Jump to content

Glitches & Bugs

X-Zero

Recommended Posts

Ik heb het uitgetest en je kan het niet met motoren of wagen omdat die breder zijn.

Maar moet je kijken wat ik bij het uittesten gespawnt heb met de n00bmod...

Ik had wel eens gelezen dat er een speciale nrg was maar had em nog nooit gezien.

Die nrg-500 is best cool he? 8)

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vette scooter/moter!! 8) . Maar ik heb geen Noobmod, want dan kun je geen save-games meer voor anderen doen toch ivm Noobmod, of verwijderen?

Ruurd31.. :'D

Ik heb mijn map van SA gewoon gekopieerd, zodat ik er 2 heb. éen met de n00bmod en één zonder.

Delen op andere websites

ik heb iets heel vaags... als ik over een plaats vlieg loopt de comuter vast k heb et al 4 x gehad het is als je tussen de treinbrug en de autobrug tussen sanfiero en the desert het land op vlieg loopt inees san andreas vast en moek de uit knop van de comp gebruiken want dat doet ie niks meer :?:-(

Delen op andere websites

k zit nu net te spelen en nu blijkt et ook dat ik het heb als ik gewoon in sna fiero komt.... neej ik heb de laaste tijd niks verandert.. de laaste keer dat ik er een andere auto ingezet had was 2 dage geleden maar toen deed alles nog gewoon:S k vind maar vaag :?:-(

Delen op andere websites

als je een auto verkeerd hebt ingesteld en je 'ontmoet' de auto dan loopt het hele spel vast, dat had ik ook steeds.

Oplossing: bewaar alle gemodde auto's die het wel goed doen en herinstaller GTA: SA

Bewerkt: door ikt
Delen op andere websites

Ik weet niet of hij al bekend is en of het wel een bug of glitch is maar hier komt ie

Zorg dat je een quad hebt, zet je erop en doe de jetpack cheat

Bij mij (op xbox) gaat hij dan lopen zoiets gelijk IN z'n quad

Raar... :bonk:

(Het gaat ook met een brommer)

Delen op andere websites

Ik heb er een paar van andere forums die jullie misschien nog niet weten (door mij):

De everywhere unlocked glitch (heb ik al een keer gepost)

De glitch waarbij san andreas helemaal unsolid is en slecht getextured (door mij):

Je moet hiervoor place manager voor op de pc hebben:

Je start een nieuw spel en wanneer Liberty City tekst verschijtn druk je op escape en teleporteer je met place manager op een marker (bijv die van green bottles) nu hoef je alleen nog maar de filmpjes die daarna komen af te sluiten en je spawnt in de unsolid wereld maar omdat alles unsolid is blijf je maar naar beneden vallen daarom moet je een parachute spawn (met aiypwzqp) nu druk je op alt dan op esc en teleporteer je hier naar toe:

x= 1395.9

y= -14.5

z= 1000.9

Dan maak je een jetpack en teleporteer je weer terug naar de normale wereld

CJ schiet met handen:

Wanneer in de laatste missie Sweet en CJ van stoel wisselen moet je weapon cheat 3 invoeren en als je de missie dan hebt uitgespeeld dan schiet cj met zijn hand als je naar het SMG slot gaat (door Daka).

Makkelijk een auto bulletproof en explosionproof maken (door gtamike125):

Ga naast de auto staan die je BP en EP will hebben voer je de vehicle of death cheat in nu stap je in de auto en zet hem weer uit als je nu het spel laad is de auto BP en EP

Gast die zich kopierd±

Als je naar LV gym gaat en je vecht een paar keer tegen de bokser dan moet je eens de gast die staat te schreeuwen naar de andere boksers slaan dan zijn het opeens veel meer mensen allemaal dezelfde.

Stowaway:

Als je aan het begin van de missie voer je de blow up all vehicles cheat in vermoord dan alle agenten rij weg en kom dan weer terug de grond zal dan schudden.

Delen op andere websites

post-12279-1131486040.jpg

Ik heb deze NRG-500 een keer gehad, heel gek vond ik hem wel. De FCR-900 krijgt dan de vorm van de NRG-500 waardoor ze allebei een beetje een onwezelijke vorm hebben.

Ik heb deze bug/glitch al gemeld in het EasterEggforum:

Ga met een stinger een willekeurige Sub-Urban (kledingwinkel) binnen, loop helemaal tegen de spiegel aan.

Nu richten en vervolgens schieten, de raket zal niet zoals bij een gewone spiegel of muur tegen de muur kapot gaan, maar gaat door de spiegel heen, en je hoort een geluid alsof de raket door de lucht vliegt. Moet je maar eens uitproberen, is echt zo. Ik heb het ook maar toevallig een keer gemerkt.

Edit door .Levi.

Dit was een hele lange tijd bekend, Slimm had dat heel lang geleden verteld. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...