Jump to content

Cheats


Tim

Recommended Posts

hey ik ben nieuw ken je een code voor me _O_:cab:

Om even duidelijk te zijn, dit zijn records zonder codes, gewoon helemaal eerlijk gehaald zeg maar. De enige manier om ook zo goed te worden is dus gewoon keihard oefenen en hopen dat je talent hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    28

  • MrKooKie

    15

  • 8-Ball

    9

  • Joriz

    8

Top Posters In This Topic

hey ik ben nieuw ken je een code voor me _O_:cab:

Om even duidelijk te zijn, dit zijn records zonder codes, gewoon helemaal eerlijk gehaald zeg maar. De enige manier om ook zo goed te worden is dus gewoon keihard oefenen en hopen dat je talent hebt.

En wanneer je codes gebruikt, kan je dus geen (waarschijnlijk) geen 100% meer halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Volgens mij kun je deze cheat niet deactiveren. Je zult nu dus altijd met mensen zitten die je overal aanvallen. Je kunt je spel opnieuw beginnen als je dit niet meer wilt.

Pas daarom ook altijd op met het gebruik van cheats!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja, er zijn nu eenmaal een aantal cheats onherroepelijk. Eén daarvan is dat iedereen je haat. Ook dat iedereen iedereen haat en andere cheats die iedereen beïnvloeden zijn niet meer terug te draaien dan alleen door opnieuw te beginnen. Het enige jammere is namelijk dat je niet meer op 100% uit kan komen na het gebruiken van cheats (behalve cheats die het uiterlijk van Tommy veranderen). En dat betekent dan dat je maar 1 Hunter hebt, je geen bodyguards hebt in Vercetti Estate, dat je het Losers-outfit niet krijgt, dat auto's niet twee keer zo sterk zijn, dat je kogels wél opraken, én dat je health niet naar 200 zal gaan. Maargoed, als je eenmaal op 100% zit, heb je ook niets meer in het spel te zoeken, dus eigenlijk kan je net zo goed wel cheats gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er zijn nu eenmaal een aantal cheats onherroepelijk. Eén daarvan is dat iedereen je haat. Ook dat iedereen iedereen haat en andere cheats die iedereen beïnvloeden zijn niet meer terug te draaien dan alleen door opnieuw te beginnen. Het enige jammere is namelijk dat je niet meer op 100% uit kan komen na het gebruiken van cheats (behalve cheats die het uiterlijk van Tommy veranderen). En dat betekent dan dat je maar 1 Hunter hebt, je geen bodyguards hebt in Vercetti Estate, dat je het Losers-outfit niet krijgt, dat auto's niet twee keer zo sterk zijn, dat je kogels wél opraken, én dat je health niet naar 200 zal gaan. Maargoed, als je eenmaal op 100% zit, heb je ook niets meer in het spel te zoeken, dus eigenlijk kan je net zo goed wel cheats gebruiken.

dan moet je cheats gebruiken nadat je het spel 100% hebt gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ja dat kan alleen met een tank want dan kan je je vooruit duwen door de loop naar achter te draaien en de hele tijd te schieten je kan dan gewoon rondvliegen ^_^

Gr. Steven

Bewerkt: door vw53steven
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ben ik nu de enigste of.............waarom zou je in ****** naam 'oneindig' omhoog willen vliegen met een auto/tank in VC......

Mja....of k word oud.....of k ben de verkeerde games aan het doen :duh:

Trouwens....banner hierboven: dikke beetle man...wat k kan zien zit deze strak in de lak!!!!!!

>>> Door Flying Dutchman: Overbodige afbeelding verwijderd.<<<

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel al vaak gedaan hebt ga je toch een beetje dingen proberen te doen die je ervoor nog niet gedaan hebt. Je kan het spel uitspelen tot 100%, en dan weer opnieuw, maar dat wordt je zat. Dan kan je nog proberen om je wheelies, stoppies en 2-wheels zo lang mogelijk te maken e.d, maar op een gegeven moment zijn cheats de enige dingen die het nog leuk kunnen houden. Op dat moment kan je dus gaan proberen om met auto's te gaan vliegen door de code daarvoor in te voeren.

Ik ging op een gegeven moment ook auto's 700km/h laten rijden en dan d.m.v. de schans aan het einde van de landingsbanen op het vliegveld zover mogelijk proberen te vliegen, en dat kan best leuk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...