Jump to content

Transfer topic


oostzaan

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    15

  • oostzaan

    10

  • Silverbyte

    9

  • GreyFox-Smurf

    8

ze moeten phillipe mexes kopen (hij heeft lang haar dus hij is goed) :puh:

Maar iemand met zo'n reputatie (En hopelijk gezond verstand) heeft echt geen zin om bij een Nederlandse club te gaan voetballen, waar hij veel minder betaald krijgt. Het enige voordeel als grote speler is dat je bij een kleine club enorm veel speeltijd krijgt, en bij de grotere clubs veel concurrentie hebt. Het is dus een of/of situatie.

Het zou me trouwens ook niets verbazen als een Engelse club hem in Januari wegkaapt voor een hoger bedrag dan dat van Ajax, hoe jammer ik dat ook zou vinden. Maar ja, talent groeit snel, en clubs moeten zo'n speler snel inlijven, voordat de concurrent dat doet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ze hebben hem :dans: :dans: :dans:

AMSTERDAM (ANP) - FC Twente en Ajax hebben maandag een akkoord bereikt over de transfer van Rob Wielaert. Beide clubs werden het eens over de afkoopsom die Ajax betaalt voor de verdediger.

Wielaert zou een contract moeten gaan tekenen tot 1 juli 2011, met een optie voor Ajax om het nog met een jaar te verlengen. Wielaert (30) stond vanaf de zomer van 2006 onder contract bij Twente. Hij speelde 101 officiële wedstrijden voor de club uit Enschede, waarin hij zeven keer scoorde. Eerder kwam Wielaert uit voor PSV, FC Den Bosch en NEC.

Ajax verwacht dat Wielaert woensdag voor het eerst meetraint bij de selectie van Marco van Basten. Momenteel worden de details van zijn contract nog doorgesproken en de verdediger moet bovendien nog medisch worden gekeurd.

Interesse

Ajax had voor dit seizoen al interesse voor de aanvoerder van FC Twente. Toen kwamen de clubs er niet uit en vorige maand verlengde Wielaert zijn contract in Enschede tot de zomer van 2012. De speler sprak daarbij een gelimiteerde afkoopsom af, maar het contract was nog niet ondertekend. Twente wilde daarom niet zonder slag of stoot akkoord gaan met de transfer naar Ajax.

De Amsterdammers meldden zich in december ook bij Twente voor linksbuiten Eljero Elia. Het bod dat Ajax op hem uitbracht, vond Twente echter te laag.

Link to comment
Delen op andere websites

110 miljoen voor Kaka, weekloon 550.000 euro

Manchester City trekt zich niets aan van de boodschap van AC Milan dat Kaká niet te koop is. De werkgever van Robinho en Kompany heeft een bod uitgebracht bij de Rossoneri van 110 miljoen euro.

Om de Braziliaanse international warm te maken voor een overgang naar de Premier League pakt Manchester City met een fenomenaal weekloon uit. Je leest het goed: 550.000 euro (!) per week.

Eigenaar Sheik Mansour bin Zayed Al Nahyan stuurde een delegatie naar Milaan om de onderhandelingen op clubniveau op te starten. Manchester City biedt de 26-jarige Ricardo Izecson dos Santos Leite, beter bekend als Kaká, een contract aan voor vier of vijf seizoenen. AC Milan herhaalt dat ze niet van plan zijn om Kaká te laten gaan.

Kaká speelt sinds 2003 voor AC Milan. In die periode werd hij landskampioen, won de Champions League en veroverde de WK-titel met Brazilië. In 2007 werd hij verkozen tot Wereldvoetballer van het Jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

110 miljoen voor Kaka, weekloon 550.000 euro

Manchester City trekt zich niets aan van de boodschap van AC Milan dat Kaká niet te koop is. De werkgever van Robinho en Kompany heeft een bod uitgebracht bij de Rossoneri van 110 miljoen euro.

