Jump to content

The Sims 3


AXIO

Recommended Posts

@ Fyre, damit het is maar een mening en voobeelden, je doet net of we in een politieke discussie zitten :D Of is het ''You fale or jou not fale'' ^_^

Ik heb, toevallig vandaag nog gezegd op het forum dat ik GTA 4 tegen vond vallen, vond het niet zo interessant meer als de vorige delen. Daarom denk ik dat GTA4 mijn laatste GTA zal zijn. In ieder geval, voor een lange, lange tijd.

Kortom, je argument is dus niet zinvol voor mij.

Mijn argument gaat over het algemeen, jij duldde in jou vorige post op de Sims, maar de makers van games hebben juist vaak een opvolger van een titel, die ze aanpassen of verbeteren. Dat is gewoon puur een kenmerk.

Age of Empires 3... Hmm.... Wanneer kwam hij uit.... September 2005?

En is er al een opvolger aangekondigd? Neen.

Je argument faalt nogmaals.

Waarneer kwam De Sims 2 uit? In 2004 nu 4 jaar later en de Sims 3 komt pas uit in 2009. Lijkt mij ook vrij logies dat AOE nog geen opvolger bekend heeft gemaakt ;) Wie weet komt er over een paar jaar wel een opvolger. Tevens was het maar een voorbeeld van AOE I en II naar III.

Sure, ik ben ook het persoon die zegt 'gameplay boven graphics', maar als je wilt zeggen dat Sims 3 een echte verbetering is qua graphics, is dikke BS.

Dat is inderdaad jou oordeel, maar ik ben nu eenmaal van mening dat ik de graphics wel verbeterd vind.

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    30

  • .NightFlower

    17

  • AXIO

    16

  • gammie_

    8

De Sims serie heb ik altijd leuk gevonden, maar ik heb wel altijd gevonden dat ze zig spastisch bewegen. Maar ik ben erachter gekomen waarom: bij de motion capture doen de (ventjes die ze capturen) gwn diezelfde maniertjes. En de physics zijn dus volgens mij ook bijna hetzelfde als Sims 2. Dus als je spellen bijv. als schepen zou zien, is dit hetzelfde model maar dan een nieuwe versie, en geen nieuw model...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind het niet echt een vooruit gang t.o.v. De Sims 2. Zo te zien denken ze bij EA nog steeds dat lampen en televisies geen elektriciteit nodig hebben. Jammer dat er dus weer weinig aandacht in kleine details is geweest.

Hoe zie je dat dan voor je? Dat ze aan al die elektronica elektrische draden gaan ontwerpen? Ik vind het wel een beetje ver gezocht, dat zijn zulke kleine details daar let je toch niet zo snel op? Als ze zich op alle kleine details gaan richten, dan mag je ook wel een meester bak pc hebben, omdat allemaal vlekken loos en mooi te laten draaien, idem voor de verbeterde graphics...

Je zal heust niet zo snel een monster PC nodig hebben voor een elektrisch 2d draadje wat eenvoudig te maken is. Maar als jij één van de huizen van de sims al eens heb betrapt op een stopcontact, meter/bezem kast, radiatoren, ect dan moet je het zeggen. Ik vind namelijk dat het nog steeds niet echt een realistisch spel is. Want als ik ga BBQ'en spawnd het vlees ook niet zomaar in mijn handen... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal heust niet zo snel een monster PC nodig hebben voor een elektrisch 2d draadje wat eenvoudig te maken is. Maar als jij één van de huizen van de sims al eens heb betrapt op een stopcontact, meter/bezem kast, radiatoren, ect dan moet je het zeggen. Ik vind namelijk dat het nog steeds niet echt een realistisch spel is. Want als ik ga BBQ'en spawnd het vlees ook niet zomaar in mijn handen... ^_^

Ik bedoel over het algemeen gesproken, zo zijn idem de graphics opgeschoond tevens als je op ''alle'' details iets gaat verzinnen, zal dat echt meer van je pc vragen. Kijk maar naar de Sims 1 en Sims 2, de overgang naar Sims 2 heeft zeker de gevraagde specificaties ruim schoots verdubbeld. Dus het zal mij zeker niet verbazen als ze er dan ook nog allerlei kleine details in gaan monteren, dat de specs echt wel hoger gaan zitten.

Overigens als je goed op let in De sims 2, zie je bij elektronica zoals de computer en tv wel wat draadjes hangen. Maar het lijkt me nog al irriterend als je overal kabels aan hebt slingeren en op ieder voorwerp een stopcontact moet vinden of iets aanleggen en rotzooien, omdat je televisie niet in het midden van de kamer kan staan, wegens stroom gebrek. Kijk op realistisch gebied passen ze het zeker steeds aan, zo zijn van Sims 1 naar 2 de elektronica ect. zeker wel meer gedetailleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Fyre, damit het is maar een mening en voobeelden, je doet net of we in een politieke discussie zitten :D Of is het ''You fale or jou not fale'' ^_^

Lolwut?

Mijn argument gaat over het algemeen, jij duldde in jou vorige post op de Sims, maar de makers van games hebben juist vaak een opvolger van een titel, die ze aanpassen of verbeteren. Dat is gewoon puur een kenmerk.

