Jump to content
PatrickW

Eerste details over PC versie GTA IV bekend


gallery_748_15_2394.jpg
Rockstar heeft vandaag tijdens de Leipzig Games Convention de eerst details bekendgemaakt over de PC versie van GTA IV. Tijdens een demonstratie werd duidelijk dat het spel er in vergelijking met de console versies, grafisch behoorlijk op vooruit is gegaan. De belichting is realistischer en de modellen en omgevingen zijn een stuk gedetailleerder.

Een nieuwe feature in de PC versie is de mogelijkheid om de laatste 30 seconden gameplay als replay terug te kijken. Hier blijft het echter niet bij. Je hebt hierna de mogelijkheid om de beelden te bewerken (cameraposities, filters, enz) en ze vervolgens weer tot een filmpje te monteren dat je kunt verspreiden via Rockstar Social Club of het internet.

Ook het multiplayer element is onderhanden genomen. Zo zullen er betere mogelijkheden komen om online een server te vinden die aan jou wensen voldoet. Verder werd gezegd dat het maximum aantal spelers per online game zal worden uitgebreid, maar hierover zijn verder geen details bekend gemaakt.

Tijdens de demonstratie werd gespeeld op een resolutie van 2560x1600 met een Xbox-gamepad, maar het spel zal ook de traditionele toetsenbord en muis besturen ondersteunen.

In de galerij staan 10 screenshots online.


Bron: Eurogamer.net

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

November wordt een goeie maand voor de PC Winkels, denk dat veel mensen voor dit spel hun computer laten uitbreiden en terecht! _O_

leuk nieuws! alleen ik denk niet dat mijn pc het aankan en ik heb geen zin om alles te gaan upgraden alleen voor gta 4 omdat de rest nog perfect werkt, ik ben binnenkort jarig :dans: dus ik hoop op veel (geld)cadeaus en dan koop ik gewoon gta 4 samen met een xbox360

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Minimum Specs

CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported

RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card (generic): NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800Pro or better

Recommended Specs

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended

RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Minimum Specs

CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported

RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card (generic): NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800Pro or better

Recommended Specs

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended

RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Zijn dit officiele of geschatte specs?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn dit officiele of geschatte specs?
Ik zie geen bronvermelding en voor zover bekend is dit nog niet officieel bekend gemaakt. Maar sommige leden denken te weten wat de specs zullen zijn a.d.h. van vergelijkbare spellen. Maar zolang nog niemand het spel op de PC gespeeld heeft is een goede vergelijking nog niet echt te maken. Gewoon een kwestie van geduld, geduld is een schone zaak. Binnen drie maanden weet iedereen wat de specs zullen zijn. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pfff, ze komen vanzelf wel met de systeemeissen, speculaties heb je niks aan, ik had het trouwens niet verwacht dat ze het toch op de pc zouden uitbrengen, dus dat wordt november en december thuis zitten , dan is het toch koud vaak lekker hoor :schater::tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een gta met vriendjes die je MOET vermaken, geweldig straks ook nog motorfietsen kunnen stelen met de sims? Hoop voor de pc'ers dat er wat meer te beleven valt in Liberty city (vliegtuigen, vrachtwagens, nightvisioncamera en al dat lueks, in San Andreas kan dat nl. wel) zo niet dan wachten we op gta5 of een ander spel!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Minimum Specs

CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported

RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card (generic): NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800Pro or better

Recommended Specs

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended

RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended

Harddrive: 8GB of free hard drive space

Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

valt me op dat dit'z'n enige bericht is XD

Bewerkt: door The Distortion

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jezus waarom al die moeilijke taal met specs, ik snap daar echt geen hol van dualcore enzo

Ik heb Intel Celeron M inside staat er op mijn PC kan iemand me uitleggen wat dat is?

Dat je, hoe raad ik het, een Intel Celeron M processor in je computer hebt. Maar daar heb je niks aan als je wil weten of je computer GTA IV aan kan, ik raad je aan om Flitskikkers Infotool te downloaden en dan even de info van dat programma hier of in het systeem vereisten topic te posten.

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Over die skyline screenshot, de drawing distance is dus ook verbeterd en dat kun je daar goed zien..

@The Distortion: Dat valt je dan goed op, want dat zijn ook de Call of Duty 4 specs.. Leuk geprobeerd. ;)

Bewerkt: door Dvt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...