Jump to content

Cheats


Tim

Recommended Posts

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    28

  • MrKooKie

    15

  • 8-Ball

    9

  • Joriz

    8

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Hoe bedoel je precies? Als je de cheats invoerd is er vertraging totdat het gewenste effect ontstaat? Je kunt proberen GTA Vice City opnieuw te installeren (Je savegames blijven dan vanzelf bewaard). Het kan er ook aan liggen dat je computer erg langzaam is, of omdat er spyware/virussen o.i.d. op staat.

Mochten deze mogelijke oorzaken het niet zijn, dan ligt het aan jouw GTA Vice City en zul je er helaas mee moeten leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat is dus niet normaal. Zodra je een cheat helemaal ingevoerd hebt, zie je direct linksbovenin het vakje met Cheat Enabled of iets dergelijks. Er behoort geen enkele vertraging te zijn.

(Op de PC in ieder geval, maar de PS2 zou toch echt hetzelfde moeten doen hoor!!!)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal

Ik heb 3 jaar geen VC meer op m'n pc gehad, maar ik heb het van de week weer geinstalleerd..

Alleen vroeger speelde ik altijd met 3 A4'tjes vol met cheats. Als ik nu op internet ga zoeken, kom ik maar op anderhalf. Heeft iemand voor mij de complete lijst misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal

Ik heb 3 jaar geen VC meer op m'n pc gehad, maar ik heb het van de week weer geinstalleerd..

Alleen vroeger speelde ik altijd met 3 A4'tjes vol met cheats. Als ik nu op internet ga zoeken, kom ik maar op anderhalf. Heeft iemand voor mij de complete lijst misschien?

Drie A4'tjes met cheats is mijns inziens wel heel erg veel, maar het zou best kunnen hoor. Voor zover ik weet is de gehele lijst met werkende cheats te vinden op deze pagina van WikiGTA. Je hoeft ze overigens niet persé uit te printen, je kunt tijdens het spelen van GTA: Vice City ook even terugswitchen naar de pagina via 'ALT' + 'TAB' om een cheat uit te kiezen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal

Ik heb 3 jaar geen VC meer op m'n pc gehad, maar ik heb het van de week weer geinstalleerd..

Alleen vroeger speelde ik altijd met 3 A4'tjes vol met cheats. Als ik nu op internet ga zoeken, kom ik maar op anderhalf. Heeft iemand voor mij de complete lijst misschien?

Je kan op wikigta zo'n beetje alles over GTA vinden, zo ook de cheats.

Alle cheats, voor zover ik weet, staan op deze pagina, veel plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis dan dus ongeveer de helft ;)

Voor zover ik me kan herrineren was er een cheat waarmee je je auto op slot kon zetten als je erin zit zodat de politie / gangsters je niet uit je auto kan halen, en er was een cheat waarmee je auto schade vrij bleef. Een cheat waarmee je politie definitief uit kan zetten (dus niet als je politie hebt "LEAVEMEALONE" moet typen maar iets anders van te voren, en ga zo maar door..

er zaten veel meer personages bij.. maarja.. iemand zal het vast wel hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...