Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Volgens mij als je hem in de Pay en spray zet... :puh::?

Fout... :N

De code 'Overal roze voertuigen' gebruiken? :?

Juist! :dans:

Maar spijtig genoeg is er nog een manier. ^_^

Ik ga deze post editten als er vandaag nog gepost word. Want anders zit ik over het maximum heen. :duh:

Geplaatst:

Jawel die code zit ook in VC.

Bedoel je naast die cheat ook nog een trainer gebruiken die elk willekeurig voertuig in elke willekeurige kleur in elke willekeurige garage kan zetten? ^_^

Geplaatst:
Jawel die code zit ook in VC.

Bedoel je naast die cheat ook nog een trainer gebruiken die elk willekeurig voertuig in elke willekeurige kleur in elke willekeurige garage kan zetten? ^_^

Neen. :7

Misschien een tip, maar om je Packer in een Pay'n Spray te zetten zat er dicht bij.

Geplaatst:
Misschien een tip, maar om je Packer in een Pay'n Spray te zetten zat er dicht bij.

Dat kan dus verschillende dingen betekenen.

1. Het is geen Pay 'N' Spray, maar een Spray 'N' Go, dat die daar wel eens roze in wordt.

2. Of je moet hem niet in een willekeurige spray zetten maar in een garage, wat ik overigens zo goed als zeker weet dat het niet werkt.

Andere manieren om een wagen van kleur te laten veranderen zijn er volgensmij niet, en voor zover ik weet is een packer in geen enkele missie betrokken dus van kleur veranderen zal er ook wel niet bijzitten. Ik ga dus voor

1. De code dat alle auto's roze worden.

2. Een packer in een Spray 'N' Go zetten.

Geplaatst:

Owké, trouwens leuk om te weten, ik had het nog niet eerder gehoord. Eventjes denken.

Geef van 4 mensen weer hoe zij over "Lance Vance" denken

Ter verduidelijking:

Dus niet, ze vinden hem stom of ze vinden hem leuk, letterlijke citaten waaruit precies blijkt hoe ze over hem denken.

Als na een poosje de antwoorden nog niet in de richting komen zal ik de 4 mensen vast geven.

Geplaatst:

Ehm ff kijken

Earnest Kelly zegt: 'Never trust a guy who walks the streets in his payamas...' Hij vertrouwt Lance dus niet.

Tommy zelf zegt ook een keer in een gesprek: 'I think he just wasn't like that,' alleen ben ik vergeten like what dan :-(

Vic Vance deed altijd alsof Lance een klein kind was, volgens Lance zelf. Als Tommy overkomt alsof hij Lance onderschat, zegt Lance: 'No man, don't do that! My brother did that Tommy!' Of in ieder geval iets in die zin.

Hoogstwaarschijnlijk klopt alleen de eerste, en ja, ik weet dat ik er maar 3 heb, maar ik ben nu moe en lui ;)

Geplaatst:

Deze is waarschijnlijk nogal ver gezocht maar juist daarom behoort hij misschien tot je antwoord:

Sonny Forelli. In de laatste missie zegt dat hij "At least some people know how to do business" ofzo en dan komt Lance bij hem, dus hij denkt over Lance als een geslaagde zakenpartner ofzo.

Geplaatst:
Degene die het antwoord raad mag de volgende vraag doen, en zo verder...

Vraag:

Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten?

Regels voor dit topic: Maximaal 3 posts per dag. Per dag mag je dus maximaal 3 x proberen een vraag correct te beantwoorden. Heb je de vraag bij de derde poging goed beantwoord is het buiten de 3 posts om nog toegestaan om een nieuwe vraag te stellen. Het is dan niet de bedoeling dat je bij elk fout antwoord gaat posten dat het betreffende antwoord fout is, maar post dan alleen nog als het correcte antwoord wordt gegeven.

15 jaar

Geplaatst:

@kgtaforum; Je moet de vraag beantwoorden die meest recent gesteld is , de vraag die jij beantwoord heb is al beantwoord door iemand anders en die heeft een vraag gesteld etc.

De vraag voor nu is dus;

Geef van 4 mensen weer hoe zij over "Lance Vance" denken

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry mensen, ik was 2 weken op vakantie, dus ik heb niet op internet kunnen komen.

Ik heb ook geen zin meer om nog op mijn vraag in te gaan, de antwoorden die ik in mijn hoofd had waren:

1. Earnest Kelly (iemand in piama niet te vertrouwen)

2. Tommy (eikel, what a prick o.i.d.)

3. Ken Rosenberg (nooit vertrouwd, gewoon een klootzak)

Eerlijk gezegd zou ik die vierde al niet eens meer weten, sorry voor het ongemak, ik vind dat DonLeone het dichtst in de buurt van mijn antwoord kwam, dus geef ik hem de beurt. Nogmaals sorry, maargoed we gaan weer verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...