Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog een bug: Ik had een bullet in mijn garage staan en ik wil hem weer uit mijn garage halen, en toen zag ik dat hij vol met deuken zat (dat kan niet, want de garage maakt hem altijd weer schade vrij), maar dat was nog niet het gekste, toen ik in de bullet stapte zat ik er verkeerd om in! :? Als ik naar voren rijd dan rijd hij dus naar achter, heel raar, hieronder een screen ervan:

misluktemod6qnxs9.jpg

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hey,

ik was wat aan het surfen toen ik een uitleg met afbeeldingen tegenkwam.

Namelijk: Hoe loop je onderwater???

wuwnum1.jpg

wuwnum2.jpg

wuwnum3.jpg

wuwnum4.jpg

kun je me de site enes geven want dhet lijkt me wijs. kan het voor d eplaystation 2 ook

Geplaatst:

ik heb er geen afbeelding van maar op de ps2 was ik aan het rondrijden bij de airport en toen zag ik 2 bussen in elkaar zitten :? en toen explodeerde er een en daarna de andere

Geplaatst:

ik ging in de hunter zitte en de politie zat achter me aan ..

steeg net op toen een agent die kap open trok ... daar was mijn ps2 niet op voorberijd.. en liep vast :bonk:

Geplaatst:
ik heb er geen afbeelding van maar op de ps2 was ik aan het rondrijden bij de airport en toen zag ik 2 bussen in elkaar zitten :? en toen explodeerde er een en daarna de andere

gebeurt wel eens vaker

gallery210.jpg

wel vaag idd

• 2 weken later...
Geplaatst:

laatst had ik een hele rare bug!! ik reed rustig door een straat met een auto (weet niet meer welke), ergens in LS (kan geen foto maken want ik heb gta op de ps2 en het duurde kort) ik stapte uit de auto en plots viel ik door de grond :ch:

Geplaatst:

Ja, dat had ik ook eens, ik was End of The Line aan't doen en plots zak ik met auto en al door de grond. Ik bleef maar vallen en vallen tot ik op X duwde. Alles was terug normaal en CJ viel ineens van zeer grote hoogte naar beneden. Gevolg: Wasted en Mission Failed! :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

had ook zo iets maar ik kon niet zomaar op x druk heb hem op de pc

en een keer vloog met zeer hogen snelheid met een hydra op een gebouw of gewoon voor de lol en in eens was ik ergens anders ? wel grappig want het was aan de ander kant van de map gekomen in een keer :bonk:

spel er dus niet op voor beried daty ik zo hard aan kwam

Bewerkt: door killerfragger
Geplaatst:

ik heb een foutje bij de dune gevonden, ik weet niet of dit alleen op de ps2 zo is maar: het foutje zit in de koplampen van de dune, bij normale auto`s zie je het licht gewoon voor de auto op de grond schijnen, bij de dune

is dat licht omgekeerd, je ziet het licht onder de auto schijnen, het lijkt net neon licht :puh:

Geplaatst:

Ik heb zelf ook een raar iets. Als je de code BMTPWHR (iedereen recruteren met AK) intikt. Als je een ped recruteerd met een blauw overhemd, zonnebril, beige broek en rare witte muts, begint ie automatisch op de politie te schieten! :bonk: Volgens mij is het geen drugsdealer ofzo. Je kan deze ped het meeste in San Fierro vinden. Als ik een gewone ped recruteer schiet hij niet, gewoon een rare bug, of is dit bij iedereen zo?

Geplaatst: (bewerkt)

in blueberry (stadje in het platteland)

ik pikte er een tractor en miek er een truck aan vast. toen reed ik vooruit en nam een bocht. opeens ging die tractor supersnel en de truck vloog los van mij en lande op zijn zij. dit is 2 keer achter mekaar gebeurd met 2 verschillende trucks en tractor.

ik heb er zelfs een filmpje van. het is nu al zeker de 6de keer dat het gebeurt :?

wel even schrikken :)

Bewerkt: door NineEleven
Geplaatst:
Ik heb een hele handige bug die ik altijd kan herdoen. Als ik zonder parachute van een superhoog gebouw spring en ik kom op de grond dan heb ik altijd nog een beetje leven over. :Y

Of hoort dat zo :?

Heb ik ook altijd heb ik altijd 2% over (of zo iets :puh:)

Geplaatst:

dan moet je wel max health helemaal vol hebben, dat heb ik nog niet, ik weeniej hoeda moe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...