FireFighter Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik kijk er niet echt na, maar af en toe zet ik het wel eens op als ik niks te doen heb. Groeten, Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 En vandaag is het wee voorbij. wel jammer dat de olympische spelen gedaan zijn Reageren
oostzaan Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Nu maar weer uitkijken naar het WK over 2 jaar in zuid-afrika Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Nu maar weer uitkijken naar het WK over 2 jaar in zuid-afrika dat kis ook nog zeer lang Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Ja, ik keek het elke dag. Vondt het in ieder geval heel erg mooi. Bewerkt: 24 augustus 2008 door Rene-GTA Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 het is gedaan ik vond het heel mooi maar ik denk dat het in london niks gaat worden in 2012 Reageren
oostzaan Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Eerst nog maar es een WK'tje winnen he Reageren
AXIO Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 heeft iemand een lijstje van de landen hoeveel medailes ze hebben Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Nederland is uiteindelijk als 12de geeindigd in het het medailleklassement. Er werden in totaal 16 medailles behaald waarvan 7 gouden medailles, 5 zilveren medailles en 4 bronzen medailles. Zondag werd de Nederlandse equipe nog gepasseerd op de ranglijst door Frankrijk, dat goud pakte bij het mannen handbal. China won het medailleklassement, voornamelijk door de 51 gouden medailles. Ze bleven daarmee de Verenigde Staten (36 goud) ver voor. De Verenigde Staten behaalden wel het meeste aantal medailles (110). China pakte precies 100 medailles. Bewerkt: 24 augustus 2008 door Rene-GTA Reageren
AXIO Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Nederland is uiteindelijk als 12de geeindigd in het het medailleklassement. Er werden in totaal 16 medailles behaald waarvan 7 gouden medailles, 5 zilveren medailles en 4 bronzen medailles. Zondag werd de Nederlandse equipe nog gepasseerd op de ranglijst door Frankrijk, dat goud pakte bij het mannen handbal. China won het medailleklassement, voornamelijk door de 51 gouden medailles. Ze bleven daarmee de Verenigde Staten (36 goud) ver voor. De Verenigde Staten behaalden wel het meeste aantal medailles (110). China pakte precies 100 medailles. de tv was me je net voor Reageren
xxRolie. Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Nederland is uiteindelijk als 12de geeindigd in het het medailleklassement. Er werden in totaal 16 medailles behaald waarvan 7 gouden medailles, 5 zilveren medailles en 4 bronzen medailles. Zondag werd de Nederlandse equipe nog gepasseerd op de ranglijst door Frankrijk, dat goud pakte bij het mannen handbal. China won het medailleklassement, voornamelijk door de 51 gouden medailles. Ze bleven daarmee de Verenigde Staten (36 goud) ver voor. De Verenigde Staten behaalden wel het meeste aantal medailles (110). China pakte precies 100 medailles. Weetje, Ik vind dat Nederland het wel heel goed gedaan heeft. Als je kijkt hoe groot Amerika is, en hoe groot China, is het natuurlijk logisch dat je daar meer kans hebt op talent! En in zo'n klein kikkerlandje als Nederland wonen er minder mensen, dus minder talenten. (Waarschijnlijk, hoeft niet perse. ) Reageren
Follow Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 De opening van de paralympics begint zometeen over een uurtje, maar op welke zender is het? Op nederland 1 is een soort documentaire van onze vorige konining! Reageren
Torritor Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Kan dit topic niet worden gesloten door een Moderator? De Olympische Spelen is allang afgelopen. >>> Door Flying Dutchman: Dat beslissen wij zelf wel. Ik had het al ge-unpinned zodat het naar beneden afzakt, maar jij moet het weer zonodig omhoog halen. Waarom laat je het dan niet gewoon staan waar het staat?<<< Reageren
Jorair Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Kan dit topic niet worden gesloten door een Moderator?De Olympische Spelen is allang afgelopen. Dat betekent toch niet dat je er niet meer over mag praten? Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Mischien kan dat paralympische spelen topic hierin gedaan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.