Sure, maar dat je om de halve maand een nieuwe uitbreiding uitbrengt gewoon om er geld uit te slaan door maar een paar nieuwe kasten en kleren toe te voegen verkopen voor 30 Euro. :7

Waarneer kwam De Sims 2 uit? In 2004 nu 4 jaar later en de Sims 3 komt pas uit in 2009. Lijkt mij ook vrij logies dat AOE nog geen opvolger bekend heeft gemaakt ;) Wie weet komt er over een paar jaar wel een opvolger. Tevens was het maar een voorbeeld van AOE I en II naar III.

Een voorbeeld moet ook wel kloppen bij de context van het verhaal he. ;)

Dat is inderdaad jou oordeel, maar ik ben nu eenmaal van mening dat ik de graphics wel verbeterd vind.

Mee eens, ze zijn verbeterd, maar nog steeds ronduit slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Sure, maar dat je om de halve maand een nieuwe uitbreiding uitbrengt gewoon om er geld uit te slaan door maar een paar nieuwe kasten en kleren toe te voegen verkopen voor 30 Euro. :7

Apart, nu begin jij in ene over een heel ander gedeelte, dan waar we werkelijk in discussie mee waren. Tevens heeft niemand jou verplicht om die ''uitbreidingen'' te kopen :)

Waarneer kwam De Sims 2 uit? In 2004 nu 4 jaar later en de Sims 3 komt pas uit in 2009. Lijkt mij ook vrij logies dat AOE nog geen opvolger bekend heeft gemaakt ;) Wie weet komt er over een paar jaar wel een opvolger. Tevens was het maar een voorbeeld van AOE I en II naar III.

Een voorbeeld moet ook wel kloppen bij de context van het verhaal he. ;)

Die klopt ook in weze, maar volgens mij heb jij een hele andere kijk op dingen dan ik zelf. De ''context'' is namelijk het voorbeeld, waarom een game zich ''evauleerd'' oftewel verbeterd, al krijg ik sterk de indruk dat je steeds verder afdwaalt... Aangezien je de ''context'' met het verhaal zelf verward door over ''uitbreidingen'' en uitslaan van geld erbij te betrekken, sorry maar dit volg ik even niet...

Dat is inderdaad jou oordeel, maar ik ben nu eenmaal van mening dat ik de graphics wel verbeterd vind.

Mee eens, ze zijn verbeterd, maar nog steeds ronduit slecht.

Ja en? Nogmaals ik geef aan dat mijn menig is dat ik de graphics verbeterd vind, het is geen feit dat ze ''ronduit slecht zijn'' maar puur een mening van je. Ik begrijp nog steeds niet waarom je eindeloos op puntjes door blijft gaan.

Verder is dit voorlopig mijn laatste bericht in discussie met jou, naar mijn idee probeer je steeds verder af te dwalen, om je gelijk te halen? I don't know. Mening is een mening, jij vind het slecht ik vind het mooi en verbeterd, dan zijn we toch mooi klaar en uitgediscussieerd? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Sims 2 en heb er toch wel heel veel plezier aan beleefd. Dat ze een beetje vreemd en hoekig bewegen maakte me niet veel uit. Het enige wat ik stom vond dat de "behoeftes" té snel omlaag gingen zodat je haast geen tijd had om iets anders te doen. Vuren stichten waren altijd heel leuk alleen van Sims begon wel me computer traag te lopen. Als me mensje dan in de fik vloog dan liep ie meteen helemaal vast... Het grappigste moment was dat de man en de vrouw buiten op de grond lagen om de sterren te bewonderen en dat er toen een televisie uit de lucht op iemand ze kop viel (de man of de vrouw weet ik niet meer) hij bleef toen natuurlijk vastzitten en ik weet niet hoe het is afgelopen.

Zo heb ik ook een andere Sims (kan zo niet op de naam komen) waarbij de behoefters veel langzamer gaan en waarbij je heel populair moet worden overal enz. Dat vind ik veel leuker en daar wordt me computer niet trager van. Ook heb je een doel want bij Sims 2 kun je eigenlijks alleen maar een beetje kloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ook goed. Overtuigen heeft nu toch geen zin, geen van ons wilt onze mening bijstellen.

Dat lijkt mij op het gebeid van games of muziek ook wel logies. Kijk met bepaalde discussies als abortus of pesten, is het denk ik wel vanzelfsprekend dat je elkaars mening kunt veranderen, of in iedergeval wat laten in zien. Maar op het gebied van games kan dat niet altijd, je vind het mooi/leuk of juist niet, met name op graphics gebied, dat heeft gewoon te maken met smaak. Neem nou als voorbeeld eten: Ik vind spruitjes niet lekker, maar een vriend wel, dan kan ik hem natuurlijk ook niet overtuigen dat het vies is of andersom natuurlijk.

Maar mag ik nog wel vragen wat je met ''You fale or jou not fale'' bedoelde?

Dat was een grapje omdat je zei: ''Je argument faalt nogmaals'', aangezien ik dat een onzin opmerking vind, want een ''smaak'' of iets wel of niet mooi vinden, kan je niet veranderen of als onjuist aankaarten ;)

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Maar mag ik nog wel vragen wat je met ''You fale or jou not fale'' bedoelde?

Dat was een grapje omdat je zei: ''Je argument faalt nogmaals'', aangezien ik dat een onzin opmerking vind, want een ''smaak'' of iets wel of niet mooi vinden, kan je niet veranderen of als onjuist aankaarten ;)

Bedoelde je niet "You fail or you not fail?" want ik kan er geen Nederlands uit opmaken. Dit is het dichtste bij Engels dat ik kan zien, maar dan klopt die zin nog niet.

Dat bedoelde ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...