Jump to content

Vegeta VS zamg0d1


Vegeta

Recommended Posts

Mijn stem gaat naar: Zamg0d1

Omdat: Ik vindt het kleurgebruik mooier als dat bij cesar en die van cesar [de render] is een beetje te ver uitgerekt. Daarom gaat mijn stem naar hem en niet omdat ik een menings verschil had met cesar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Vegeta

    13

  • NickyHendriks

    11

  • Dizzee

    3

  • MitChSz

    3

Mijn stem gaat naar: Zamg0d1

Omdat: Ik vindt het kleurgebruik mooier als dat bij cesar en die van cesar [de render] is een beetje te ver uitgerekt. Daarom gaat mijn stem naar hem en niet omdat ik een menings verschil had met cesar.

Eeen goed begin is het halve werk ^_^

Zamg0d1: 1

Cesar: 0

^_^ ^_^ ^_^ ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Cesar :

Ik weet niet echt, wat is dat wazige? Dat past niet echt, de kleuren zijn wel redelijk samengebracht. Maar de kleur border pas er weer niet bij. Het spreekt mij niet echt aan moet ik eerlijk zeggen.

zamg0d1 :

Nice man, leuke achtergrond. Is dat een brushes? Ziet er in ieder geval mooi uit. Je render zit er mooi in, ik kan gewoon zien dat je hier echt tijd in hebt gestoken. Ook de tekst past bij de sig, erg mooi :tu: .

Mijn stem gaat naar Zamg0d1.

#cesar. Wees maar niet bang, zo flauw ben ik niet hoor. Ik rate gewoon eerlijk, en dus een eerlijke stem..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

lkkre hater heb k hier ik had net ruzie met hem komt ie rate :duh: Oneerlijke stem.

Maar jah wat is er wazig aan dat is graphics oen, wat wazig is dat jij zijn tekst kan lezen en dat jij zijn c4d als brush ziet.

Maar jah k kan niks aan de stem doen.

2-0

Link to comment
Delen op andere websites

3-0

Nou goed :sst: je hebt mij ingemaakt vriend

wat bedoel je nou het is 3-2 voor mij

FF EEN MELDING: Dizzee jij mag ok wel stemmen hoor en onthoud: M4X ook stemmen ik zie dat je toch aan het lezen betn :schater:

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

mijn stem gaat naar zamgod

cesar:dat wazige geblur verpest eigenlijk de sig

zamgod:perfecte sig je kan echt zien dat er een tijdje aan is gewerkt :tu:

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

3-0

Nou goed :sst: je hebt mij ingemaakt vriend

wat bedoel je nou het is 3-2 voor mij

FF EEN MELDING: Dizzee jij mag ok wel stemmen hoor en onthoud: M4X ook stemmen ik zie dat je toch aan het lezen betn :schater:

nee ze vinden t oneerlijk :duh: dus als ik daarmee win heeft t toch geen zin dus ik zie dit battle als verloren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem Noobg0d1, bedoel Zamg0d1 :7

Die kleuren van zijn signature passen gewoon bij elkaar en die is ook mooi. De jouwe ook wel alleen die vind ik niet mooi. Ik houw het kort,

Zamg0d1 krijgt één puntje erbij :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

De stand hoeft niet telkens vermeld te worden, pas na 6 posts of meer is het relevant zodat je kunt zien hoeveel het precies staat voor ieder. Nu lijkt het er meer op dat jullie je topic omhoog willen bumpen, gelieve achterwege laten dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...