NickDrake Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Hey,ik was wat aan het surfen toen ik een uitleg met afbeeldingen tegenkwam. Namelijk: Hoe loop je onderwater??? dat werkt maar hoe kom je naar boven kzit vast Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik was aan het rijden ik jump en vlak boven de grond ongeveer 1 meter kon ik verder rijden ik bleef zweven boven de grond. ps:Ik heb dit al eens gehad dat ik te voet was. Reageren
Juju Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 misschien een domme vraag: wat is een Glitch en wat is een Bug nou eigenlijk? Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 foutjes in het spel... oh kj Een bug is bv. je rijdt op een boom die er niet is of er steekt een wapen door je lijf Een glitch is bv de Mounbtain Bike Glitch dan smelt je lichaam helemaal of onderwater rijden. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 dat werkt maar hoe kom je naar boven kzit vast Gewoon naar een strand rijden waar je gewoon kan oplopen.(dus niet verticaal) Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 dat werkt maar hoe kom je naar boven kzit vast Gewoon naar een strand rijden waar je gewoon kan oplopen.(dus niet verticaal) Ja maar hie doe je dat nu weer want kvind het niet meer(zo over de grond met auto). Reageren
Tjerk Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik had ook een rare glitch, ik werd gebeld bij de missie van cj garage, hij nam op maar hij zij niks :o Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Hey,ik was wat aan het surfen toen ik een uitleg met afbeeldingen tegenkwam. Namelijk: Hoe loop je onderwater??? dat werkt maar hoe kom je naar boven kzit vast bij mij ligt die steen erniet ik heb de pc versie tips? edit: al gevonden bij mij is het geen steen Bewerkt: 20 juli 2005 door royboyvdv Reageren
rakker Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 de k*tste glitch vind ik nog wel de gym glitch dat je nie meer kan gymen Reageren
T@rget Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 de k*tste glitch vind ik nog wel de gym glitch dat je nie meer kan gymen dan heb je ze cker neer gemaait ik heb er nooit last van :unsure: Reageren
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) de k*tste glitch vind ik nog wel de gym glitch dat je nie meer kan gymen Ik kan bij Sweet naast niet meer basketballen en op de dichstbijzijnde speelveld ook niet. mijn auto's verdwijnen uit mijn garage (en omgebouwden worden weer wit (oorspronklijke kleur) Ik kan ook niet overal meer billiarten. ik kon gisteren niet in Clucking bell (de gele pijl was weg) (was trouwens eenmalig) Bewerkt: 30 juli 2005 door hanff Reageren
hanff Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) dit is wel de bekendste glitch bij de zwembad muur kun je er door heen Dat is wat ze ook wel "blue hell" noemen, dit zijn plekken waar je doorheen valt, en dan val je onder de gemaakte wereld( als je daar naar boven kijkt, zie je de wereld van onder), tot je gespawned wordt op een plek vlakbij. Edit: Shit....volgens mij is dit wel erg oud nieuws...........sorry voor het ongemak. Bewerkt: 24 juli 2005 door hanff Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 de k*tste glitch vind ik nog wel de gym glitch dat je nie meer kan gymen Ik kan bij Sweet naast niet meer basketballen en op de dichstbijzijnde speelveld ook niet. mijn auto's verdwijnen uit mijn garage (en omgebouwden worden weer wit (oorspronklijke kleur) Ik kan ook niet overal meer billiarten. ik kon gisteren niet in Clucking bell (de gele pijl was weg) Dit is normaal zie dit topic . Je kan dus niet basetballen omdat je in Madd Dog's Mansion hebt gesaved. Je kan niet waarschijnlijk niet biljarten omdat je daar mensen hebt neergeschoten. Als je autos verdwijnen is dat heel vervelend, maar het is wel normaal. Dit komt meestal omdat je meerdere autos tegelijk in een garage stopt. hetzelfde geld volgens mij ook voor de paintjobs. Waarom je de Clucking Bell niet in kan weet ik eigenlijk niet. misschien was het een eenmalige bug. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.