Jump to content

Cheats


Tim

Recommended Posts

Hallo beste forumleden,

ik had een vraagje. Kun je net als in GTA-SA in je stats zien hoeveel cheats je hebt gebruikt?

Want ik wil VC nou eens 100% uitspelen, maar wel zonder cheats. Ik had een tijdje geleden die savegame aangemaakt, maar ik kan me niet herinneren of ik chewats had gebruikt. Ik zie niets in de stats staan. Of komt het omdat het net als bij GTAIII niet in de stats komt?

:cya:

Ik denk het laatste, in GTA San Andreas was dat nieuw en handig, dus misschien zul je nog voor een verrassing komen te staan. Ik heb het zelf wel meegemaakt, want toen bleef ik op de 99 % steken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    28

  • MrKooKie

    15

  • 8-Ball

    9

  • Joriz

    8

Top Posters In This Topic

Ik heb een vette cheat gevonden op deze site (Verander character model)

Right Right Left Up L1 L2 Left Up Down Right Right

aleen die werkt niet en hij staat op veel sites

Waroom werkt hijdan niet :?

Deze cheat zal gewoon moeten werken, weet je zeker dat je een PS2 hebt? Want deze cheat werkt niet op een PC of Xbox. Als dat het probleem niet was kan het er ook aan liggen dat je de cheat ingevoert hebt in het menu, in GTA Vice City en GTA III was dit mogelijk maar in San Andreas niet meer. Verder kan je altijd nog proberen de Cheat nog een keer in te voeren maar dit deze keer heel rustig en met beleidt te doen en wellicht werkt het nu wel en eerst niet omdat je te snel was en mogelijk de verkeerde knoppen hebt ingedrukt. Of mischien heb jij de Platinum editie van San Andreas, mischien is op deze versie deze Cheat verwijderd maar daar kan ik geen zekerheid over geven. Veel succes ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de topicstarter in de war is met Vice City. Deze cheat bestaat namelijk niet in San Andreas, maar enkel in GTA III en GTA Vice City. Aan de volgorde van de cheat te zien, vermoed ik dat je het over Vice City hebt.

Het kan inderdaad zo zijn dat deze cheat niet werkt, hij doet het namelijk niet altijd. Deze cheat werkt niet als je één van de andere "skin cheats" gebruikt hebt. Hiernaast moet je ook verplicht het Street Outfit dragen, omdat hij anders ook geen werking heeft. De reden hiervan is voor mij onbekend.

Dit gaat dus waarschijnlijk over Vice City, dus zal ik hem even naar het juiste forum verplaatsen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Ook zijn enkele cheats niet meer ongedaan te makenzoals de cheat die rellen veroorzaakt. Sla dus nooit zomaar op nadat je een cheat hebt geactiveerd. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd.

Welke cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij VC is het elke cheat, bij SA zijnhet elke cheat die niet blijven is. Bijv. TURNDOWNTHEHEAT en HESOYAM zijn niet gevaarlijk.

Ook wil ik je vriendelijk verzoeken er een bron bij te zetten want dit is van WikiGTA. Dan kunnen wij ook kijken of het wel klopt o.i.d.

Mvg,

VWO-er

@ hieronder: Stalen Hondje, ik zeg net dat bij VC ELKE cheat de 100% blokkeert.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Bij VC is het elke cheat, bij SA zijnhet elke cheat die niet blijven is. Bijv. TURNDOWNTHEHEAT en HESOYAM zijn niet gevaarlijk.

Ook wil ik je vriendelijk verzoeken er een bron bij te zetten want dit is van WikiGTA. Dan kunnen wij ook kijken of het wel klopt o.i.d.

Mvg,

VWO-er

Ehm VWO-er, AwiVC vraagt welke cheats de 100% blokkeren ;). Niet de cheats die onschadelijk zijn Om maar ff ontopic te gaan en de vraag van AwiVC te beantwoorden: De rellen cheat: FIGHT FIGHT FIGHT

en iedereen valt je aan NOBODY LIKES ME, zijn schadelijk.

P.S. Als je de cheat wilt testen om te kijken wat het is, kan dat maar dan moet je vooral niet saven ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok dus wapen/voertuig/health cheats zijn onschadelijk?:D thnx! :) (Ik was al bang dat ik helemaal opnieuw moest beginnen ^^)

Peace 'n Respect Awi

Graag gedaan joh :Y wapen/voertuig/health cheats zijn allemaal veilig ;)

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wikigta is me enige echte hint-gta website

maar een cheat werkt niet

de cheat willekeurige personages en ik heb PS2

en ik moest daarom op een andere site gaan zoeken

misschien heeft iemand zich vergist van wikigta of...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Welke cheats zijn toegestaan om de 100% te halen (op de Ps2)?

Graag helemaal zeker zijn van je antwoord, ik wil namelijk voor de 100% gaan op de Ps2..

Ps: ik kon niets vinden in de zoekmachine

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat de wapen cheats, de health en armor cheat, de auto cheats en de sterren cheats niet schadelijk zijn. Meer weet ik er niet. Ik weet wel zeker dat de rellen cheat wel schadelijk is, dit is de enige schadelijke die ik weet.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Welke cheats zijn toegestaan om de 100% te halen (op de Ps2)?

Graag helemaal zeker zijn van je antwoord, ik wil namelijk voor de 100% gaan op de Ps2..

Ps: ik kon niets vinden in de zoekmachine

Ik denk persoonlijk dat er niemand is die je een zeker antwoord kan geven, ieder spreekt elkaar tegen. De ene cheat kan weer wel volgens de één, en volgens de ander weer niet. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat degelijke cheats voor wapens, health, voertuigen nog steeds onschadelijk zullen zijn. Dit denk ik omdat dit cheats zijn die naar verhouding het vaakst worden gebruikt.

Overigens had je met de zoekfunctie wel degelijk iets kunnen vinden; klik!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...