Jozz Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik heb eens een keer gehad , dat een politie man in een gewone auto stapte , dus , hij ging een auto jatten , zoiets heb ik nog nooit gezien , wel grapig hoor:P(in GTA SA) dat heb ik wel vaker.als je de auto van de agent in de fik steekt springen ze uit de auto en jatten de dichtsbijzijnde auto Reageren
MarcN Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Kenden jullie deze bug al: http://rapidshare.de/files/6349478/gta_sa_...-09-00.avi.html Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Jup, vaak als ik net een auto geëxporteerd had, gebruikte ik de nrg500 om weer vlug een andere te halen en het was dan ook vrij irritant als ik daar elke keer over viel. Reageren
The Italian Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 bij mij doet hij het niet Reageren
Juju Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) bij mij doet hij het niet bij mij ook niet nog een bug: klik maar hier is slecht te zien, maar als je goed kijkt, zie je dat er een boom door de motorkap heen zit, wel grappig, en ik heb geprobeerd weg te rijden, maar dat ging niet nog eentje: ik had een motor laten branden, en toen ging ik op t zelfde moment dat ie ging ontploffen op de motor zitten, toen ontplofte ie, en toen vloog ik n klein stukje van me motor af en ik had geen schrammetje, terwijl de motor helemaal total loss was nog een (t houd niet op): aan die helicopter raindance, zitten aan beide kanten aan de neus een gat, waar je doorheen kan kijken, is dit een bug? Bewerkt: 19 oktober 2005 door italia_juju Reageren
Dexist Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 wat ik toch weer zag op de snel weg: gelukkig had ik een foto camer a bij me Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Volgens mij was deze al bekend maar ik kon hem niet vinden of ik heb hem over het hoofd gezien (hieronder). Het is vlakbij het huis van CJ en heel dicht bij het Stadium Evenement! Ik heb een klein stukje plattegrond^^ erbij gedaan, dan kun je het ff chekke ofzoiets als je dat wilt! En de foto hierboven natuurljk^^ Ruurd31! Edit* Als je met een monster struk over de achterkant van een auto rijd dan vliegt die de lucht in of hij komt in de grond vast zoals je in het bericht hierboven ziet! Bewerkt: 31 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Dexist Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 ik had een keer dat ik, toen ik uit die grote schuur kwam (bij dat eigen vliegveld) dat ik half in de grond zakte en gewoon door kon lopen, zag er heel maf uit dat je alleen cj's boven lichaam zag is dit ook vaker gebeurt bij iemand greetzz Reageren
bigG Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ja, ergens tussen bladzijde 10 en 15 staat een leuk filmpje daarvan waarin het wordt uitgelegd. Reageren
Upstream Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik rij gistere met mijn monster door gta, tot dat ik een soort witachtig ding zag langs vliegen Weet iemand wat het is? filmpje Reageren
GTA Gangster Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ziet eruit als een soort UFO Of een super vaag gereloade Heli Dit is vaag BUG: Je hebt de N00bmode v.2 nodig: Pak een motor. Ga erop zitten. Laat 'm branden. Ga erop zitten en gebruik NITRO .. dan heb je pas lol.D Reageren
haxie Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) ik was een lekker aan het vliegen met me jettpack. en toen zag ik een grote brug. en ik dacht als ik nou eens een monstertruck boven op de brug zet. dus ik proberen en uit eindlijk is het gelukt. zie het hier haxie ik wou hem in die andere zetten en hij staat gewoon hier. help me eens Topic Samengevoegt door .Levi. Bewerkt: 6 november 2005 door .Levi. Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) kennen jullie mount chilliad glitch al of ben ik te laat?? Edit: door levi.: Vertel maar wat voor glitch, die met die Moutainbike weten de meeste al. Edit: door Thundersoldier Jah et was die met die mountain bike. met parachute. en ik ken nog een soort glitch dat je met lange armen fietst Bewerkt: 7 november 2005 door Thundersoldier Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Ken iemand deze glitch al? http://rapidshare.de/files/7347022/Bug.avi.html Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Ik wist hem niet, ik denk niemand want niemand gaat daar heen fietsen. Ruurd31.. Btw: Werkt hij alleen als je op de fiets zit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.