Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik zou graag de .txd van el corona willen hebben. Is dat een bestand aanvraag? Dat moet je hier doen Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Nee, ik hoef alleen de naam te weten van de .txd waar alle textures voor el corona in zitten Reageren
J-star Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Txd van de legerbroek (woodland). Thnx J-Star Reageren
K.O. Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Txd van de legerbroek (woodland).Thnx J-Star Ik denk dat je worktrkcamogrn.txd (groen) of worktrkcamogry.txd (grijs) moet hebben. Beide bestanden staan natuurlijk in player.img. Reageren
J-star Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Txd van de legerbroek (woodland).Thnx J-Star Ik denk dat je worktrkcamogrn.txd (groen) of worktrkcamogry.txd (grijs) moet hebben. Beide bestanden staan natuurlijk in player.img. Thanks man! J-Star EDIT: Alleen de K moet weg Bewerkt: 25 juni 2008 door J-star Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Hoe heet de .txd van de krijtlaag die in VC om het poppetje wordt getrokken als je hem hebt vermoord? Reageren
K.O. Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Hoe heet de .txd van de krijtlaag die in VC om het poppetje wordt getrokken als je hem hebt vermoord?Deze afbeelding(en) zitten gewoon in particle.txd. Dit bestand staat niet in gta3.img, maar is een los .txd bestand in de models map. In particle.txd moet je kijken naar outline3_64, outline2_64 en outline_64. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Hoe heet de .txd van de krijtlaag die in VC om het poppetje wordt getrokken als je hem hebt vermoord?Deze afbeelding(en) zitten gewoon in particle.txd. Dit bestand staat niet in gta3.img, maar is een los .txd bestand in de models map. In particle.txd moet je kijken naar outline3_64, outline2_64 en outline_64. toppie! Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Wat is de naam van de .txd van el corona? Reageren
K.O. Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Wat is de naam van de .txd van el corona?El Corona is een wijk en heeft niet één texture. Het is dus handiger als je iets specifieker bent en vraagt van welk exact gebouw of voorwerp je de texture wilt hebben. Desondanks heb ik toch even gekeken. Dit zijn 3 huizen die ik er ben tegengekomen:nwsnpedhus1_LAS.dff en snpedhusxref.txd nwccumphus_LAS.dff en sjmla_las.txd nwccumphus2_LAS.dff en sjmla_las.txd Ik denk dat je daar wel wat aan hebt. Bedenk je echter dat als je één huis mod, je er gelijk een heleboel mod aangezien er meerdere van dit soort huizen naast elkaar staan. Een handige tool om achter deze bestandsnamen te komen is overigens MapViewer van Steve-M. Mocht je zo'n vraag nog vaker hebben, zoek dan eerst goed rond met deze tool. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik heb de mapviewer geprobeert aan de praat te krijgen maar het lukte me echt niet, Ik zoek ook nog de .txd van de winkeltjes daar en een paar muren. Reageren
J-star Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Hoe heet de Graffiti spuitbus? in ieder geval het verf wat eruit komt! Thanks Guy! J-Star Bewerkt: 30 juni 2008 door J-star Reageren
K.O. Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hoe heet de Graffiti spuitbus?in ieder geval het verf wat eruit komt! Thanks Guy! J-Star De spuitbus zelf heet gewoon spraycan.dff en spraycan.txd. Voor de 'tags' moet je in gta3.img zoeken naar "tags_". Je ziet dan vanzelf een lijstje met o.a. tags_lafront, tags_laazteca, tags_larifa, tags2_lalae.txd. Deze zul je denk ik wel kunnen gebruiken. Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Zou iemand me de DFF kunnen geven van de zonnepanelen van Lil Probe Inn op dat trailer park? Dankje alvast! EDIT: En ook dat van de trailers? of van dat trailer park? Dat gebiedje welke dff is dat Bewerkt: 1 juli 2008 door Rivel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.