en Nederland ook. België moet opnemen tegen Italië en Nederland tegen Argentine.

Argentinië?

O nee, moeilijke tegenstander.. :puh:

En België tegen de pizzabakkers?

Is nog wel te doen! ;)

Bewerkt: door xxRolie.
Geplaatst:

Argentinië?

Is nog wel te doen! ;)

Die 'pizzabakkers' zijn wel Wereldkampioen geworden, alhoewel ik me afvraag of ze echt veel talent hebben.
Geplaatst:

Argentinië?

Is nog wel te doen! ;)

Die 'pizzabakkers' zijn wel Wereldkampioen geworden, alhoewel ik me afvraag of ze echt veel talent hebben.

Maare Nederland heeft op het EK wel met 3-1 ofzo van de 'pizzabakkers' gewonnen hoor! ;)

Dus opzich nog wel te doen denk ik.. :puh:

Geplaatst:

Oude Nederland won wel tegen Italië met 3-1 op EK maar op olympische spelen is jonge Nederland (beloft) dus het is niet hetzelfde met gewone Nederland. Argentine met Messi en won goud op Athene 2004.

Geplaatst:
Oude Nederland won wel tegen Italië met 3-1 op EK maar op olympische spelen is jonge Nederland (beloft) dus het is niet hetzelfde met gewone Nederland. Argentine met Messi en won goud op Athene 2004.

Jawel, maar ik bedoel er gewoon mee dat Italië best wel te verslaan is.

Ik zeg niet dat het makkelijk gaat worden.

Maar het is best te doen hoor, als je je maar inzet.!

En ik weet dat Argenitinië goed is. En daar gaat Nederland het nog wel moeilijk mee hebben denk ik! ;)

Geplaatst:

ik heb ook efkes gekeken ik ben echt verschoten van belgie dat zo gewonnen zijn tegen italie,

nooit verwacht maar in algemeen vindt ik dat belgie goed bezig is op de olympische spelen

is de volgende wedstrijd tegen brazilie of moeten die nog een match spelen?

sorry weet niet heel veel af van voetbal :puh: .

Geplaatst:

België moet tegen Nigeria spelen en Brazilië tegen Argentine. Als België wint dan mag naar de finale en zeker medaille en als verliest dan mag opnieuw spelen tegen andere halve finale voor brons.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...