Jump to content

Cheats


Tim

Recommended Posts

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    28

  • MrKooKie

    15

  • 8-Ball

    9

  • Joriz

    8

Top Posters In This Topic

Elke cheat die het spel beïnvloeden (makkelijker maakt) kán er voor zorgen dat je de 100% niet meer haalt. Healthcheats, of wapencheats zijn voorbeelden daarvan. Het hoeft echter niet, maar vaak hoor je dat na het gebruik van cheats bepaalde hidden packages verdwijnen en zorgt er dus voor dat je niet op 100% komt.

Cheats zoals bijvoorbeeld Skincheats of sigarettencheat beïnvloeden het spel niet, en daarmee loop je dus ook geen gevaar. Het is niet zo dat je percentage zakt, maar het is wel zo dat je Title (reputatie) zakt als je cheats gebruikt. Die title kan je zien als je naar de stats gaat in het spel...

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Sommige cheats zijn niet meer terug te draaien. Zoals je op Wikigta kunt lezen kun je daardoor Vice City niet voor 100% uitspelen. Het percentage blijft hangen op 99%. Deze cheat kun je niet ongedaan maken.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

heb ik nu een probleem?? want ik wil vice city graag uitspelen

Als je Vice City voor de volle 100% wilt uitspelen dan heb je inderdaad een probleem. In dit topic had een ander lid hetzelfde gedaan. Hij had ook die cheat ingevoerd die jij had ingevoerd. Je kunt zoals ik eerder zei, Vice City niet meer voor 100% uitspelen. Het percentage blijft hangen op 99%. Het spel waarschuwt er niet voor niets voor dat je nooit je savegame moet opslaan als je cheats hebt gebruikt. Cheats zorgen er ook voor dat je Criminal Rating omlaag gaat. Je kunt tellen hoeveel keer je gecheat hebt door naar je Criminal Rating te kijken.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigelijk een cheat voor dat je niet van je motor af kunt vallen (voor pc dan he)

Zo ja, Welke?

Die is er, in ieder geval iets in die zin. Het is alleen geen cheat maar een truckje. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar je hebt er een of ander mobiel truck voor nodig. Het is wat ingewikkeld maar check het Vice City trucjes topic eens voor meer info over deze truckjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag dit omdat ik een keer wat had gedownload genaamd: New Vice City.

Ik moest 2 bestanden vervangen.. handling.cfg en main.scm

En er waren niewue cheats bij.. bijv. dat je 3x achter elkaar C, C , C indrukt. dat je ineenkeer 3 moters voor je krijgt. En dat soort dingen

Kan ik dat ook toevoegen?

Bewerkt: door GTA-Roloboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...