Jump to content

The Sims 3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kunnen laptops dit ook draaien? Bij de Sims 2 moest je een andere versie hebben. Dus kan het nu wel, en is er veel verandert? Of alleen wat nieuwe meubels en betere grapichs?

Ik kan hem aan..

Bewerkt: door Fiegel5
  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

30

• .NightFlower

17

• AXIO

16

• gammie_

8

Geplaatst:

Volgens can you run it, faal ik bij de CPU snelheid

Nu heb ik een laptop met 1.80 ghz, en aangezien can you run it onbetrouwbaar is , vraag ik het hier maar, kan ik het aan? :7

De rest is geslaagd, zelfs mijn videokaart :7 ik dacht dat gta sa toch echt het max was xD

Geplaatst:
Volgens can you run it, faal ik bij de CPU snelheid

Nu heb ik een laptop met 1.80 ghz, en aangezien can you run it onbetrouwbaar is , vraag ik het hier maar, kan ik het aan? :7

De rest is geslaagd, zelfs mijn videokaart :7 ik dacht dat gta sa toch echt het max was xD

Ik heb precies hetzelfde want mijn CPU snelheid is ook te langzaam. Canyourunit is inderdaad onbetrouwbaar.

Geplaatst:
Kunnen laptops dit ook draaien? Bij de Sims 2 moest je een andere versie hebben. Dus kan het nu wel, en is er veel verandert? Of alleen wat nieuwe meubels en betere grapichs?

Ik kan hem aan..

Ik heb een paar pagina's terug uitgebreid wat over geschreven, eigenlijk was ik toen even erg enthousiast. Maar ik kan je vertellen dat het na een paar keer spelen toch wat tegen valt. Sowieso zijn de graphics nauwelijks verbeterd, dit lijkt nog erg veel op de Sims 2. Ook is me onderhand opgevallen dat je kleding keuzen, kapsels etc. erg weinig keuze in hebt, dit is dus zeer beperkt. Maarja misschien hebben ze dit expres gedaan aangezien er nu een ''Sims 3 Store'' is waar je met echt geld (zet je volgens mij om in simpoints) extra kleding, kapsels en meubilair kunt aanschaffen. Oftewel voor hun een manier om weer geld binnen te slepen (?)... Ook kun je in dit deel het uiterlijk van je kleuter niet meer veranderen, dat is mij ook wel erg tegengevallen...

Maar wat betreft de vernieuwingen, je kan nu je sims volgen naar zijn of haar werk. Je kan niet binnen kijken, enkel het gebouw van buiten. Ook jammer dat als ik mijn sims naar de bioscoop of uit eten laat gaan, dat ik niet naar binnen kan kijken (zoals je misschien kent van sims 2 Nachtleven) als ik erop in zoom zie ik een doorzichtig blok. Wel leuk is dat je meer invloed kan uitoefenen op wat je sims doet. Zo kan je met een balkje verschillende keuzes afwisselen als je sims aan het werk is. Bijvoorbeeld ''Hard Werken'' , ''Normaal werken'' , ''Baas helpen'' , ''Of lol trappen met collega's'' etc. Ik vind persoonlijk dat je wat sneller promotie kan maken, zo geeft je baas ook wel eens een opdracht om bijv zijn televisie te repareren, of een brief te brengen naar het gemeentehuis (verschilt per baan). Verder nog even kort gezegd, heb je in dit deel bij het creëren van de sims geen balkjes meer met: Netjes, Humor, Hartelijk, Slordig. Maar werk je met karaktereigenschappen, hier kun je per sims 5 uit kiezen, dit varieert van gestoord, tot vlotte babbelaar, tot bank- hanger, geluk, vriendschappelijk.

Geplaatst:

Canyourunit is meestal wel betrouwbaar. :Y

Wat is de minimum CPU snelheid die nodig is?

Geplaatst:
Ik vind het met al die levels en Quests enzo een RPG geworden. En dat is zeer slecht, De Sims vond ik altijd leuk om te spelen, maar als ik net zo goed WoW kan gaan spelen verkies ik dat er wel boven :S.

Weet je zeker dat je de Sims bedoeld? Er zit zowel in deel 1, 2 als deel 3 geen levels en/of quests in hoor :puh: Ik weet niet hoe je daar nou weer op komt, enigste grote verandering in de Sims 2 is dat je sims ''levenswenzen'' heeft. Bijvoorbeeld rijkdom, liefde of bijvoorbeeld een gezin, door aan bepaalde verlangens te voldoen stijgt de wensmeter. hoe hoger de wensmeter hoe blijer je sims ^_^

Dat weet ik zeker ja. Ik heb 1 en 2 namelijk ook wel gespeeld hoor. En ja, ik heb de Review van de PU gelezen EN een demo kunnen spelen, en vind dat het spel erg negatief vernadert is tegenover 1 en 2. Daarnaast is dit gewoon uitmelkerij joh :7.

• 3 weken later...
Geplaatst:

De Sims 1 blijf ik het leukste vinden :). Alleen jammer dat de superstar cd kapot is :(. Die vond ik het leukste.

Geplaatst:

Ik heb hem even geleend van een maat van mij, en hij doet het bij mij goed. Vind het ook wel leuk om weer te spelen en zit er wel over te denken hem zelf ook te kopen. Had alleen een vraag: Worden ze in dit deel ook weer ouder? Zo ja, waar kun je zien hoe oud ze zijn, en hoe zet je het uit?

Groet,

Peter

Geplaatst:
Had alleen een vraag: Worden ze in dit deel ook weer ouder? Zo ja, waar kun je zien hoe oud ze zijn, en hoe zet je het uit?

Groet,

Peter

Je kunt het volgens onderaan het scherm zien bij de informatie van je Sim, ook kun je in het optie menu bij spelopties (of zoiets) het ouder worden uitzetten. Ook kun je de levensduur van een Sim aanpassen. Dus hoeveel dagen er tussen baby en oudere zit.

Grtz RD :cya:

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Had alleen een vraag: Worden ze in dit deel ook weer ouder? Zo ja, waar kun je zien hoe oud ze zijn, en hoe zet je het uit?

Groet,

Peter

Je kunt het volgens onderaan het scherm zien bij de informatie van je Sim, ook kun je in het optie menu bij spelopties (of zoiets) het ouder worden uitzetten. Ook kun je de levensduur van een Sim aanpassen. Dus hoeveel dagen er tussen baby en oudere zit.

Grtz RD :cya:

Om er nog even aan toetevoegen bij levensduur kan je kiezen uit: kort, normaal, lang en onvergeettelijk. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Een vraag over die naaktpatch, weet iemand hoe je hem installeerd of in welke map hij moet? Ik heb het winrar bestand al gedownload maar er gebeurd nog niks. Voor de mensen die denken dat ik een viezerik ben :schater: , dat ben ik niet :7. Ik vind die wazige blokjes op sommige momenten gewoon irritant.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...