S.W.A.T. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Dat hoort zo want in de vorige delen kon je niet zwemmen dus kon je niet naar het vorige eiland maar nu moesten ze iets anders bedenken.Edit:Lucas V was me voor. Bewerkt: 29 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Berrus Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik deed een overval met die bitch uit Montgomery (against all odds geloof ik). We moesten zo'n paardenrace-wed-winkel beroven. Ik moest de boel opblazen. Ik plant van die bommen en druk op het knopje en BOEM..............ik dood Toch niet. Want er stond dat ik wasted was, maar leefde nog wel gewoon..... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dit gebeurt wel eens vaker heb ik ook gehad. Reageren
wiebje Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 gewoon ff anders de missie op nieuw starte als je wil datie t goed doet Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ik had eens dat ik winkel uit wil gaan om pcies te zijn barbershop volgens mij daar bij die barbara ik loop naar buiten en ik loop ineens ineens zwart gedeelte ik kijk op kaart loop ik daar bij het van los santos en LV daar tussen onder dat water en de ''gang'' bleef eindloos dus spel maar late crashen Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Als je in de politieparkeergarage van lasv venturas ten oosten van de gym zit en je gaat er via de garagedeur die automatisch open en dicht kan uit gaat en dan draai je je om dan zie je alle gebouwen vanaf de onderkant. ik weet niet of dit een E.E is maar maar het is wel geinig Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Volgens mij is dit gewoon een glitch, niet een EE. Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Langs dit kan je in de Interworld komen. Dit is meer een glitch en een bug maar zeker geen EE. Een EE is een geintje of een verwijzing naar iets. Reageren
Bveb Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 hallo mensen. Ik begrijp het niet zo goe Als ik voor die deur sta bij het politieburuea in lv dan gaat ie niet open weet iemand hoe dit kan Reageren
The Italian Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 hallo mensen. Ik begrijp het niet zo goe Als ik voor die deur sta bij het politieburuea in lv dan gaat ie niet open weet iemand hoe dit kan Dat komt omdat je niet in een politieauto zit Reageren
Fireman Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Langs dit kan je in de Interworld komen.Dit is meer een glitch en een bug maar zeker geen EE. Een EE is een geintje of een verwijzing naar iets. Doh , ik had van jou toch wel wat slimmers verwacht Giorgo , want het is namelijk de blue hell deze keer , maar ik zie daarbij gewoon een plafond... Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Hahaha lol. Tja fireman jij bent de expert. Ik denk dat ik ze nu weet. De Gym in LS is de Interior Hell. En de ingang in Vinewood is de blue Hell. De Black Hell weet ik nog niet . Reageren
Bveb Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ook als ik in een politie auto zit gaat ie ook nie op hoor italian Reageren
justinW Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ik had eens dat auto's in elkaar saten op de l.v. ringroad met de gameplay versnel code en toen reden er auto's in elkaar Reageren
Berrus Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik reed met een tractor de Mount Chilliad op. Ongeveer halverwege knalt ineens een vliegttuig op me die direct ontploft en dus de tractor ook.... Die berg is zo vreselijk groot en nu moet die vliegtuig nou net neerstorten op mijn tractortje... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.