Jump to content

The Sims 3


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    30

  • .NightFlower

    17

  • AXIO

    16

  • gammie_

    8

Ik weet nog niet zeker of ik de Sims 3 ga kopen, hoewel ''Can You runt it'' aangeeft dat mijn pc het wel aan moet kunnen, maarja mijn pc is ook de nieuwste niet meer.

>>> Door Ikkes: Quote met warez verwijderd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Sims 3 is wel verbeterd, alleen de tijd is echt vet sloom, maar het is veel beter, je ziet jezelf nu in een auto rijden etc. Nu maar wachten tot 4 juni tot de Collectors Edition op de mat valt!!! :dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Sims 3 is wel verbeterd, alleen de tijd is echt vet sloom, maar het is veel beter, je ziet jezelf nu in een auto rijden etc. Nu maar wachten tot 4 juni tot de Collectors Edition op de mat valt!!! :dans: :dans: :dans:

Ik ga ook de collectors edition kopen. :Y:puh::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zou je het bij Dixons gekocht moeten hebben, maar 53 euro ervoor, maar t/m 20 mei was dat. Wat wel jammer is(VIND IK!) is dat er maar 1 buurt is. Ook al is het wel tof hoor om door de buurt te lopen, maar ik ben die 3 van de Sims 2 gewoon erg gewend. Het ergste is Ongemeubileerd of Gemeubileerd, je krijgt toch waardeloze spullen ervan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je trouwens nu ook eindelijk eens meubels schuin neerzetten? ^_^ (voor degene die hem al hebben). Het ziet er in iig wel heel erg mooi. Ben toch bang dat mijn pc er heel sloom op gaat reageren, daarom ook wel erg jammer dat er geen demo van is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je trouwens nu ook eindelijk eens meubels schuin neerzetten? ^_^ (voor degene die hem al hebben). Het ziet er in iig wel heel erg mooi. Ben toch bang dat mijn pc er heel sloom op gaat reageren, daarom ook wel erg jammer dat er geen demo van is.

Op sommige foto's en filmpjes staa er meubels schuin dus het moet kunnen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je trouwens nu ook eindelijk eens meubels schuin neerzetten? ^_^ (voor degene die hem al hebben). Het ziet er in iig wel heel erg mooi. Ben toch bang dat mijn pc er heel sloom op gaat reageren, daarom ook wel erg jammer dat er geen demo van is.

Ja, je kan nu ipv. 90 graden hem 45 graden verdraaien ;)

Ook zijn die blokjes nu kleiner zodat je wat preciezer je rommel neer kan pleuren ;)

Owja, er zijn al cheats voor sims 3 :7

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan nu ipv. 90 graden hem 45 graden verdraaien ;)

Ook zijn die blokjes nu kleiner zodat je wat preciezer je rommel neer kan pleuren ;)

Owja, er zijn al cheats voor sims 3 :7

Zat op youtube paar filmpjes van gameplay te kijken, zag idd meubels schuin staan. Maar goed nu ik wat van die gameplay filmpjes heb gezien, wil ik hem ook wel erg graag kopen ^_^ . Maarja hoewel ''Can You Run It?'' aangeeft dat mijn pc hem aan kan, twijfel ik toch nog... Zo staat er Minimum CPU processor moet 2.0 GHz zijn, dat heb ik ook. Maar vraag me af of hij daardoor sloom zal gaan draaien, aangezien ik net het minimum haal daarmee... :O

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan nu ipv. 90 graden hem 45 graden verdraaien ;)

Ook zijn die blokjes nu kleiner zodat je wat preciezer je rommel neer kan pleuren ;)

Owja, er zijn al cheats voor sims 3 :7

Zat op youtube paar filmpjes van gameplay te kijken, zag idd meubels schuin staan. Maar goed nu ik wat van die gameplay filmpjes heb gezien, wil ik hem ook wel erg graag kopen ^_^ . Maarja hoewel ''Can You Run It?'' aangeeft dat mijn pc hem aan kan, twijfel ik toch nog... Zo staat er Minimum CPU processor moet 2.0 GHz zijn, dat heb ik ook. Maar vraag me af of hij daardoor sloom zal gaan draaien, aangezien ik net het minimum haal daarmee... :O

Kan je is een printscreen maken van je uitslag op can you run it?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel bij een kennis gespeeld en het ziet er nu best goed uit. Er zijn veel nieuwe functies en je kunt letterlijk uitzoomen van je huis tot de hele stad. Laadtijden zijn ook wel versneld. Ik hoop alleen niet dat ze het weer gaan uitmelken met 30 uitbreidingspakketten.

Voor de anderen die hem al hebben, probeer eens de cheat "jokePlease", de moppen die je krijgt zijn echt droog. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Ikkes: De game komt pas 4 juni uit. Bespreken van ervaringen of de suggestie wekken van het gebruik van illegale versies worden niet toegestaan en vewijderd. In het vervolg zullen deze ook bestraft worden!<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je is een printscreen maken van je uitslag op can you run it?

screenpfi.jpg

@ Ikkes, de Sims 3 komt 4 Juni toch al uit? :O Tenminste dat staat op verschillende webwinkels als je hem besteld als pre-order...

>>> Door Ikkes: Excuses, moet inderdaad 4 juni zijn<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je is een printscreen maken van je uitslag op can you run it?

screenpfi.jpg

@ Ikkes, de Sims 3 komt 4 Juni toch al uit? :O Tenminste dat staat op verschillende webwinkels als je hem besteld als pre-order...

Je zult hem waarschijnlijk wel draaien, en maak je maar geen zorgen om je CPU aangezien het aan AMD athlon is die wordt aangezien met 3 Ghz. Ik had ergens gelezen dat AMD processors, zoals die van jou, meestal net zo snel zijn als een Pentium 4 processor met bijv. 3 Ghz. Ik heb bijvoorbeeld een AMD Sempron 3400+, die 3400 wordt aangezien als 3,4 Ghz.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...