hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ik heb dat ergens gelezen maar war dat weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Dat ligt eraan. Checkpoint Charlie wordt aanzienlijk makkelijker met die code. Ja, dat dacht ik dus ook, maar als je die cheat en ASPIRINE, PRECIOUS PROTECTION of CATSANDDOGS doe krijg je niet te zien als je saved: 0ne or more cheats have been activated, it's recommed that you not save the game Vandaar dat ik dát dacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Alleen cheats als, - Zwarte Auto's - Roze Auto's - Rokende Tommy - Fanny Magnet Die werken wel en kan je je spel wel 100% mee uitspelen... Omdat dit niks makkelijker of moeilijker maakt... Als je het weer veranderd kan dit effect op het rijgedrag van je voertuig hebben, en kan je het dus makkelijker maken dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 En cheats als ONSPEED BOOOOOORING GRIPISEVERYTHING IDONTLIKEITANYMORE Maken het spel alleen maar moeilijker, kan je het dan ook niet meer op 100% krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 En cheats als ONSPEED BOOOOOORING GRIPISEVERYTHING IDONTLIKEITANYMORE Maken het spel alleen maar moeilijker, kan je het dan ook niet meer op 100% krijgen? ONSPEED en BOOOOOORING zijn cheats die je game beinvloeden, als een timed missie doet gaat de tijd niet sneller of slomer maar jijzelf wel, dan zou je missies als PCJ Playground in 20 sec. uitkunnen spelen... IDONTLIKEITANYMORE, dan spawn je weer bij een ziekenhuis en is dus een manier om sneller te reizen (niet dat iemand op die manier wil reizen). GRIPISEVRYTHING veranderd rijgedrag en is dus ook een cheat die je save fokt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eef Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Persoonlijk weiger ik cheats te gebruiken, maar mijn zoon wil nu op een -bijna- uitgespeelde vice city een aantal cheats loslaten. Alleen weten we niet hoe (of beter het werkt niet). Wat doe ik fout. als voorbeeld: persoon Lance Vance: B, white, Left, A, R, L, A, L ofwel: B, --> rode knop white, ---> witte knop Left, ---> linker tigger A, ---> groene knop R, -----> ? L, -----> ? A, ----> groene knop L, ----> ? L en R slaan volgens mij op links en rechts, maar van welk ding?? kan je alleen cheats gebruiken als je in een missie zit?? ofwel heeft iemand een vertaal"knoppen" boek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Aangezien dit topic aardig aan het doodgaan is, wil ik nog wel een opmerking maken over de cheat GRIPISEVERYTHING, als je deze cheat invoert, hebben de voertuigen niet allemaal alleen perfect (is dat wel de juiste benaming, je kunt absoluut niet meer normaal sturen...) stuurvermogen, ook krijgen alle voertuigen een nitro-sprong wanneer je op de claxon-toets duwt. De nitro kan je zonder codes/cheats alleen krijgen bij de Zebra Cab, Kaufman Cab, Cabbie en Taxi na 100 pasagiers afgeleverd te hebben. Bij de code GRIPISEVERYTHING, krijgt elk voertuig dat m.u.v. de RC modellen, motors, heli's en boten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 gewoon a,b,x,y white,black.left,right,down,up,right trigger,left trigger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJSman Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 :angry: ik zeg: waar blijven die cheats voor de ps2 van vice city!!! :angry: eerlijk gezegd... ik heb sommige cheats al maare... waar blijven die andere van vice city ps2! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Volgens mij zijn ze er allemaal al kijk eens op gtagames.nl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Nee, op GTAGames.nl staan ze alleen van de PC en de X-Box, níét van de PS2, en als ze er nu nog niet opstaan, denk ik ook niet dat ze er ooit op komen te staan, want VC is al weet ik niet hoelang uit, moet je maar even op andere sites kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJSman Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) oke, bedankt jonges! B) ik heb ondertussen ook een vice city site gevonden die, , heet RECLAME daar staan de cheats goed uitgelegd, net als wapens, geheimen en andere dingen. Vette mooie site Bewerkt: 13 juli 2005 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) oke, bedankt jonges! B) ik heb ondertussen ook een vice city site gevonden die, , heet www.vicecity.nl.daar staan de cheats goed uitgelegd, net als wapens, geheimen en andere dingen. Vette mooie site Je mag geen reclame maken voor andere sites op dit Forum!!!!! :angry: <_< Lees de Regels............... Bovenaan in 't scherm <_< Bewerkt: 13 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Volgensmij staan ze nu allemaal uitgewerrkt op GTAgames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Mooi werk, ik dacht dat ze er nooit meer zouden komen, maar er is denk ik gewoon nog nooit over begonnen. Ik heb er zelf geen voordeel van, ik heb VC op de PC, maar voor de PS2 gamers is dit natuurlijk wel handiger . Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.