RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dat lijkt me geen easteregg, maar eerder een bug.. Omdat jij net toevallig aangereden was door een auto en dus op de grond lag. Toen je op dat moment een cheat invoerde is het in het spel even mis gegaan.. Gewoon een bug, geen easteregg.. Omdat het niet de bedoeling was van de makers Reageren
quinton Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Het lijkt me wel leuk, ik ga het ook eens proberen goed gevonden Bewerkt: 24 februari 2006 door quinton Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dat is dan een bug, geen Easter Egg. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb het ook gehad maar ik ging (dood) de lucht in.. Dit is geen EE,maar een bug Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 -Ik voeg hem samen met het topic Glitches & Bugs in Gta Sa General- Reageren
Fizzle E Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik ging een keer met een lowrider door downtown racen, ik had de wielen laag staan(dus dan is de auto hoger)toen botste er een Broadway mij van voor en toen vloog ik van Downtown helemaal naar Idlewood echt mooi was dat ik ging bijna hoger dan die babel tower Reageren
coz Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik ging een keer met een lowrider door downtown racen, ik had de wielen laag staan(dus dan is de auto hoger)toen botste er een Broadway mij van voor en toen vloog ik van Downtown helemaal naar Idlewood echt mooi was dat ik ging bijna hoger dan die babel tower dat is waarschijnlijk gerelateerd aan wat ik gepost heb over die monster op de een of andere manier heeft SA soms moeite met autos die met (een van) de vering(en) op een bepaalde manier op een andere auto komen Reageren
Fizzle E Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 haha maar ik ging bijna hoger dan die babel tower well mooi uitzicht Boven op de Gant Bridge in San Fierro bij staat op die hoge ding: There are no Easter Eggs here, Go Away Reageren
coz Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Boven op de Gant Bridge in San Fierro bij staat op die hoge ding: There are no Easter Eggs here, Go Away waarom denk je dat die nog niet genoemd is ... en dan nog het is een easter egg , geen glitch Reageren
RedRat Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Er is een glitch als je een dubbelspel (voor PS2) speelt en de 2e speler het hoofd met een Katana van CJ. eraf hakt gaat hij dood, als hij daarna weer gespawnd word leeft hij door zonder hoofd Reageren
Bling Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Er is een glitch als je een dubbelspel (voor PS2) speelt en de 2e speler het hoofd met een Katana van CJ. eraf hakt gaat hij dood, als hij daarna weer gespawnd word leeft hij door zonder hoofd Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Echt komisch! Ik ben ook nog een bug tegengekomen op de PC versie van San Andreas, en ik heb er een filmpje van gemaakt. Deze is hier te downloaden. Reageren
RedRat Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Er is er ook een glitch met een Parafiets. Boven op mt. Chiliad is een mountain bike als je daarop gaat (in een bepaalde tijd) krijg je de chiliad challenge, als je een parachute hebt (die ligt ook op de berg) moet je niet het parkoer fietsen maar iets naar links, daar is de Stars and Stripes (USA vlag) daar naast is een schans ga de schans op en stap van je fiets doe je parachtue open en wacht. Daarna word je weer op het parkoer gespawnd op de fiets met de parachute om. Nu is het onmogelijk om van de fiets af te vallen. Veel plezier Reageren
Bongo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Misschien hoort het hier in deze topic niet thuis maar ja. Ik heb dus ook een bug en dat is dat als ik mods(zoals auto's)in sa zet dan krijg ik van die geluiden in het spel. Bijvoorbeeld ik loop over straat en dan hoor ik hele luide geluiden van voetstappen en ook van auto's Als iemand weet hoe dat komt en hoe ik dat kan voorkomen hoor ik het graag. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Misschien hoort het hier in deze topic niet thuis maar ja.Ik heb dus ook een bug en dat is dat als ik mods(zoals auto's)in sa zet dan krijg ik van die geluiden in het spel. Bijvoorbeeld ik loop over straat en dan hoor ik hele luide geluiden van voetstappen en ook van auto's Als iemand weet hoe dat komt en hoe ik dat kan voorkomen hoor ik het graag. Het kan zijn dat de geluidsinstellingen van het spel niet goed is ingesteld. Dan staat het bijvoorbeel op Dolby surround ofzo.. Kijk daar eens naar, als je gewoon twee luidsprekers hebt moet je hem op standaard stereo ofzo zetten, dan is het weg.. En zet de speaker configuration in het spel op twee speakers.. Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Deze bug werkt altijd je kaner gewoon heel langzaam in rijden ik vond wel grappig: SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.