Jump to content

Vegeta VS zamg0d1


Vegeta

Recommended Posts

3-0

Nou goed :sst: je hebt mij ingemaakt vriend

wat bedoel je nou het is 3-2 voor mij

FF EEN MELDING: Dizzee jij mag ok wel stemmen hoor en onthoud: M4X ook stemmen ik zie dat je toch aan het lezen betn :schater:

Vooruit dan maar :7

Ik vind jullie signatures ongeveer gelijkwaardig.

Zamg0d1:

Zamgod, leuke signature, Ik zie dat je veel aandacht hebt besteed aan de C4D. Ik vind je C4D eigenlijk ook iets teveel en overduidelijk aanwezig, wat ik meestal niet mooi vind staan bij C4D's. Hierdoor is je C4D een beetje het middelpunt van de signature, terwijl dat eigenlijk de render moet zijn. Probeer daarom ook voortaan je C4D's wat meer naar de achtergrond werken, door bijvoorbeeld je render in het midden te plaatsen met daarachter een C4D, of maak de kleur iets minder fel, of pas een lichteffect toe. Bij Cesar zie ik dat iets beter, de C4D op de achtergrond is een beetje wazig en de render staat mooi in het midden. Verder vind ik de tekst een beetje onduidelijk qua kleur, je kan het niet erg goed lezen. Ook had je misschien nog een beter font kunnen uitzoeken en een leuk effectje kunnen toepassen. De border vind ik ook net iets te dik, een 1px zwarte border had beter gestaan. Als een geheel heeft je signature wel een beetje de flow, die ik bij Cesar mis.

Cesar:

Cesar, om te beginnen vind ik je kleurencombinatie niet zo mooi. Het grauwe blauwe haar en de grijsblauwe border staan niet mooi in contrast met de wat fellere oranjeachtergrond en render. Het motionblur en het C4D is leuk, maar het sluit niet echt goed op elkaar aan, iets wat je wel wat meer bij Zamgod ziet. Daarom gaat mijn stem nipt naar Zamgod.

Edit: @hieronder: oki.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Vegeta

    13

  • NickyHendriks

    11

  • Dizzee

    3

  • MitChSz

    3

Kom op mensen er is al een dag niet gestemd hoewel de strijd al verloren is voor Cesar oftewel Vegeta

En kun je trouwens een PB sturen naar Dizzee over de topicnaam? en de andere namen in dit topic?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee waar je het over hebt, welke topicnaam ?

Ik hjeb reeds een PB Gestuurd naar Dizzee over de naam van dit topic omdat de naam nog steeds Cesar VS Zamg0d1 is. Dus dan kan Dizzee dit wijzigen

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt toch niks uit k ga ff stoppen met graphics want mijn school begint. Ik zit in de 4e dus het word hevig.

ik heb nog een weekje vakantie _O_

maar ik zal niet stoppe met GFX maar wel minder doordat ik op sommige dagen 5e uur heb en dat is op mijn school tot 16:20

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...