Om de Braziliaanse international warm te maken voor een overgang naar de Premier League pakt Manchester City met een fenomenaal weekloon uit. Je leest het goed: 550.000 euro (!) per week.

Eigenaar Sheik Mansour bin Zayed Al Nahyan stuurde een delegatie naar Milaan om de onderhandelingen op clubniveau op te starten. Manchester City biedt de 26-jarige Ricardo Izecson dos Santos Leite, beter bekend als Kaká, een contract aan voor vier of vijf seizoenen. AC Milan herhaalt dat ze niet van plan zijn om Kaká te laten gaan.

Kaká speelt sinds 2003 voor AC Milan. In die periode werd hij landskampioen, won de Champions League en veroverde de WK-titel met Brazilië. In 2007 werd hij verkozen tot Wereldvoetballer van het Jaar.

Kopiëren/plakken of zelf geschreven?

Ik zou 't echt belachelijk vinden als Kaká daadwerkelijk naar Manchester City zou gaan, want dat heeft enkel financiële redenen en geen sportieve. Bij Milan heeft 'ie een schitterend team om zich heen, waarom dan naar een tweederangs Engelse club gaan? O ja, osmgek11, in de periode ná 2003 is Kaká met Brazilië geen wereldkampioen geworden. Lees 't de volgende keer zelf dus ook even door als je een tekst overneemt...

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
110 miljoen voor Kaka, weekloon 550.000 euro

Manchester City trekt zich niets aan van de boodschap van AC Milan dat Kaká niet te koop is. De werkgever van Robinho en Kompany heeft een bod uitgebracht bij de Rossoneri van 110 miljoen euro.

Om de Braziliaanse international warm te maken voor een overgang naar de Premier League pakt Manchester City met een fenomenaal weekloon uit. Je leest het goed: 550.000 euro (!) per week.

Eigenaar Sheik Mansour bin Zayed Al Nahyan stuurde een delegatie naar Milaan om de onderhandelingen op clubniveau op te starten. Manchester City biedt de 26-jarige Ricardo Izecson dos Santos Leite, beter bekend als Kaká, een contract aan voor vier of vijf seizoenen. AC Milan herhaalt dat ze niet van plan zijn om Kaká te laten gaan.

Kaká speelt sinds 2003 voor AC Milan. In die periode werd hij landskampioen, won de Champions League en veroverde de WK-titel met Brazilië. In 2007 werd hij verkozen tot Wereldvoetballer van het Jaar.

Kopiëren/plakken of zelf geschreven?

Ik zou 't echt belachelijk vinden als Kaká daadwerkelijk naar Manchester City zou gaan, want dat heeft enkel financiële redenen en geen sportieve. Bij Milan heeft 'ie een schitterend team om zich heen, waarom dan naar een tweederangs Engelse club gaan? O ja, osmgek11, in de periode ná 2003 is Kaká met Brazilië geen wereldkampioen geworden. Lees 't de volgende keer zelf dus ook even door als je een tekst overneemt...

Ik heb inmiddels al op t nieuws gelezen dat het fake was.

Dus KaKa gaat niet weg bij AC M.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...

Aangezien de transferperiode weer van start is gegaan, leek het me een goed idee om dit topic weer even een schopje omhoog te geven.

Opvallendste nieuws in Nederland is misschien wel dat Keisuke Honda VVV heeft verlaten, en is vertrokken naar CSKA Moskou. Wat mij betreft geen verkeerde keuze. Het is in Rusland een van de betere clubs, maar omdat ze ook weer geen sterrenteam hebben maakt hij zeker kans op veel speeltijd. Voor VVV wordt het echter een ander verhaal, want die moeten na het vertrek van hun sterspeler een goede opvolger zoeken. Ik vrees dat dat lastig wordt, omdat veel voetballers een transfer naar VVV waarschijnlijk niet zien zitten.

