Jump to content

The Sims 3

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind het met al die levels en Quests enzo een RPG geworden. En dat is zeer slecht, De Sims vond ik altijd leuk om te spelen, maar als ik net zo goed WoW kan gaan spelen verkies ik dat er wel boven :S.

Welke levels :7

• Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

30

• .NightFlower

17

• AXIO

16

• gammie_

8

Geplaatst:
Laptop met Pentium IV? Nog nooit gezien. Ik zal het niet redden met me AMD Turion 64 X2. Misschien me pa wel.

Me Grafische kaart is voldoende (GF 8400M GS), geheugen ook.

Kleine bump..

Laptops hebben even de Pentium IV gehad, maar deze is niet lang gebruikt aangezien de Pentium IV een heethoofd is..

Geplaatst:
Laptop met Pentium IV? Nog nooit gezien. Ik zal het niet redden met me AMD Turion 64 X2. Misschien me pa wel.

Kleine bump..

Laptops hebben even de Pentium IV gehad, maar deze is niet lang gebruikt aangezien de Pentium IV een heethoofd is..

Ik dacht dat Pentium IV een processor is..

Geplaatst:

Kleine bump..

Ik dacht dat Pentium IV een processor is..

Pentium IV's waren toch de eerste auto's ..

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind het met al die levels en Quests enzo een RPG geworden. En dat is zeer slecht, De Sims vond ik altijd leuk om te spelen, maar als ik net zo goed WoW kan gaan spelen verkies ik dat er wel boven :S.

Weet je zeker dat je de Sims bedoeld? Er zit zowel in deel 1, 2 als deel 3 geen levels en/of quests in hoor :puh: Ik weet niet hoe je daar nou weer op komt, enigste grote verandering in de Sims 2 is dat je sims ''levenswenzen'' heeft. Bijvoorbeeld rijkdom, liefde of bijvoorbeeld een gezin, door aan bepaalde verlangens te voldoen stijgt de wensmeter. hoe hoger de wensmeter hoe blijer je sims ^_^

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

Ik heb hem alvast gepre-ordered gewoon omdat als je hem pre-ordert je gratis de collectors edition krijgt met een 2GB USB-stick.

En m'n USB-sticks zijn toevallig allemaal kapot.

Maar het gaat wel cool worden, het is wel argwanend dat er op de site nu al een sectie is waar er staat gamepatches... Doe ons alsjeblieft niet nog eens hetzelfde aan als IV weer zitten wachten op een patch voor dat de game deftig werkt. :7

grtz

Tom

Geplaatst:

Weet je zeker dat je de Sims bedoeld? Er zit zowel in deel 1, 2 als deel 3 geen levels en/of quests in hoor :puh: Ik weet niet hoe je daar nou weer op komt, enigste grote verandering in de Sims 2 is dat je sims ''levenswenzen'' heeft. Bijvoorbeeld rijkdom, liefde of bijvoorbeeld een gezin, door aan bepaalde verlangens te voldoen stijgt de wensmeter. hoe hoger de wensmeter hoe blijer je sims ^_^

''Quests'' zijn er wel, maar nu heten ze kansen. Maar je hoeft ze niet te doen, alleen om wat extra geld ofzo of om voor kinderen hun schoolprestatie omhoog te halen enzo..

Geplaatst:

''Quests'' zijn er wel, maar nu heten ze kansen. Maar je hoeft ze niet te doen, alleen om wat extra geld ofzo of om voor kinderen hun schoolprestatie omhoog te halen enzo..

Quest zijn dit niet meer levenswensen? :?

En in je eigen leven heb je toch ook wensen of dromen. :Y

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag een e-mailtje geregen van FreeRecord Shop dat De Sims 3 is verstuurd. Dus ik zal het morgen wel krijgen :) Trouwens ze hebben er ook nog een mailtje met codes en iets van patronen erbij gestuurd die download baar zijn vanaf 4 Juni, al heb ik geen idee wat dat precies is ^_^

Geplaatst:

2 uur geleden heb ik hem gekocht. ^_^

De collectors edition's waren allemaal al gereserveerd en ik had geen zin om te wachten, dus kocht ik het gewone spel. :Y

Alleen heb ik nog geen tijd gehad om hem te spelen. :7

Geplaatst:
2 uur geleden heb ik hem gekocht. ^_^

De collectors edition's waren allemaal al gereserveerd en ik had geen zin om te wachten, dus kocht ik het gewone spel. :Y

Alleen heb ik nog geen tijd gehad om hem te spelen. :7

Naja als je m speelt zal je wel zien wat ik bedoel met die kansen :7

Geplaatst:

Ik heb me vergist, deze game is echt super vet geworden! :D En dan heb ik het niet alleen over de vernieuwde graphics maar de nieuwe mogelijkheden zijn fantastisch. Geen laadtijden meer als je ergens heen wilt, nee je hebt gewoon een overzicht van de buurt waar je overal heen kunt gaan. Meer kleding, meubels, accessoires noem het allemaal maar op, het is erg vet allemaal. Jammer dat ik deze game niet kan spelen vanwege de hoge systeemeisen en dat is vrij kut. Ik denk dat ze De Sims 3 niet gaan uitmelken omdat het simpelweg over alles beschikt. Nouja alles.. Ze hadden er van mij part nog huisdieren mogen bij gooien. :7

