Jump to content

The Sims 3


AXIO

Recommended Posts

Nee, ik heb hem nog niet gespeeld maar ik volg wel gameplay beelden en reviews etc. ;)

Maargoed, ik kan hem wel spelen alleen dan begint hij vrijwel zeker te haperen dus ik moet eerst m'n PC is flink upgraden. Btw, nice Collector's Edition! Die van Gta: iv was ook ontzettend vet maar deze is ook niet verkeerd. :D

Vraag me wel af hoe verouderd jou pc dan wel niet is :puh: Want die van mij is 2dehands en minstens 4 jaar oud, en daar lukt het zelfs nog mee. Hoewel ik ooit de videokaart heb laten vervangen en het ram geheugen naar 1,5 gb geupdate.

Test jij hem eens op canyourunit.com a.u.b. En mijn pc is nog niet eens 2 jaar oud. :bonk:

Mijn resultaat:

sims3t.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    30

  • .NightFlower

    17

  • AXIO

    16

  • gammie_

    8

Ik heb er tot nu toe nog geen lol aan gehad. :duh:

Als ik de CD in de PC steek gebeurt er niks en mijn PC kon hem zeker aan zeiden ze op canyourunit.com :{

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Test jij hem eens op canyourunit.com a.u.b.

Ik heb een paar pagina's terug nog gevraagd of mijn pc hem wel aankon, plus de uitslag van CanYouRunIt. Tegen mij werd gezegd dat mijn CPU de sims prima aan moet kunnen, omdat AMD athlon word aangezien voor 3 GHz in vergelijking met Pentium 4 processors oid (heb er verder ook geen bal verstand van wat betreft pc onderdelen :puh:.) Maar volgens mij is dat van mij al jaren oud, ik denk dat de vorige eigenaar van mijn pc daar destijds een goede en dure in heeft gezet.

Hier heb je mijn uitslag:

screenpfi.jpg

En mijn pc is nog niet eens 2 jaar oud. :bonk:

Mijn resultaat:

sims3t.th.jpg

Dat is balen zeg, vooral als je nog een vrij jonge pc hebt. Maar zo te zien kan je CPU hem niet aan, je videokaart is ook wel laag :O maar dat moet hij nog wel aankunnen zo te zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je je sims linkshandig kan maken, irriteerde me dood dat ze alles rechts deden. vooral gitaar spelen. :duh:

waarom mogen ze niet rechtshandig zijn? :7

ik ben linkshandig, en het irriteert me gewoon, hoe kan ik mijn eigen sims maken als het niet eens mijn 'touch' heeft, maar boeien ik speel toch geen sims meer.

Link to comment
Delen op andere websites

@NightFlower: Heb jij je drivers nog moeten updaten om het te kunnen spelen? :?

@Powerpats: Je wou jezelf dus namaken?

Maar is het dan geen verloren geld als je het toch niet meer gaat spelen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

@NightFlower: Heb jij je drivers nog moeten updaten om het te kunnen spelen? :?

Nee, maar ik gebruik trouwens wel RadarSync die spoort alle drivers die een update nodig hebben op, waarna je ze in dat programmaatje kan installeren. Maar dat heb ik al een tijdje niet meer gebruikt :puh:

PowerPats, lekker belangrijk weer. Ik ben zelf ook linkshandig maar daar heb ik me nog nooit aan geïrriteerd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik ook niet snap is dat m'n Videokaart De Sims 2 Double Deluxe niet aankan terwijl hij voor De Sims 3 wel geschikt is.. :? Volgens mij is die hele site niet te vertrouwen en kan ik hem met gemak aan. Ik blijf het raar vinden, heeft iemand hier een verklaring voor? Het is namelijk erg vaag want ik heb een redelijk goede pc.

Resultaat van Double Deluxe:

sims3ddk.th.jpg

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik ook niet snap is dat m'n Videokaart De Sims 2 Double Deluxe niet aankan terwijl hij voor De Sims 3 wel geschikt is.. :? Volgens mij is die hele site niet te vertrouwen en kan ik hem met gemak aan. Ik blijf het raar vinden, heeft iemand hier een verklaring voor? Het is namelijk erg vaag want ik heb een redelijk goede pc.

Resultaat van Double Deluxe:

sims3ddk.th.jpg

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Dat je processor hem niet aankan, IS GROOT GELUL! CanYouRunIt is de slechtste site, echt waar. Ten eerste heb je een 2 GhZ Pentium 4 nodig, terwijl jij een 1.60 dual hebt, Pentium 4 = 1 core. Pentium Dual = 2 cores. Volgens mij kan jouw pc hem wél aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik ook niet snap is dat m'n Videokaart De Sims 2 Double Deluxe niet aankan terwijl hij voor De Sims 3 wel geschikt is.. :? Volgens mij is die hele site niet te vertrouwen en kan ik hem met gemak aan. Ik blijf het raar vinden, heeft iemand hier een verklaring voor? Het is namelijk erg vaag want ik heb een redelijk goede pc.

Resultaat van Double Deluxe:

sims3ddk.th.jpg

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Dat je processor hem niet aankan, IS GROOT GELUL! CanYouRunIt is de slechtste site, echt waar. Ten eerste heb je een 2 GhZ Pentium 4 nodig, terwijl jij een 1.60 dual hebt, Pentium 4 = 1 core. Pentium Dual = 2 cores. Volgens mij kan jouw pc hem wél aan.

Oké, thnx MP. Ik heb hier sowiezo geen verstand van maar kan m'n pc De Sims 3 dan ook aan? En welke site is dan wel betrouwbaar. :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem met het spelen van mijn Sims3

Ik heb hem eergister geinstalleerd, en met de instalatie kreeg ik geen problemen met het spel.

maar als ik het spel op wil starten,, krijg ik deze foutmelding:

foutmelding.th.png

Het ligt niet aan mijn computer, want mijn computer is goed genoeg ervoor,

dit is mijn Canyourunit van de sims3:

runit.th.png

het kan ook niet aan het spel liggen, want wanneer ik de cd uit de computer heb, krijg ik nog steeds de foutmelding.

Weet iemand wat het probleem kan zijn hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik ook niet snap is dat m'n Videokaart De Sims 2 Double Deluxe niet aankan terwijl hij voor De Sims 3 wel geschikt is.. :? Volgens mij is die hele site niet te vertrouwen en kan ik hem met gemak aan. Ik blijf het raar vinden, heeft iemand hier een verklaring voor? Het is namelijk erg vaag want ik heb een redelijk goede pc.

Resultaat van Double Deluxe:

sims3ddk.th.jpg

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Dat je processor hem niet aankan, IS GROOT GELUL! CanYouRunIt is de slechtste site, echt waar. Ten eerste heb je een 2 GhZ Pentium 4 nodig, terwijl jij een 1.60 dual hebt, Pentium 4 = 1 core. Pentium Dual = 2 cores. Volgens mij kan jouw pc hem wél aan.

Slimmerik, kijk verder dan je neus lang is. :duh:

Er staat toch bij 'or 1.8 Ghz Core 2 Duo' en hij heeft een 1.6 Ghz.

Enne, je pc zou hem kunnen draaien als er geen onboard videokaart inzat, want met onboard videokaart moet je een 1.8ghz Core 2 Duo hebben of Pentium D, en zonder onboard en dus een aparte videokaart een 2.4Ghz Pentium 4, als je een aparte videokaart erin steekt zou hij het dus moeten doen, of een snellere processor erop prikt.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...