Jump to content

DS of PSP


Yohan

Recommended Posts

Yupsz er zit een echte voice activation in.. ;)

En Nintendo is niet en al poep Nintendo draait langer mee dan Sony in de gamessbiz als ik t goed heb hoor..

Enne ff voor de duidelijkheid lees nog eens die stukjes over Gameplay en Gadget.. ;)

Dat je het bijna 2D noemt komt waarschijnlijk doordat je op deze manier de DS onderuit wil halen zodat iedereen ''jou'' PSP koopt.. (correct me if i'm wrong)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    11

  • X-TX

    5

  • zupadomien

    5

  • Bobbiescie

    5

Dat je het bijna 2D noemt komt waarschijnlijk doordat je op deze manier de DS onderuit wil halen zodat iedereen ''jou'' PSP koopt.. (correct me if i'm wrong)

Nee, het is niet helemaal 2D, maar zeg maar van boven zij aanzicht... :blink:

Hoe dan ook, het is niet mooi. Ik maak wel paar foto's als mij vader volgende week dinsdag terug komt van ze werk. Dan zien we wel verder of ik gelijk heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit nergens naar toe gaan, vind dat 't een beetje een bedreigende sfeer begint te worden!! :unsure: Nergens voor nodig, als je je mening wilt geven, doe dat dan vriendelijk!! ;)

Maar wat X-TX14-2 heeft gezegt vind ik onzin... :) Je zegt zelf dat je nooit op de DS hebt gespeeld. Hoe weet je dan dat de PSP beter is dan de DS? Heb je nog nooit op gespeeld, of ben je net zoals de rest al naar Japan geweest en heb je daar de PSP gekocht dan? Dus je kunt ook niet weten welke beter grapichs hebben...

Slechter beeld kwaliteit, onzin, dat is een mening, zeker als je 't nog nooit gezien hebt!! ;) En trouwens, dan zullen we nog maar niet beginnen over de dode pixels van de PSP... <_<

Sony meer ervaring, nog meer onzin, Playstation is een speciale afdeling en 't scherm is veel kleiner, dus de ervaring die ze hebben met breedbeeld tv's enz kunnen ze toch niet gebruiken. <_< En dan nog iets, Yohan heeft idd gelijk, Nintendo bestaat véél langer in de gamesbussines... Wat nou ervaring? :lol: <_<

Ja, idd, je kan er films op kijken, maar zoals ik eerder al zei: Hoe wil je gaan zitten? Heel de tijd je armen omhoog houden? PSP op tafel leggen of in je schoot en dan naar beneden gaan kijken, zeg nu zelf, dat kijkt echt niet gemakelijk! ;)

Maar oké, nu zal ik wel diegene zijn die voor de bedreigende sfeer zorgt... Bah bah, ik zeg niet dat Nintendo beter is, echt niet!! (ga zelf een PSP kopen)

Maar zoals reeds gezegd, geen 1 van de 2 is de beste, dan komen we weer terug op 't feit wat iemand 't belangrijkste vind...

Luister, over die grapichs, niemand kan gelijk hebben!! <_< Ieder zijn mening, dit is helemaal nergens voor nodig lijkt me... Ik vind de DS er goed uitzien, als ik dadelijk de PSP zelf heb vind ik misschien de PSP mooier, maar dat is dan MIJN mening!! Oké, 't is niet altijd een mening, MoH: PA zal mooier zijn dan MoH: AA, idd, heb je gelijk in, maar met 2 handhelds kan je dat niet vergelijken, plus dat de PSP al een slechtere naam heeft vanwege zijn dode pixels... <_<

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat X-TX14-2 heeft gezegt vind ik onzin... :) Je zegt zelf dat je nooit op de DS hebt gespeeld. Hoe weet je dan dat de PSP beter is dan de DS? Heb je nog nooit op gespeeld, of ben je net zoals de rest al naar Japan geweest en heb je daar de PSP gekocht dan? Dus je kunt ook niet weten welke beter grapichs hebben...

Oke, mijn bortje heeft abonement op Jetix krant daar heb ik heel veel verschillen in gelezen. Ik heb op internet gelezen wat PSP en DS allemaal hebben. Ik heb DS aangerakt, bekeken, aan/uit gezet maar niet gespeeld. Omdat ik bij het kijken het al lelijk vond!

