Rene-GTA Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vindt de Olympische Spelen echt leuk om naar te kijken, ik ben erg benieuwd wat de hockeyers gaan doen. Gister hadden we 1 goud, en 2 zilver. Ik kijk altijd naar Studio Sportzomer, dat vindt ik heel leuk om naar te kijken. Op welke plaats staan we nu voor de medailles? Reageren
demontventoux Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Omdat wij Belgen het qua medailles ondermaats (zelfs slecht doen) supporter ik ook voor de Nederlanders Daarnet mooie gouden medaille - en de 1ste voor Nederland in het baanwielrennen - voor Marianne Vos. Proficiat Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Omdat wij Belgen het qua medailles ondermaats (zelfs slecht doen) supporter ik ook voor de Nederlanders Daarnet mooie gouden medaille - en de 1ste voor Nederland in het baanwielrennen - voor Marianne Vos. Proficiat Ik ben eigenlijk voor iedereen, maar voor het meeste voor Nederland.. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Leuke spelen, ik kijk er bijna wel elke dag naar. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Nederland doet het opzich nog niet eens zo heel slecht.. Tegen China enzo kan je gewoon niet op! Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 In de ploegenkoers (baanwielrennen) bij de mannen heeft België net naast een medaille gegrepen. Het duo De Ketele - Keisse werd 4rde. Ze haalden de meeste punten, maar 3 ploegen namen een ronde. België was op een bepaald moment in de aanval om een ronde te nemen, maar jammer genoeg vielen de Nederlanders aan in de achtervolging (nutteloos, want Nederland zat al in een nutteloze positie). Zo werd onze aanval te niet gedaan en vielen we dus van het podium. Spijtig dat Nederland dit deed tegen hun buren, maar kom ja, dat is koers zeker he Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 de belgen hebben het verkloot [/font]met voetbal Reageren
Youp Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik vindt de Olympische Spelen echt leuk om naar te kijken, ik ben erg benieuwd wat de hockeyers gaan doen. Gister hadden we 1 goud, en 2 zilver. Ik kijk altijd naar Studio Sportzomer, dat vindt ik heel leuk om naar te kijken. Op welke plaats staan we nu voor de medailles? We staan nu 12e. Ik vind China samen met de VS belachelijk. Tis gewoon niet leuk meer Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb net een hockey wedstrijd gezien, tussen China en Duitsland. Ik vondt het heel spannend, het was 2-3 voor China. Gelukkig heeft heeft China gewonnen, ik ben benieuwd wat Nederland gaat doen. Reageren
oostzaan Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb net een hockey wedstrijd gezien, tussen China en Duitsland. Ik vondt het heel spannend, het was 2-3 voor China. Gelukkig heeft heeft China gewonnen, ik ben benieuwd wat Nederland gaat doen. Lol 10 minuuten geleden had ik die avatar ook nog en jorair had hem ook:P Vet toevallig. maar.. ontopic: Respect voor maarten van der heijde! 10 jaar geleden erstige kanker en hij wint nu een goede medaile op de 10 kilometer buiten zwemmen! Reageren
oostzaan Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 de belgen hebben het verkloot [/font]met voetbal Ja, Maar je kan best trots zijn. Belgie doet al een tidje niet echt meer mee met voetbal. En nu hebben jullie éen goed jong belgie:D Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik heb toevallig vandaag gezien dat het waterpoloteam goud had. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik ben benieuwd wat hockey vrouwen gaan doen, ik hoop echt dat ze winnen. Dan winnen ze goud. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Hoera, eerste medaille (zilver) voor België dankzij Gevaerts en co Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 olé olé olé eerste medaille zilver , ik ben blij om een belg te zijn olé olé olé voor mij is dit een gouden zilvere medaille spijtig van het voetbal maar met hoogspringen hebben we wel een kans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.