Jump to content

Cheats


Tim

Recommended Posts

inderdaad jij zal het moeten doen met een bepaalde trainer om geld te hebben en onsterfelijk te worden

ik ken er wel voor GTA III en SA namelijk admin console maar of er ook van VC bestaat weet ik niet echt

Oh OK

:cya:

bedankt!

Bewerkt: door Mc-Maxx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    28

  • MrKooKie

    15

  • 8-Ball

    9

  • Joriz

    8

Top Posters In This Topic

ik had even gezocht maar vond ook niets

ik vond alleen dat er voor "meer geld" een trainer zou bestaan.

voor onsterfelijkheid is het ook een trainer maar geen cheat.

vraag me er wel niets over want ik weet ook niet hoe je het zou installeren, misschien vind ik wel waar ze staan mmaar ik ga geen reclame maken.

Nuja,nog succes met zoeken!

dit zijn de cheats die ik makelijk kon vinden:

THUGSTOOLS Thug wapens

PROFESSIONALTOOLS Professionele wapens

NUTTERTOOLS Rare wapens

PRECIOUSPROTECTION Vol schild

ASPIRINE Volle gezondheid

YOUWONTTAKEMEALIVE +2 Wanted Level

LEAVEMEALONE 0 Wanted Level

APLEASANTDAY Mooi weer

ALOVELYDAY Fantastisch weer

ABITDRIEG Bewolkt weer

CATSANDDOGS Regenachtig weer

CANTSEEATHING Mistig weer

PANZER Plaats een tank

LIFEISPASSINGMEBY Tijd loopt sneller

BIGBANG Dichtbij gelegen voertuigen ontploffen

STILLLIKEDRESSINGUP Verander sking

FIGHTFIGHTFIGHT Mensen vechten (NIET TERUG TE DRAAIEN!)

en zo gaan we nog even verder :Y .

Misschien zit er eentje tussen die je nog niet kent! :tu: .

Kun je zeggen waar ik die trainer kan vinden?

Ik ga het niet zeggen omdat ik hier geen ban wil , je kan misschien wel eens op google

"vice city cheats ondsterfelijkheid " in typen dan kom je op een forum waar iemnad er om vraagt(doe ctrl+f) en daar vidn je misschien wel info.

ofwel typ je direct iets waar trainers inkomt(dit lijkt mij gemakelijker)

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er ze ook voor ps2

Trainers? Nee, deze zijn niet op PS2. Er bestaat wel ongeveer hetzelfde als dat, genaamd ARMax (Action Replay Max). Dit is een disc waar allemaal cheats op staan van bijna alle PS2 games! Je kunt hem op bol.com bestellen voor rond de 10 euro (geloof ik) ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Om terug te komen op de topicstarter. De cheats die op alle GTA-sites staan, zijn de enige cheats die er zijn. Deze zijn gewoon uit de broncode gehaald, en daaruit is ook gewoon gebleken dat er niet meer zijn. Dit is net als dat er maar 100 Hidden Packages zijn, en geen 101 zoals sommige bijgelovige GTA-fans durven te beweren. Voor andere dingen zul je toch terug moeten vallen op mods en trainers. Jouw wensen zijn met een trainer wel te halen, voor zover ik weet kan het met de ultiamte-trainer allemaal heel gemakkelijk, maar met cheats zul je het dus gewoon moeten doen met de cheats die op wikiGTA en andere GTA-sites staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon politie pakje pakken in washington beach daar

en dan naar de legerkamp gaan. niemand zou nu op je schieten omdat je polite

pak hebt. je moet eerst alle 100 packages hebben en dan staat die achte in het leger kamp. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas had hij geen zin om al die 100 Hidden Packages te zoeken. De Hunter komt in Ocean Beach en de legerbasis, afhankelijk van verschillende dingen. Hier een overzicht.

Als je alle 100 Hidden Packages vóór voltooien KYFC haalt spawnt hij eerst in de legerbasis, daarna in Ocean Beach.

Als je eerst de KYFC haalt, voordat je de 100 Hidden Packages vindt, spawnt hij eerst op de legerbasis, de volgende in Ocean Beach.

Het komt er kort op neer dat de Hunter altijd als eerste op de legerbasis komt, en pas later in Ocean Beach.

Andere manieren om de Hunter te krijgen zijn er kortweg niet, de hunter zit nog wel in de missie All hands on Deck!, maar hierin is hij niet te verkrijgen. Ook bij zes sterren komt er geen hunter achter je aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Sommige cheats kunnen inderdaad niet veel kwaad. Dit zijn de standaard cheats voor Armor, Health en voor de Wapens. Maar voor een cheat moet je oppassen. Die cheat is de Riot cheat. Dit is de cheat die er voor zorgt dat iedereen met elkaar op de vuist gaat en jijzelf wordt dan in het spel ook aangevallen door iedereen. Dus sla nooit op met de Riot cheat en cheat niet te veel, anders blijf je steken op 99%.

Link to comment
Delen op andere websites

het kan er voor zorgen dat je je savegame kwijtraakt als je opslaat.

je krijgt dan ook een berichtje 'warning, one or more cheats have been activaded. this could damage your game'

zoiets :{ voor de rest is cheaten niet gevaarlijk voor je PC zelf

:cya: Simon :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo,

ik zit eigenlijk met een heel dom probleem.

Ik ben een PS2 gewend, heb afgelopen zomer een XBOX, een oude, gekocht. Nu heb ik er vice city bijgekocht, maar dat is geen probleem. Enkel en alleen kan ik de cheats niet invoeren. Alleen die van de rhino werkt :duh:

ik heb al vanalles geprobeerd mbt controls veranderen, of bijvoorbeeld andere pagina met cheats zoeken.

Kan iemand mij helpen met wat ik fout doe, volgens de controller etc doe ik het goed. Moet ik het snel proberen ofzo?

loetaah,

Christ

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je alle cheats helemaal correct invoerd?

Kijk eens goed welke buttons in de cheat worden bedoeld.

Het kan zijn dat jij een icoontje in de cheat asocieert met een andere button op je controller.

Met downdz8.gif wordt bedoelt dat je moet drukken op naar onder bij de omcirkelde stuurknop op de afbeelding hieronder.

b00006409z01a1ndbs7ygopzo3.jpg

Bewerkt: door m.r.gido
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...