K.O. Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Ik heb trouwens vraagje, zou ik een nickchange mogen hebben deze is van 1 jaar geleden Daarvoor kun je even een Persoonlijk Bericht sturen naar één van de Administrators hier. Lees echter eerst even dit helpdocument over de regels omtrent naamswijzigingen. Reageren
Timske Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Graag de helm die op de Hells Angels lijkt Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Heeft iemand het originele .dff bestand van de Rustler? Ik dacht dat het ''Rustler.dff'' heette. Alvast bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Weet iemand toevallig in welke TXD de wantedsterren staan? Alvast bedankt @Hierboven: Verkeerde topic... Bewerkt: 27 april 2009 door Beagle Reageren
LSR Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 wie weet waar je het shoppingdata bestand kan vinden? (SA) Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 wie weet waar je het shoppingdata bestand kan vinden?(SA) Dat staat in het data mapje van San andreas meestal dit : C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\Data Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Graag de helm die op de Hells Angels lijkt bikerhelmet.dff en bikerhelmet.txd. Kan je vinden in de player.img. Bewerkt: 14 mei 2009 door Big Boss Reageren
hippiebus Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ik zoek de txd's van zoveel mogelijk vrouwen van GTA SA (vooral prostitues) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bewerkt) Hier heb je een waslijstje (ingedeeld in gewone vrouwen (oud, jong, enz.) en prostituees). Als het goed is zijn dit alle vrouwen, ze komen van de Ped Editor. Vrouwen: BFORI BFOST VBFYCRP BFYRI BFYST dwfolc hfori hfost HFYRI HFYST OFORI OFOST OFYRI OFYST sbfyst WFYSTEW sWMOtr1 WFORI WFOST WFYJG WFYRI WFYRO WFYST DNFOLC1 DNFOLC2 DNFYLC WFYBE BFYBE HFYBE SOFYBU Wfycrk bfybu wfybu DWFYLC1 cwfyhb sofyri vwfycrp WFYSEX COPGRL3 GUNGRL3 MECGRL3 NURGRL3 CROGRL3 GANGRL3 CWFOFR CWFOHB CWFYFR1 CWFYFR2 DWFYLC2 WFYBURG WFYCLOT VWFYWAI SBFORI SWFYRI SBFOST SBFYRI SOFORI SOFOST SOFYST SWFORI SWFOST SWFYST VBFYST2 VHFYST3 WFYLG SBFYSTR SWFYSTR VWFYWA2 Prostituees: BFYPRO HFYPRO sWFOpro VWFYPRO VWFYST1 WFYPRO VHFYPRO SHFYPRO SBFYPRO SFYPRO VBFYPRO Deze lijst is gebaseerd op de stats van een bepaalde vrouw. Ziet een vrouw er halfnaakt uit, maar is de stat niet STAT_PROSTITUTE (maar bijv. STAT_BEACH_GIRL), staat hij in de lijst Vrouwen. Deze zijn: WFYRO WFYBE BFYBE HFYBE Wfycrk WFYSEX VBFYST2 VHFYST3 SBFYSTR SWFYSTR Alles wat eindigt op GRL3 zijn je vriendinnen. Aan de drie letters ervoor kun je zien wie het is. COP Barbara Schternvart GUN Helena Wankstein MEC Michelle Cannes NUR Katie Zhan CRO Millie Perkins GAN Denise Robinson Bewerkt: 13 juni 2009 door Donald F. Duck Reageren
thunder12 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Ik zoek de .dff en de .txd van: De gehele outfit van CJ wat hij normaal draagt zonder nieuwe kleding te kopen of naar de kapper te gaan. Alvast bedankt:) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 <-- Haar (Cesar): TXD player_face.txd1 • DFF head.dff<-- Torso (White Tank): TXD vest.txd • DFF vest.dff<-- Broek (Blue Jeans): TXD jeansdenim.txd • DFF jeans.dffSchoenen (Black Low-Tops)2: TXD sneakerbincblk.txd • DFF sneaker.dffBron afbeelding: WikiGTA1 De player_face.txd heeft de verzameling van alle textures voor het hoofd (in 1 bestand in de txd). De afbeelding die in de player_face.txd zit:2 Schoenen zitten niet in de afbeelding. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Kan iemand me de txd/dff van een faggio, en een sanchez geven? Reageren
Bayside Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Hier zijn ze, Otto Als iemand anders nog iets nodig heeft, post het en ik upload het wel (mits het niet te groot is), maar ik ga geen verzoeken van 2 maanden geleden afronden, die zijn wss toch al opgelost.. Bewerkt: 8 juli 2009 door Bayside Reageren
xtreme11 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Hier zijn ze, Otto Als iemand anders nog iets nodig heeft, post het en ik upload het wel (mits het niet te groot is), maar ik ga geen verzoeken van 2 maanden geleden afronden, die zijn wss toch al opgelost.. kan je de faagio sances pcj600 fcr900 nrg500 infernus en torismo uploaden in zip formaat en de autos motoren en de scooter in 3ds bestanden tankz you xtreme11 Reageren
Bayside Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Hier zijn ze, Otto Als iemand anders nog iets nodig heeft, post het en ik upload het wel (mits het niet te groot is), maar ik ga geen verzoeken van 2 maanden geleden afronden, die zijn wss toch al opgelost.. kan je de faagio sances pcj600 fcr900 nrg500 infernus en torismo uploaden in zip formaat en de autos motoren en de scooter in 3ds bestanden tankz you xtreme11 Bedoel je de TXD en DFF van de 'faagio sances pcj600 fcr900 nrg500 infernus en torismo' en de 3DS bestanden van alle auto's en motoren? Iig, de TXD en DFF bestanden wil ik wel uploaden, als je zeker weet dat dat is wat je wilt..? Dit topic is iig alleen voor TXD en DFF bestanden, niet voor 3DS bestanden.. Bewerkt: 15 juli 2009 door Bayside Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.