M.J. Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Verkeerd topic, excuses! Bewerkt: 11 januari 2009 door M.J. Reageren
M.J. Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik zoek de .txd en .dff naam van skin ID 272 Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik zoek de .txd en .dff naam van skin ID 272 Die kan je opzoeken met de PedEditor Reageren
M.J. Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Ik zoek de .txd en .dff naam van skin ID 272 Die kan je opzoeken met de PedEditor Hij zit bij een van de tien 'special skins' en dus kan ik geen naam vinden :o Bewerkt: 24 januari 2009 door M.J. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik zoek de .txd en .dff naam van skin ID 272 Die kan je opzoeken met de PedEditor No Screenshots Available Yet No Download Available Yet http://grandtheftauto.filefront.com/file/P...an_Editor;45774 Reageren
K.O. Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik zoek de .txd en .dff naam van skin ID 272We hebben het toch wel over GTA San Andreas hier hè? De standaardinstallatie van GTA SA bevat naar mijn weten helemaal geen Ped met ID 272. Als ik in mijn peds.ide kijk zie ik in elk geval geen enkel model staan met een ID van 272. Open anders even je eigen peds.ide (dit bestand staat in de 'data' map in je GTA SA map) in Kladblok en scroll naar beneden en kijk of je een nummer 272 tegenkomt. Bij mij is dat niet het geval, maar misschien heb je met mods ooit een ped toegevoegd. Hoe dan ook, als je in peds.ide inderdaad een Ped tegenkomt met ID=272, dan zijn de twee namen daarna de namen van het model respectievelijk de texture. Voorbeeldje: 223, SHMYCR, SHMYCR , CRIMINAL, STAT_CRIMINAL, man, (...) Deze ped heeft ID=223 en je moet hier zoeken naar de bestanden SHMYCR.dff en SHMYCR.txd Reageren
NFSGTA Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Mag ik stafford.dff en stafford.txd en de originele lines van de kladblokfiles? Vergeten te backuppen owja het is voor een gedowngrade GTA SA V2.0 Reageren
K.O. Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Mag ik stafford.dff en stafford.txd en de originele lines van de kladblokfiles?Vergeten te backuppen owja het is voor een gedowngrade GTA SA V2.0 Verkeerde topic, maar hier zijn je bestanden. De data lines zitten er ook bij, in het txt'tje.stafford.zip Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Dinghy.txd Dinghy.dff Hoe open je trouwens fxp bestande? (effects) Bewerkt: 5 maart 2009 door Gta-rodney Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Dit is de San Andreas Dinghy. Download: Over de fxp: Daar is volgens mij een mogelijkheid voor, maar deze weet ik niet. Bewerkt: 5 maart 2009 door Donald F. Duck Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Thanks! Ja ik zat zo te zoeke en alle effects zitte in dat bestand (effects.fxp) Zoals nitro etc dus daarom was mij vraag hoe ik dat meschien kon openen Reageren
dexter909 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik heb de Infernus, Turismo, bullet .txd/.dff nodig. Alvast bedankt ! Dexterr Reageren
K.O. Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Jullie zitten in het verkeerde topic! Dit topic is voor wanneer je niet weet hoe het TXD/DFF bestand heet dat bij een bepaald object hoort (hoewel de titel inderdaad een beetje ongelukkig gekozen is), dit topic is om bestanden aan te vragen. Al zie ik dat dexter909 het juiste topic inmiddels gevonden heeft.. Thanks! Ja ik zat zo te zoeke en alle effects zitte in dat bestand (effects.fxp) Zoals nitro etc dus daarom was mij vraag hoe ik dat meschien kon openen Probeer Kladblok eens. Reageren
dexter909 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Ja Sorry Ik heb trouwens vraagje, zou ik een nickchange mogen hebben deze is van 1 jaar geleden Bewerkt: 5 april 2009 door dexter909 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.