mvg,

GrandTheftTwano

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb me vergist, deze game is echt super vet geworden! :D En dan heb ik het niet alleen over de vernieuwde graphics maar de nieuwe mogelijkheden zijn fantastisch. Geen laadtijden meer als je ergens heen wilt, nee je hebt gewoon een overzicht van de buurt waar je overal heen kunt gaan. Meer kleding, meubels, accessoires noem het allemaal maar op, het is erg vet allemaal. Jammer dat ik deze game niet kan spelen vanwege de hoge systeemeisen en dat is vrij kut. Ik denk dat ze De Sims 3 niet gaan uitmelken omdat het simpelweg over alles beschikt. Nouja alles.. Ze hadden er van mij part nog huisdieren mogen bij gooien. :7

mvg,

GrandTheftTwano

Haha hoe weet je dat dan? Of heb je De Sims 3 bij iemand anders gespeeld? Verbaast we overigens wel dat jou pc hem niet aan kan, want ik dacht dat de mijne uit het vorige tijdperk kwam :puh: Maargoed ik heb de Sims 3 dus gisteren ontvangen via de post, de Collector's Edition (bevat de 2 GB usb stick, een tips & hints guide, sticker vel, 10 euro aan simspoints en een downloadbare sportwagen). Hier een fotootje:

dscn0910t.jpg

Ik heb hem nu paar uurtjes gespeeld, maar het is zeker de moeite waard. De mogelijkheden zijn enorm vergeleken met de Sims 2. En inderdaad die laadtijden zijn er nu niet meer, je kan zo je huis uitstappen en in de buurt gaan wandelen zonder ook maar één laadbalkje tegen te komen, dat is echt een fijn onderdeel. Ook kan je nu naar de buren als ze thuis zijn gewoon zo naar binnen in hun eigen huisje compleet ingericht in hun eigen stijl.

Wat betreft het werk. Ook deze is zeer uitgebreid zo kun je nu zien waar jou sims werkt bijvoorbeeld in het ziekenhuis, nadeel is dat je alleen de buitenkant van het kantoor ziet. Wel grappig is dat je in een balkje rechts bovenin je beeld kan bepalen wat je sims doet op zijn werk, zo kun je de baas helpen, hard werken, gewoon je werk uitvoeren, lol trappen met collega's en met hun kennismaken, of gewoon luieren want je sims kunnen door hard werken wel wat overspannen raken. Ook een leuk onderdeel, als je lang uitslaapt volgens mij was het tussen de 8-10 uur slaap, dat dit keer het humeur met deze kleine details omhoog gaat soort beloning van een aantal uur waardoor jou sims zich goed voelt, dit geldt ook voor een maaltijd, opruimen enz. Dit is dus erg makkelijk te onderhouden waardoor jij je sims gemakkelijk met een goed humeur naar hun werk kunt sturen.

Als je een sims creëert heb je dit maal geen balkjes met het instellen van bijv. Netjes, slordig of humoristisch. Deze hebben ze nu geschrapt ditmaal werk je met karaktereigenschappen, per sims kun je 5 unieke eigenschappen kiezen deze bestaan uit een hele waslijst van: gestoord tot een luie bank hanger die graag tijd doorbrengt op de bank, tot een hekel hebben aan de natuur, of uitstekende babbelaars zijn. Zo zorgen bepaalde eigenschappen dat je sims uitstekende communicatiemogelijkheden heeft :)

Ook heeft de Sims 3 nu een Sims 3 Store, hier kun je allerlei spulletjes kopen (helaas wel tegen echt geld, wat ook niet zo goedkoop is...) voordeel van de Collector's Editie is dat je alvast 10 euro krijgt om daar lekker van te kunnen shoppen. Wat ik persoonlijk ook wel erg handig vindt, is dat als je iets download dat deze automatisch in het opstart scherm van de Sims 3 komt. Dit is een totaal nieuw scherm waar je nieuws in kan vinden, updates , jou downloads etc. Door middel van dit scherm kun je gemakkelijk je gedownloade items in de sims installeren, zonder enige moeite want dat doet het programma helemaal probleemloos zelf ^_^

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

mvg,

GrandTheftTwano

Haha hoe weet je dat dan? Of heb je De Sims 3 bij iemand anders gespeeld? Verbaast we overigens wel dat jou pc hem niet aan kan, want ik dacht dat de mijne uit het vorige tijdperk kwam :puh:

Nee, ik heb hem nog niet gespeeld maar ik volg wel gameplay beelden en reviews etc. ;)

Maargoed, ik kan hem wel spelen alleen dan begint hij vrijwel zeker te haperen dus ik moet eerst m'n PC is flink upgraden. Btw, nice Collector's Edition! Die van Gta: iv was ook ontzettend vet maar deze is ook niet verkeerd. :D

Geplaatst:
Nee, ik heb hem nog niet gespeeld maar ik volg wel gameplay beelden en reviews etc. ;)

Maargoed, ik kan hem wel spelen alleen dan begint hij vrijwel zeker te haperen dus ik moet eerst m'n PC is flink upgraden. Btw, nice Collector's Edition! Die van Gta: iv was ook ontzettend vet maar deze is ook niet verkeerd. :D

Idd vooral die Sims usb- diamant (of hoe je het noemt) ziet er echt mooi gemaakt uit :) Maar goed gelukkig speelt bij mij de Sims wel goed zonder haperingen, want daar was ik ook wel bang voor, met name omdat je geen laadtijden meer hebt in het spel zelf. Maar ze hebben wel bewust ervoor gekozen dat de systeemeisen niet absurd hoog zijn. Vraag me wel af hoe verouderd jou pc dan wel niet is :puh: Want die van mij is 2dehands en minstens 4 jaar oud, en daar lukt het zelfs nog mee. Hoewel ik ooit de videokaart heb laten vervangen en het ram geheugen naar 1,5 gb geupdate.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...