s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Goed gevonden ga het eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 misschien al bekend:een glitch in de buurt van het stadion in LV naast n kartwagentje en een bankje je moet ff in de muur daarnaast lopen en dan val je naar beneden, en dan kom je op een bruggetje terecht daarboven die naar de ingang leidt Vanaf dit bericht is het topic samengevoegt in Glitches & Bugs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 was het nou al bekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 was het nou al bekend? Volgens mij wel. Maar ik weet het niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Weet niet of deze hier al eens is gepost. Sommige van jullie zullen het vast wel al gezien hebben. Tijdens de missie Up, Up and Away is er een zwevende doos. Kijk de bijlage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb nog een bug gevonden : Vlakbij je save-house in Santa Maria Beach staat er een paal verkeerd,(bijna) elke auto die er voorbijrijd wordt beschadigt,hier een paar screens : Best wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 ik denk niet echt dat t een bug of glitch is, want in t echt kan dat ook dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Het is wel een bug hoor, ze hadden dat paaltje gewoon wat verder op het voetpad moeten zetten. Ik had het ook al opgemerkt daar. Denk niet dat in het echt iedereen tegen een verlichtingspaal gaat rijden omdat ie op straat staat ofzo. Grappige bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[hans] Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 inderdaad raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 ik denk ook ie dat het een bug is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik heb al eens iets raars gezien ik sprong uit een hydra en stond op een verhoogje niets speciaals denk je maar ... ik keek met men snyper naar een straat dat bergop gaat en in plaats dat de auto's en moto's erop reden reden ze gewoon uit het spel ze bleven rechtdoor rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Een soort Hell dan. @ GTA-lover Ik heb een zeeer handige Glitch: Bv. bij Michelle als je geen spieren hebt en je gaat bij haar huis dan zegt ze dat je niet fit genoeg bent enz.. Maar als je met een auto in die marker stopt kijkt ze niet naar je muscles enz.. Dan stapt ze altijd in je auto al ben je heel dik. Ik weet niet of dit bij alle vriendinnen gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Een soort Hell dan. @ GTA-loverIk heb een zeeer handige Glitch: Bv. bij Michelle als je geen spieren hebt en je gaat bij haar huis dan zegt ze dat je niet fit genoeg bent enz.. Maar als je met een auto in die marker stopt kijkt ze niet naar je muscles enz.. Dan stapt ze altijd in je auto al ben je heel dik. Ik weet niet of dit bij alle vriendinnen gaat. Dat zal wss komen omdat je sex appeal dan een boost krijgt door die auto en dat je zo wel kon daten. Als je sex appeal heel hoog is, zal elke vriendin ook vlugger koffie met je willen drinken, mss ook altijd maar daar durf ik me niet over uitspreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 ik had eens dat ik met armax de negative grafity deed en dat er een politie man van zijn motor donderde en dat ik met een knopje de grafity omhoog deed zodat alles omhoog valt, en dat de politieman niet meer wist waar zijn motor was. toen ging hij opeens gewoon een personen wagen zonder reden van iemand jatten en reed er mee weg dat was egt grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 ik heb eens een keer gehad , dat een politie man in een gewone auto stapte , dus , hij ging een auto jatten , zoiets heb ik nog nooit gezien , wel grapig hoor:P (in GTA SA) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.