K.O. Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Weet ook iemand de txds van de Malibu club in VC?Kijk eens bij od_clubout.txd Reageren
kasco Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 weet iemand wat de politie skin is Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 @Kasco: Policetr & Policetr zijn de dff + txd namen van cj's special suit. De politie-peds weet ik niet precies En nu ik Hoe heet een van die stoephoeren? Die lelijke omgebouwde monsters die langs de straten lopen (Ik hoop dat niemand van de vrouwen onder ons zich niet aangesproken voelen ) Grz, Beagle Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Weet iemand misschien hoe de txd van regendruppels heet? Die wil ik namelijk in sneeuw veranderen... Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
K.O. Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 weet iemand wat de politie skin isKijk eens naar lapd1.txd, sfpd1.txd, lvpd.txd, csher.txd en lapdm.txdEn nu ik Hoe heet een van die stoephoeren?Ik weet niet precies welke je bedoelt, maar kijk eens naar de volgende bestanden: vbfypro.txd, sfypro.txd, sbfypro.txd, shfypro.txd, vhfypro.txd, wfypro.txd, vwfypro.txd, swfopro.txd, hfypro.txd en bfypro.txd. Nooit geweten dat er zoveel verschillende prostituees in het spel zaten.Alle bestanden hadden ook in het peds.ide bestand gevonden kunnen worden. Beagle had naar alle mensen met STAT_PROSTITUTE kunnen kijken en kasco naar de speciale politiesectie onderin het bestand. Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Owja, sorry KO :$ Was dat even vergeten. Voor de policetr had ik wel een slimme zet: Sanny builder help files BTW: Thnx KO Grz, Beagle Reageren
woofernl Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Weet iemand de dff en txd van een of de trailers die aan de roadtrain of de linerunner. greetz woofer Reageren
K.O. Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Weet iemand de dff en txd van een of de trailers die aan de roadtrain of de linerunner. greetz woofer Kijk eens bij de volgende bestanden:artict1.txd en artict1.dff artict2.txd en artict2.dff artict3.txd en artict3.dff Reageren
Beagle Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Hoe heet de jongen van de well stacked pizza co? Ik heb al in de ped.ide gekeken maar word er niet veel wijzer van EDIT: Ik heb een programmatje gevonden waar je alle peds mee kan zien en alle flags en anim groups etc. KZal nooit meer over peds vragen Grz, Beagle Bewerkt: 19 oktober 2008 door Beagle Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Graag Law.IPL en Law2.ipl voor me . SA Reageren
K.O. Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 (bewerkt) Graag Law.IPL en Law2.ipl voor me . SAKomen ze:LAw.zip PS. Overigens zit je in het verkeerde topic. Dit is voor als je de naam van een bestand niet kent, dus niet om de bestanden daadwerkelijk aan te vragen. Daarvoor moet je bij aanvraag bestanden/data zijn. Bewerkt: 29 oktober 2008 door K.O. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 ik zoek de TXD en DFF van de standaart Ambulance en die van de kleding van hun! als iemand die kan geven alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 ik zoek de TXD en DFF van de standaart Ambulance en die van de kleding van hun! als iemand die kan geven alvast bedankt Ambulan.dff & Ambulan.txd. De ziekenbroeders kan je opzoeken met het programma'tje Ped editor Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 En waar vind ik de bestanden van het vizier van de rocketlaunchers? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Als je dat ding bedoelt waar je doorheen kijkt is het de hud.txd De 3 na bovenste en de 4 na bovenste. (Te vinden in de models map, niet gta3.img) Bewerkt: 31 december 2008 door Bierbuikje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.