Verder hoop ik dat Arsenal eindelijk weer eens wat goede spelers binnenhengelt. Na het vertrek van spelers zoals Adebayor en Touré hebben ze aardig wat geld in kas om een paar goede aankopen te doen. Andrey Arshavin was de laatste grote aankoop, en die dateert alweer van een jaar geleden. De geruchten gingen dat ze Edin Džeko wilden losweken bij VFL Wolfsburg, maar zoals ik begrepen heb kwamen de clubs niet tot overeenstemming over de transferprijs. Jammer, want Džeko is naar mijn mening een groot talent.

Link to comment
Delen op andere websites

Silverbyte, is iemand die 27 is een groot talent? Nouja, ik vind Džeko niet zo'n goede speler.. pak dan Aquafresca van Cagliari, die groeit tenminste nog door..

Wat vind je dan van Alexandre Pato (AC Milan) en Francesc Fabregas (Arsenal)?

Die ik noem zijn echt toptalenten (vind ik dan)

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien de transferperiode weer van start is gegaan, leek het me een goed idee om dit topic weer even een schopje omhoog te geven.

Opvallendste nieuws in Nederland is misschien wel dat Keisuke Honda VVV heeft verlaten, en is vertrokken naar CSKA Moskou. Wat mij betreft geen verkeerde keuze. Het is in Rusland een van de betere clubs, maar omdat ze ook weer geen sterrenteam hebben maakt hij zeker kans op veel speeltijd. Voor VVV wordt het echter een ander verhaal, want die moeten na het vertrek van hun sterspeler een goede opvolger zoeken. Ik vrees dat dat lastig wordt, omdat veel voetballers een transfer naar VVV waarschijnlijk niet zien zitten.

Verder hoop ik dat Arsenal eindelijk weer eens wat goede spelers binnenhengelt. Na het vertrek van spelers zoals Adebayor en Touré hebben ze aardig wat geld in kas om een paar goede aankopen te doen. Andrey Arshavin was de laatste grote aankoop, en die dateert alweer van een jaar geleden. De geruchten gingen dat ze Edin Džeko wilden losweken bij VFL Wolfsburg, maar zoals ik begrepen heb kwamen de clubs niet tot overeenstemming over de transferprijs. Jammer, want Džeko is naar mijn mening een groot talent.

VVV heeft alweer een vervanger gevonden voor Honda en het is Gonzalo Garcia van Groningen ze huren hem volgens mij voor een half jaar.

Ik zelf denk dat het rustig blijft op de transfermarkt, omdat de finacieele crisis is geweest en ook alle duren aankopen (vooral van Real Madrid en Man City) zijn in de zomer al geweest

Link to comment
Delen op andere websites

Silverbyte, is iemand die 27 is een groot talent? Nouja, ik vind Džeko niet zo'n goede speler.. pak dan Aquafresca van Cagliari, die groeit tenminste nog door..

Wat vind je dan van Alexandre Pato (AC Milan) en Francesc Fabregas (Arsenal)?

Die ik noem zijn echt toptalenten (vind ik dan)

Die komen nog tot hun bloei inderdaad. Maar je vergeet de belangrijkste: Messi.

Link to comment
Delen op andere websites

Silverbyte, is iemand die 27 is een groot talent? Nouja, ik vind Deko niet zo'n goede speler.. pak dan Aquafresca van Cagliari, die groeit tenminste nog door..

Ik weet niet hoe jij er bij komt dat Deko 27 is, maar zijn leeftijd is toch echt 23. Daarbij is hij met zijn 1.92

uitstekend in de (kop)duels. Acquafresca is ook een goede speler, maar aangezien Arsenal veel baat had bij de lengte van Adebayor, denk ik dat ze aan Deko meer hebben. Daarnaast speelt zijn club dit seizoen Europees, waar hij ook zeker

ervaring op zal doen. Overigens speelt Acquafresca alweer een tijdje bij Genoa (Maar op di moment verhuurd aan Atalanta), dus ik heb het idee dat je nogal slecht geïnformeerd bent.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...