Jump to content

DS of PSP


Yohan

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    11

  • X-TX

    5

  • zupadomien

    5

  • Bobbiescie

    5

Ik neem toch liever de PSP. Ik de PU gelezen en volgens mij is de PSP toch beter. Veel mooiere graphics. De DS is dan wel wat vernieuwender in zijn spelervaring. Volgens de PU hadden de 2 bedrijven een andere bedoeling: Sony wilde het gebript 'thuis voor de buis' vertalen naar een handheld. Nintendo wilde een nieuwe spelervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem toch liever de PSP. Ik de PU gelezen en volgens mij is de PSP toch beter. Veel mooiere graphics. De DS is dan wel wat vernieuwender in zijn spelervaring. Volgens de PU hadden de 2 bedrijven een andere bedoeling: Sony wilde het gebript 'thuis voor de buis' vertalen naar een handheld. Nintendo wilde een nieuwe spelervaring.

de graphics zijn inderdaad veel beter wel stom dat de psp is uitgesteld nu gaan er meer mensen voor de ds gaan denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de DS, ik ben er ontzettend tevreden over, weinig games, dat wel, maar goede duidelijk graphics, geen dode pixels(jullie o zo goede PSP wel :lol: :puh: ) en een goede gameplay!! Ik speel veel met 't stokje, werkt perfect! ;) En dat je meer op de PSP kan, wat een onzin, wie gaat er nu films op dat ding zitten kijken, ik kan mezelf geen gemakelijke houding bedenken... Oké, je kan er MP3's op luisteren, ik heb een MP3 speler, dus dat is ook geen argument... <_< (sommige mensen zullen die niet hebben, oké, maar je gaat toch geen PSP kopen voor de muziek, kan je beter een MP3 speler kopen die 3 x zo goedkoop is ;) )

Even over de graphics van de PSP, ze zijn te vergelijken(als je de dode pixels achterwege laat) met een PS2, maar dan minder scherp... De DS vind ik beter dan de 64!

Maar ik vind dat je niet kunt kiezen tussen die 2, ga je voor een Gadget, dan wordt 't de PSP, ga je voor Gameplay dan wordt 't de DS. En zo kan je wel even doorgaan, 't gaat erom wat je 't belangrijkste vind..! :)

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal gelijk Bobbiescie.. :D

DS staat voor gameplay PSP voor Gadget en tjah ik zie ook geen makkelijke houding voor je me... Wil je film kijken koop een portable dvd speler of kijk thuis... Muziek mp3/discman.. :puh:

En er komen wel meer games voor de DS hoor.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal gelijk Bobbiescie.. :D

DS staat voor gameplay PSP voor Gadget en tjah ik zie ook geen makkelijke houding voor je me... Wil je film kijken koop een portable dvd speler of kijk thuis... Muziek mp3/discman.. :puh:

En er komen wel meer games voor de DS hoor.. ;)

Dankjewel :)

Ik hoop 't, heb nu: Wario Ware(geweldige game!! :D ), Metroid Prime(zit erbij) en Aspahlt Urban GT... Verder zijn er niet echt veel en leuke spellen uit, hoop dat er snel meer game's komen! :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Nintendo is een en al poep...

Sony maakt niet alleen PSP, PS2, PS1 en al die andere shit, maar ook tv's, dvd-spelers enz. enz. en ik denk dat hun dan beter ervaring hebben met beeldkwaliteit dan Nintendo.

Als ik genoeg geld heb, dan is PSP van mij. Ik weet niet waarom me vader zo trots op zijn DS is, ik heb 1 keer gekeken naar een spel die hij speelde en me ogen vielen bijna uit me oogkassen, zo lelijk zag het er uit. Bijna 2d.

In vergelijking met PSP zie je daar alles net als op normaal tv en bij DS niet.

En dat over de films bekijken op PSP. Wat is daar mis mee?

Het is klein maar die functie is wel leuker dan op het scherm met stokje staan tikken ik vind die stokje zelfs dom. Waarom een stokje nou weer. Dat lijkt zo kinderachtig als ik weet niet wat. Lijkt wel dat je die knoppen niet kan onthouden of dat je niet weet wat je met de knoppen moet. En ik hoor op radio steeds dezelfde:

"Speel jij je spellen met Voice control, of heb je liever touch besturing, dat kan nu met Nintendo DS..."

Dat van de besturing ben ik ff vergeten wat die gast zei, maar wat ik nog nergens gehoord heb is: "Voice control" - "Geluid besturing"

Oké, het stokje verhaal ken ik, de 64bit beeld ken ik maar geluid besturing is nieuwe. Klopt de reclame niet of kan dat echt?

Dan ff alle functies op een rij:

PSP;

Games spelen.

MP3 functie.

Video's bekijken.

Gebruiken als opslag met UMD kaart ofzo.

De rest weet ik niet.

Beeldkwaliteit zit er ook bij maar is geen functie.

DES;

Games spelen.

Aanraak scherm.

Of je spullen ergens kan opslaan weet ik niet.

En wat die gast in de reclame over had, dat geluid besturing weet ik niet.

En het heeft niet zo goed kwaliteit als PSP.

Hoe ik het vind uitzien na mijn eigen ervaring.

PSP

Het is mooi, en heeft prima vorm alleen dat het scherm niet is afgedekt met een kapje ofzo is de enige na deel. Alle knoppen zijn mooi over het object geplaatst.

DS

Het is allemaal beetje lelijk en lijkt als of het in 1945 is uitgebracht. Ook de kleur grijs ziet totaal niet uit.

Het ziet er beetje kaal uit omdat je nog heel veel ruimte onder de knoppen over hebt. Ook de vorm loopt beetje brik.

Ik heb nog niet met DS gespeeld. Mijn vader kan er niet van afblijven. Vind het ook zo raar dat 36 jarige man nog dat soort dingen koopt.

Het is voor mij maar afwachten tot PSP op de markt komt en dan snel naar de winkel voor dat die uitverkocht is.

En voor iedereen:

Veel gameplezier voor de gene die DS hebben ;) *Hoop dat jullie spijt krijgen van door jullie gekocht artikel.* Grapje :puh:

Bewerkt: door X-TX14-2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...