Jump to content

Transfer topic


oostzaan

Recommended Posts

Hij is niet voor 27 miljoen naar Real Madrid gegaan, maar voor 20 miljoen. Het kan 27 miljoen worden als hij goed presteert bij Real Madrid en er mede voor zorgt dat Real Hoger eindigt in de competitie en in de Champions League.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    15

  • oostzaan

    10

  • Silverbyte

    9

  • GreyFox-Smurf

    8

Hij is niet voor 27 miljoen naar Real Madrid gegaan, maar voor 20 miljoen. Het kan 27 miljoen worden als hij goed presteert bij Real Madrid en er mede voor zorgt dat Real Hoger eindigt in de competitie en in de Champions League.
Wat is je bron?
Link to comment
Delen op andere websites

VI.nl:

Ajax ontvangt 27 miljoen euro voor de spits, waarvan twintig miljoen euro vast en zeven miljoen euro variabel.

Ik ben benieuwd hoe hij presteert, en nog meer benieuwd naar het volgende seizoen als Huntelaar en Van Nistelrooy elkaars concurrent zijn. Ik denk niet dat ze samen worden opgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan jij beter de hele basisschool over doen, dan weet je dat je tellen leert in groep 3 ^_^. Maar goed :puh: Sneijder, Drenthe, Van Nistelrooy, Van der Vaart & Robben. Dit zijn er 5. Maar als Huntelaar in Januari (?) overkomt worden het er dus 6. Real Madrid wordt het nieuwe Nederlands Elftal :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan jij beter de hele basisschool over doen, dan weet je dat je tellen leert in groep 3 ^_^. Maar goed :puh: Sneijder, Drenthe, Van Nistelrooy, Van der Vaart & Robben. Dit zijn er 5. Maar als Huntelaar in Januari (?) overkomt worden het er dus 6. Real Madrid wordt het nieuwe Nederlands Elftal :sigaar:
Ik kan dus niet tellen :bonk:

ik heb in groep 2 leren tellen, moet je 6 appeltjes tekenen met een rode potloot op een tekening

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic lieve kindertjes.. ^^
Ja meester Joris. :engel:

Huntelaar wordt gewoon bankverwarmer. Net alsof Klaas-Jan even Raûl uit de basis speelt. Misschien wordt hij af en toe op de flank gepositioneerd, als Robben weer eens geblesseerd is.

Ik vrees dat dit een flop wordt, voor 'The Hunter'. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic lieve kindertjes.. ^^
Ja meester Joris. :engel:

Huntelaar wordt gewoon bankverwarmer. Net alsof Klaas-Jan even Raûl uit de basis speelt. Misschien wordt hij af en toe op de flank gepositioneerd, als Robben weer eens geblesseerd is.

Ik vrees dat dit een flop wordt, voor 'The Hunter'. :7

Carleone (ofso) zei dat, er is nog een kans als Schuster wat in hem ziet :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

'Elia wil dolgraag naar Ajax toe'

Bij de nieuwe zender Eredivisie Live was maandagavond de vader van Eljero Elia te gast bij het programma Sport aan Tafel.

In dat programma laat de vader van Elia weten dat zijn zoon niets liever wil dan voor zijn oude liefde Ajax te gaan voetballen.

Elia liet onlangs weten dat er snel duidelijkheid zal komen over zijn toekomst. Marco van Basten, coach van de Amsterdammers, heeft de vleugelspits hoog op het verlanglijstje staan en bracht ook al een bod uit bij Elia's club, FC Twente. De club uit Enschede vond het bod echter veel te laag en ging er verder niet op in.

De 21-jarige jongeling speelde in zijn jeugd al bij Ajax en volgens Vader Elia is het destijds een grote fout geweest om de dribbelaar weg te sturen. Ook verteld Elia dat het geen grote vooruitgang voor zijn zoon zal zijn. Zoonlief denkt daar echter anders over en wil met alle geweld naar de hoofdstedelingen.

Link to comment
Delen op andere websites

ajax kan beter verdedegers kopen -.-

maar hij speelde al eerder bij ajax dus van mij mag i (geen extra kosten betalen voor opleiding :puh:)

Ja idd, ajax kan beter verdedigers kopen.

De Aanval+middenveld is wel goed bij Ajax, maar de verdediging is net zoals t nederlands elftal"s verdediging: Slecht dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...