Jump to content
PatrickW

Eerste details over PC versie GTA IV bekend


gallery_748_15_2394.jpg
Rockstar heeft vandaag tijdens de Leipzig Games Convention de eerst details bekendgemaakt over de PC versie van GTA IV. Tijdens een demonstratie werd duidelijk dat het spel er in vergelijking met de console versies, grafisch behoorlijk op vooruit is gegaan. De belichting is realistischer en de modellen en omgevingen zijn een stuk gedetailleerder.

Een nieuwe feature in de PC versie is de mogelijkheid om de laatste 30 seconden gameplay als replay terug te kijken. Hier blijft het echter niet bij. Je hebt hierna de mogelijkheid om de beelden te bewerken (cameraposities, filters, enz) en ze vervolgens weer tot een filmpje te monteren dat je kunt verspreiden via Rockstar Social Club of het internet.

Ook het multiplayer element is onderhanden genomen. Zo zullen er betere mogelijkheden komen om online een server te vinden die aan jou wensen voldoet. Verder werd gezegd dat het maximum aantal spelers per online game zal worden uitgebreid, maar hierover zijn verder geen details bekend gemaakt.

Tijdens de demonstratie werd gespeeld op een resolutie van 2560x1600 met een Xbox-gamepad, maar het spel zal ook de traditionele toetsenbord en muis besturen ondersteunen.

In de galerij staan 10 screenshots online.


Bron: Eurogamer.net

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooie screens die erbij zitten. Vooral die enen van de skyline van LC. Wel leuk dat je zonder te modden toch hele leuke filmpjes kunt maken. Misschien is dat een aanwijzing dat GTA IV heel moeilijk te modden is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is goed nieuws, ben inderdaad ook benieuwd naar de systeemeisen. Maar dat gaat wel goed komen want ga komende maand pc kopen:)

Op de officiele site staat er een Games for Windows Live logo op, ik vraag me af of dat betekent dat je samen met xbox360 online kan spelen? Of betekent dat wat anders?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het feit alleen al dat je de replay-mode hebt zegt voor mij al genoeg. Ik ben zeker benieuwd. :)

Dat had je toch in elke GTA PC game? Alleen kon je helaas niets doen met die kleine opname filmpjes. (Wat nu dus wel mogelijk is) Ook ben ik blij dat het 'grafisch behoorlijk op vooruit is gegaan.' want dat is natuurlijk alleen maar beter. Nu nog een paar maanden wachten en dan kunnen de fanatieke PC gamers van deze top game genieten! :bier:

Mvg,

GTTO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...