Dus wat jij hier gaat ouwhoeren weet ik niet, maar ik heb dat ding lang genoeg gezien. Een foto's van PSP maken me heel wat vrolijker dan DS aanraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat X-TX14-2 heeft gezegt vind ik onzin... :)  Je zegt zelf dat je nooit op de DS hebt gespeeld. Hoe weet je dan dat de PSP beter is dan de DS? Heb je nog nooit op gespeeld, of ben je net zoals de rest al naar Japan geweest en heb je daar de PSP gekocht dan? Dus je kunt ook niet weten welke beter grapichs hebben...

Oke, mijn bortje heeft abonement op Jetix krant daar heb ik heel veel verschillen in gelezen. Ik heb op internet gelezen wat PSP en DS allemaal hebben. Ik heb DS aangerakt, bekeken, aan/uit gezet maar niet gespeeld. Omdat ik bij het kijken het al lelijk vond!

Dus wat jij hier gaat ouwhoeren weet ik niet, maar ik heb dat ding lang genoeg gezien. Een foto's van PSP maken me heel wat vrolijker dan DS aanraken.

Bortje? Bedoeldt zeker Broertje? Aangerakt? Aangeraakt bedoel je zeker? En Realgangsta1989, chit schrijf je met een ''s''. En waarom wil je liever de PSP van de DS? Wel je mening erbij geven! ;)

@ X-TX14-2

En wat zeg ik nu als eerste, die sfeer is nergens voor nodig, luister: Dat ik nu eenmaal gelijk heb, sorry, ik denk na voordat ik wat zeg... <_< Dat is voor jou nog geen reden om zo te reageren...

Maar tuurlijk mag jij 't lelijk vinden, is je mening, maar is 't dan nodig om de DS er zo onderuit te halen? Grijs, je hebt 'm ook in andere kleuren hoor, heeft zeker niet in dat krantje van je broertje gestaan?

En nee, ik haal de PSP er helemaal niet onderuit, ik zeg alleen maar dingen die waar zijn, en de waarheid is soms hard... :lol: Maar oké, jij mag 't lelijk vinden, waarom hoor ik je niet over de dode pixels? Die zijn er ook hé!! ;) Bij de PSP dan... :puh:

En PSP heeft betere hardware, Nintendo gaat beter met z'n hardware om...

En dan hebben we 't nog niet over de duur van de batterij gehad... :puh:

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

@ Bobbiescie

Er zal maar 1 reden tot al dat gezeik zijn, dat jij die DS hebt en niet tegen PSP kan :puh:

Hoe dan ook, ik kap met al die bullshit hier en dan ga jij weer zeggen dat ik niet tegen mij verlies kon/kan.

Dat is het niet. Straks blijven meer mensen offtopic en is niet de bedoeling.

Ik heb me verhaal hier af, en als jij ook met al die onzin gaat reageren ga ik niet verder op in. Mijn laatste verhaaltje moet ik toch ff kwijt.

Waarom denk je dat alle spellen eerst op PS2 komen? Omdat meer mensen PS2 hebben en de makers daar dus meer geld mee verdinnen. En daarna komt het pas op Game Boy net als Grand Theft Auto Advance.

Was me laatste post in deze topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Zielig ventje, meer kan ik er niet van maken. :lol:

En 't was hartstikke ontopic... <_<

Maar ik kap er ook mee, tenminste met 't discussiëren met jou in dit topic... Maar wil je toch even verder gaan of wat zeggen, stuur me een pb. ;)

En ik ben zelf oud, maar ook zeker wijs genoeg om zelf te bepalen wat ik zeg... <_<

Maar hiermee wil ik 't dan ook echt mee beëindigen... :huh:

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens een hele interesante discussie en dit is cker niet offtopic vind ik.. ;)

Lekker discusieren waarom jij iets beter vind is gezond.. :D

Nou wil ik geen partij trekken voor Bobbie maar hij heeft wel betere argumenten..

Enne Bobbie nou nie mensen gaan afkraken op dyslexie of typfouten want dat vind ik zo zwak.. :blink:

Bortje? Bedoeldt zeker Broertje? Aangerakt? Aangeraakt bedoel je zeker? En Realgangsta1989, chit schrijf je met een ''s''.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...