Jump to content

Cheats


Tim

Recommended Posts

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    28

  • MrKooKie

    15

  • 8-Ball

    9

  • Joriz

    8

Top Posters In This Topic

dan maar een noodkreet:

wie zou mij kunnen vertellen hoe ik de cheats moet invoeren bij mijn xbox?

welke knop moet ik gebruiken voor de 'R' en welke voor de 'L' en welke voor de 'Left' en welke voor de 'Right' en welke voor 'Up' en 'Down' (A,B,X,Y,black en white begrijp ik nog)

k heb al vanalles geprobeerd, maar t lukt nie!

so.....ik hoop dat iemand deze leek ff verder kan helpen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
dan brand je vice city.... :)

Mag je eigelijk niet zegguh van meneer Se7en enzo

EDIT: JVD, kon je niet meer smileys vinden??? dat vind ik echt min van je hoor als je toch het gtaforum wild verpesten doen het dan goed :duh:

Bewerkt: door T@rget
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
hey mensen ik heb een vraagje, bestaat er misschien een mod voor de infernus te vervangen want ik vind hem afschuwelijk om in te rijden en de afwerking aan de rechter-achter-zijkant kon veel beter

Ik zou als ik jou was een modsite opzoeken, met carmods. Kijk dan of er een auto tussenstaat die de Infernus vervangt.

Het zal niet makkelijk zijn, de Infernus wordt niet vaak vervangen.

Kijk bijvoorbeeld hier is.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen ik heb een vraagje, bestaat er misschien een mod voor de infernus te vervangen want ik vind hem afschuwelijk om in te rijden en de afwerking aan de rechter-achter-zijkant kon veel beter

Ik zou als ik jou was een modsite opzoeken, met carmods. Kijk dan of er een auto tussenstaat die de Infernus vervangt.

Het zal niet makkelijk zijn, de Infernus wordt niet vaak vervangen.

Kijk bijvoorbeeld hier is.

hey denk je dat ik deze site nog niet gezien heb of zo?

trouwens ik heb nu reuze veel mods in men spel staan en -->hij loopt niet vast(hoeraaa!!??)

een probleem --> ik kan niet meer in het bovenste gedeelte van het westelijke eiland (hoe komt dit??)

telkens ik voorbij het politie kantoor rijdt loopt het spel vast , en alleen daar(raar he??)

trouwens als jullie een site willen met echt veeell mods : http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...t=0&sortby=name (echt doen -> meer dan 222 paginas met meer dan 15 per pagina)

nog een vraag : bestaat er een vehicle spawning tool voor vice city(zo ja please de download site) zo nee (toch een alternatief geven)

:bier:

antwoord aub!!!!!??

Bewerkt: door dikkebelg
Link to comment
Delen op andere websites

:?:N hey

da klote spel doe weer stom als een aap

ik had al veel mods in men spel ent liep nie vast

nu had ik er twee bijgezet--> twerkte nie meer

ik heb alles weer op normaal gezet (data: default, carcols, handling, weapons, skins, main)

nu probeer ik er in te gaan --> hij komt maar tot 80% geladen

en dan een stomme monotone "poeng" en dan loopt het vast en mag ik heel men santenboetiek weer heropstarten

weet iemand waar dit door komt??

please help me

ik ben echt radeloos

:duh::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb VC uitgespeeld zonder te cheaten, daarna heb ik m'n savegame gekopieerd en in die savegame ben ik met cheats aant ouwehoeren..

Zo hou ik iig m'n rating en stats ok en als er iets fout gaat heb altijd nog m'n "schone" savegame :D .....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...