Jump to content
PatrickW

Eerste details over PC versie GTA IV bekend


gallery_748_15_2394.jpg
Rockstar heeft vandaag tijdens de Leipzig Games Convention de eerst details bekendgemaakt over de PC versie van GTA IV. Tijdens een demonstratie werd duidelijk dat het spel er in vergelijking met de console versies, grafisch behoorlijk op vooruit is gegaan. De belichting is realistischer en de modellen en omgevingen zijn een stuk gedetailleerder.

Een nieuwe feature in de PC versie is de mogelijkheid om de laatste 30 seconden gameplay als replay terug te kijken. Hier blijft het echter niet bij. Je hebt hierna de mogelijkheid om de beelden te bewerken (cameraposities, filters, enz) en ze vervolgens weer tot een filmpje te monteren dat je kunt verspreiden via Rockstar Social Club of het internet.

Ook het multiplayer element is onderhanden genomen. Zo zullen er betere mogelijkheden komen om online een server te vinden die aan jou wensen voldoet. Verder werd gezegd dat het maximum aantal spelers per online game zal worden uitgebreid, maar hierover zijn verder geen details bekend gemaakt.

Tijdens de demonstratie werd gespeeld op een resolutie van 2560x1600 met een Xbox-gamepad, maar het spel zal ook de traditionele toetsenbord en muis besturen ondersteunen.

In de galerij staan 10 screenshots online.


Bron: Eurogamer.net

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

oke dus dan heeft die processor eigelijk 5200 mhz of begrijp ik et verkeert

Officieel mag je dat niet bij elkaar optellen volgens mij, maar dat hij wel snel is staat vast. Je hebt ook nog snellere processoren zoals 2x 3200 Mhz. Maar voor meer vragen kun je beter naar het computer-talk topic, nu gaan we wel heel erg off-topic ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nog iets bekend over gta4?

Als er iets bekend zou zijn geworden, lees je dat in een nieuw nieuwsbericht op deze site. Er zijn geen nieuwe berichten, dus ik denk dat er geen nieuwe dingen bekend zijn :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

okee

maar nog maaar net gevonden kijk iedereen:

http://mobiel.nu.nl/pda/games/102220-Speci...to-IV-(pc).html

gta 4 nieuws hoe het eruit ziet enzo

Dat is in feite hetzelfde nieuws bericht als in dit topic, alleen net iets uitgebreider. Maar er zit eigenlijk weinig extra informatie in die belangrijk is, behalve dat van die framerate issues misschien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

okee

maar nog maaar net gevonden kijk iedereen:

http://mobiel.nu.nl/pda/games/102220-Speci...to-IV-(pc).html

gta 4 nieuws hoe het eruit ziet enzo

Dat is in feite hetzelfde nieuws bericht als in dit topic, alleen net iets uitgebreider. Maar er zit eigenlijk weinig extra informatie in die belangrijk is, behalve dat van die framerate issues misschien.

ow oke

ja srry maar verveel me :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is gewoon zo cool.

Ik heb er zo lang op gewacht.

Ondertussen heb ik hem al besteld, zodat ik zeker m'n exemplaar heb op de release date.

Jammer dat de release date zo dicht bij de examens is.

Ik kan niet wachten!!

grtz

Tom

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja dit spel is grafisch helemaal perfect hoor... :{

ik weet niet wat hier fout aan is hoor...

dit is gewoon de riem van de agent, met wat spullen er aan hangen..

toch erg dat 2 mensen dat niet zien :puh:

verder echt mooi, hij komt vlak voor mn verjaardag uit

jammer dat ik dan eerst een nieuwe PC moet hebben(niet speciaal voor gtaIV, maar deze is echt slecht)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is gewoon zo cool.

Ik heb er zo lang op gewacht.

Ondertussen heb ik hem al besteld, zodat ik zeker m'n exemplaar heb op de release date.

Jammer dat de release date zo dicht bij de examens is.

Ik kan niet wachten!!

grtz

Tom

Waar want op bol kan je hem nog niet bestellen.

Robando

Bewerkt: door Robando

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is gewoon zo cool.

Ik heb er zo lang op gewacht.

Ondertussen heb ik hem al besteld, zodat ik zeker m'n exemplaar heb op de release date.

Jammer dat de release date zo dicht bij de examens is.

Ik kan niet wachten!!

grtz

Tom

Waar dan? Volgens mij kan je hem nog nergens pre-orderen hoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...