Bierbuikje Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Hey, ik zoek het .txd bestand van alle bordjes die lijken op het volgende bordje, het is voor SA dat zijn die kleine gele vierkante scheefgeschoven bordjes met soms een kruis of een kronkelbocht erop Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Die heet ws_roadside_DYN1.txd. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Hey, ik zoek het .txd bestand van de trailer (aanhanger) van het xoomer bedrijf. dat is zo'n ding dat je achter de vrachtwagen kunt plaatsen en er dan blokjes om mee kunt rijden. iemand die weet hoe die heet? alvast bedankt! (ps. het is net als de trailer/aanhanger in de missie van catalina) alvast bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Op deze pagina van WikiGTA zie ik de codenaam van de trailer, die je terugvind in de Handling.cfg. Waarschijnlijk dragen de TXD en DFF bestanden ongeveer dezelfde naam. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Enig idee waar je de texture vind van "cigar_glow" ? Tom Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 ciggarx.txd misschien? Ik heb cigar_glow.dff gevonden in de gta3.img, maar raar genoeg is er geen gelijknamige txd file. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Het witte shirt van Cj die hij in het begin aanheeft maar dan wil ik heb in het zwart .txd dus die Tracktop Black ofzoeits en dan de Broek die hij heeft in het begin ! Bedankt alvast Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Black Tank: vestblack.txd (DFF: vest.dff) Blue Jeans: jeansdenim.txd (DFF: jeans.dff) Reageren
Venzio Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Alle interiors van Binco.... voor mijn Coole Cat Shop Reageren
Venzio Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Weet echt niemand? ik kan niet verder ;( ik heb al gezocht maar ik kon het niet vinde.. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Weet iemand hoe de TXD en DFF heten van de LS politieagenten? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 De LS politieagent: lapd1.dff lapd1.txd Reageren
Kloep Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) weet iemand de dff en txd naam voor een Tanker??? Edit: Gevonden, Petrol is de naam. Bewerkt: 2 april 2008 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.