Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:
ik hep pas un k*t bug ik hep alle story missies gdaan en nu kan ik niej meer trainen maar nu komt het ik moet genoeg muscle hebben om met die ene vriendin te daten die vriendin waarvan je de keycard moet krijgen :blink: :angry:

hoeft niet je moet dat speciale pak aantrekken en dan vind ze het ook goed

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

o ok thnx maar ik was mn muscle al aan t verhogen door veel te lopen dat wil ook en nu hep ik genoeg muscle yeey :rolleyes:

Geplaatst:

Ik was net missie 'end of the line' aant spelen, en ineens zak ik door de grond met mijn auto! Ik kwam in de blue hell terecht!ik dacht "wat zullen we nou krijgen? :blink: " toen ik op X drukte, kwam CJ ineens uit de lucht vallen, een paar seconden later viel ook die auto uit de lucht!

vervelende bug hoor -> mission failed!

sorry als het al gepost is, geen zin om hele topic door te lezen

Geplaatst:
ik was juist met een PCJ-600 aan het rijden en ik reed tegen een winkel(ik weet wel nie waar ergens) en ik viel door de grond en zo'n 20 seconden later stond ik zo'n 100m verder op straat

best wel cool je kan ondertussen zo wat salto's maken :puh:

dit heb ik ook een keer gehad

heel erg raar =S

ik reed toen ook op een PCJ-600 alleen ik stond ik 3 seconden later 100M verder

PS: hoe moet je een berichtje verzenden zonder te quoten? (ben nieuw :puh:)

Geplaatst:
PS: hoe moet je een berichtje verzenden zonder te quoten? (ben nieuw :puh:)

Druk op "Add Reply" onderaan. Vlak naast "New Thread" ;) .

Geplaatst:
dit is wel de bekendste glitch

kaartje9py.png

bij de zwembad muur kun je er door heen

bij welk zwembad? binnen of buiten ene welke muur precie?

Geplaatst:

:lol: :D een handige bug! tijdens de missie vertical bird,ik steel de hydra dan komen die ander mij neerhalen en ze vliegen verder dan ineens komt er jet eliminated ofzoiets en dan nog eens en nog eens! toen kon ik gewoon verdervliegen en ik heb niks moeten doen!ik heb het 7 keer gedaan en elke keer lukte het!

Geplaatst:

Als je die andere Hydra's vernietigt die op de boot staan komen er ook zoveel niet meer achter je aan.

Geplaatst:
:lol: :D een handige bug! tijdens de missie vertical bird,ik steel de hydra dan komen die ander mij neerhalen en ze vliegen verder dan ineens komt er jet eliminated ofzoiets en dan nog eens en nog eens! toen kon ik gewoon verdervliegen en ik heb niks moeten doen!ik heb het 7 keer gedaan en elke keer lukte het!

Dit werkt wel ;) . Zo heb ik de missie ook gehaald. Ook heb je dit met de missie: Up, up and away. Als je dan ook wacht verdwijnen de 2 Hunters uiteindelijk ook :) .

Geplaatst:
o ok thnx maar ik was mn muscle al aan t verhogen door veel te lopen dat wil ook en nu hep ik genoeg muscle yeey :rolleyes:

huh ... als ik veel loop dan gaat mun musscle er uist af! ook als ik veel zwem gaat mun musscle er best snel omlaag!!

-------------------------------------------------------

maar goed, ik heb ook iets raars!

ik reed met mijn gestolen bullet over de julius truway east.

ik kon de weg niet meer zo goed zien omdat ik super hard ging want dan gaat dat beeld een beetje 'in motion'. Dus ik knal bomhard tegen zo''n mototrijder aan! val ik met mun buller door de weg. en spawm daarna zonder buller bij the camels toe!

:ph34r: :ph34r: :ph34r: :blink: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Geplaatst:
in de bar in Grove Street hangt een Belgisch nummerbord, hij hangt in de buurt van de rechtse pooltafel

Das geen bug eerder een easteregg ;) .

Geplaatst:

van hydra-hunter-cheata

ik heb sa op ps2 al een heele tijd en ik speelde het vandaag en er waaren alemaal bugs in ik ging nooit dood als ik viel van een geboouw in de garage van transfender kon ik rondlopen met een vliegtuig kon ik oniendig hoog en het water was ook veel anders zijn het bugs of gewoon van wat krasjes op de schijf ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...