.Levi. Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 *Topic samengevoegt* Eerste post van het topic dat ik had samengevoegt zie hieronder. Hoi, ik was in de paintshop zonder auto, en als je daar in staat kan je nooit gepakt worden, want ze zien je niet.. (de garage deur staat open..) Maar je kan ze wel schieten enz. Ik had 5 sterren en ze liepen mij gewoon relaxed voorbij, totdat ik buiten de paintshop kwam lopen. icon_mrgreen.gifIk weet niet of dit al bekend is, maar als dat zo is, mn excuses alvast, en verwijder dit dan maar. smile3.gif Groetjes. EDIT Mijn fout, ik zie nu dat Glitches/Bugs in General thuis horen (denk ik) Mijn excuses hiervoor. Zou iemand dit kunnen verplaatsen aub? BVD Ik ken dit al van heel vroeger. Het blijft wel leuk als je de politie even te slim af wilt zijn. Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik heb zoiets gelijkaardigs. Namelijk de ingang naar de Interior Hell in Vinewood. Daar moet je die hoek inlopen en dan kan je naar buiten kijken door een soort onzichtbare muur. De politie gaat ervoor staan maar schiet niet, Lol. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 rechts van de auto waar hij bijstaat >>> Door .Levi.: Deze post gaat om dit bericht. Ik zet dit neer zodat mensen weten waar jij het over hebt. Ik heb namelijk het topic hierin ingevoegt.<<< Bericht: Vorige pagina. Hoi, Dit is geen easter egg, maar wel een mysterie.. Hoe komen deze 2 politie helicopters on de grond, en ze gaan gewoon heen en weer met die wieken, en slachten dus alle voetgangers af. *plaatje* Op het plaatje kwam ik net uit de paintshop, en ze blijven mij gewoon volgen onder de grond. Toen ik vier sterren had, kwamen ze zo allebei aan onder de grond. Ik dacht, dit moet ik met jullie delen. :D Reageren
Follow Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 IK had dat ook gister toen ik met 2 players ging op de xbox, best geinig en apart. >>> Door .Levi.: Deze post gaat om dit bericht. Ik zet dit neer zodat mensen weten waar jij het over hebt. Ik heb namelijk het topic hierin ingevoegt.<<< Bericht: Vorige pagina. Hoi, Dit is geen easter egg, maar wel een mysterie.. Hoe komen deze 2 politie helicopters on de grond, en ze gaan gewoon heen en weer met die wieken, en slachten dus alle voetgangers af. *plaatje* Op het plaatje kwam ik net uit de paintshop, en ze blijven mij gewoon volgen onder de grond. Toen ik vier sterren had, kwamen ze zo allebei aan onder de grond. Ik dacht, dit moet ik met jullie delen. :D Reageren
coz Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Hetzelfde is in een tuningszaak, lekker handig PS: volgens mij ook in een garage of nie? meestal schieten ze nog wel ... zelfde principe ook met een heli die zal ook niet uit zichzelf in je hangar vliegen helaas ook niet als je hem lokt ...been there wat wel het geval kan zijn met een politieauto / fbi als ie al recht op je afrijdt ook leuk ... op een politieheli staan .. dan schiet ie door zichzelf heen op een tank staan .. gaat ie rondjes rijden (omdat je nooit precies in het midden kan staan en hij je sws achtervolgt ) .. Reageren
KillerR Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Hoe kom je eingelijk aan een S.W.A.T.? Reageren
coz Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Hoe kom je eingelijk aan een S.W.A.T.? fbi truck : niet swat tankje die water spuit mag je even gebruiken in een missie (en per ongeluk in je garage zetten , jezelf van kant maken om de missie te stoppen , opslaan en missie opnieuw starten ) Reageren
KillerR Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Welke missie bedoel je dan? Reageren
Fireman Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 De allerlaatste missie End of the Line Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik vind persoonlijk die SWAT tank niet echt mooi of handig, paats mij maar de Rhino... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik ging naar de Ganton Gym om er even te trainen en toen vermoorde ik er de 4 mensen en ik ging in de blue hell, maar toen ik daar was zag ik een gele pijl en kon ik in de Inside Track Betting ergens op het platteland, maar toen ik naar buiten ging en ik keek op de kaart, stond erop dat ik nog steeds in Los Santos was, terwijl ik ergens op het platteland zat. Erg vreemd vond ik, dus ik dacht laat ik het maar eens posten. Reageren
coz Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik vind persoonlijk die SWAT tank niet echt mooi of handig, paats mij maar de Rhino... off topic .. tegen die tijd ben je daar bijna ... na de story line de rest van het spel ook even uitspelen en je hebt een tank plus hydra naast cj's huis .. (je hebt er alleen geen zak aan omdat er alleen nog maar onschuldige voorbijgangers lopen) Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 hoofd eraf in multy player (kan alleen bij cj) laat de andere speler met een katana het hoofd van player 1 eraf hakken (niet dood code mag nog niet aanstaan) player 1 is wasted en er komt te staan "mission failed" als alleen player 1 weer aan het spelen is (geen multy player) player 1 moet de "niet dood" code aanzetten start dan multy player weer op en je ziet dat cj "hoofdloos"is (getest op ps2 met de "gewone multyplayer"(geen rampage)) 100% zekerheid is er niet want die gast die bij me kwam spelen (had het weer van iemand anders gehoord) had dit hele gedoe geregeld. en het gedoe is al weer 1 jaar geleden ofzo Reageren
Randy13 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb iets heel raars ondekt toen ik san andreas even aan het spelen was op de ps2: Ik werd omgeduwt door een auto dus ik lag op me rug plat op de grond maar toen deed ik heel snel de cheat dat je de jetpack krijgt dus ik doe dat terwijl ik op de grond lag, en in eens heb ik de jetpack en hij vliegt liggend de lucht in :S. Dus ik ging liggend met me jetpack in de lucht.. wie heeft dit ook wel is meegemaakt? Randy. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.