Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:
Kunnen we dit topic niet 'Sticky' maken, want elke dag komen er weer topics à la 'Hey Fellas I found a bug!' en dan moeten die arme arme arme moderators (vooral Bling :-( ) weer HELEMAAL het topic in dit topic plakken, maar als we dit topic stickey-en, dan zien mensen het SNELLER, en dat scheelt Bling of Dutchy of KoE weer overuren.

ID?

- Oh en in het 'Great Topics'-Topic kijkt haast niemand.

Zoals je zelf al zegt heeft het topic al een plaatsje bij 'Great Topics', dat mensen daar niet kijken kunnen wij ook niets aan veranderen. Maar om het ook nog eens te pinnen is dubbelop en daarom dus onnodig.

SA Quiz is toch ook 'dubbelop'?

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
SA Quiz is toch ook 'dubbelop'?
Vroeger stond dat topic ook niet vastgeplakt, hoor. Elk GTA-deel op dit forum heeft een quiz-topic, die in elk forum vastgeplakt stond, op het 'GTA: SA fora' na. Om verwarring te voorkomen en het in één geheel overzichtelijk te houden, is dit topic ook in in dit forum vastgeplakt.

Verder ben ik het met je eens, dat het 'Glitches & Bugs'-topic inderdaad ook erg handig is. Maar, zoals _KoE_Mzungu al opmerkte, staat dit topic daarom ook in het 'Great Topics'-topic. Als wij dit topic óók vast gaan plakken, kunnen we dat dus (bij wijze van spreken) ook met alle andere topics uit het 'Great Topics'-topic doen. 'SA Quiz'-topic is daar dus, zoals ik hierboven uitlegde, een uitzondering van.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had vanmorgen een hele rare.

Op de ps2 bij de SubUrban van Jefferson, Ik was op de vlucht voor de polite(2 sterren) en ik rijd met 100% bikeskill tegen de SubUrban op, Dus hij kan dan niet van de motor afvallen. Ik ging dwars door de SubUrban heen en ik zag gewoon de winkel vanbinnen en ik zat op de motor, toen werd ik naar beneden gestort in een diepe blauwe put.

Ik zat nog steeds op de motor maar in een fractie van een seconde stond ik weer boven IN de SubUrban en de motor was weg en de 2 sterren ook.

Weird?

Edit: -Heeft even in geheugen gegraaft-

IK heb er nog 1.

Ik liep in East-Lost Santos bij de trein-brug en ik zag dan er iemand door de trap was gezakt, een ballar.

*Kuch*Met z'n dikke reet is dat logisch*Kuch* Dus ik schiet op 'm met me Rifle.

Hij schoot terug met een M5, Ik had Full Health, Full body armor. en hij raakt me 1x, Bam, er staat een heel S.W.A.T. Team om me heen, Ik kill ze allemaal, ik had nog de helft van me health, hij schiet weer een keer met de M5 Bam in 1x dood, ik zakte door de grond heen en kwam "Wasted" In the Johnson's House Uit.

Again Weiird!

Bewerkt: door Ydude
Geplaatst:

ik heb weer een bug gevonden in San Fierro,

je kunt namelijk met je auto door de grond van de zeebodem vallen

bug.jpg

een beetje een donkere foto.. maar valt nog te zien denk ik

nadat je er helemaal doorheen bent gezakt wordt je gerespawnd op het land

Geplaatst:

Dit kun je ook aan de zuidoostkust van Las Venturas. Je komt dan uit in de Blue Hell, waar je als je te laag komt, automatisch wordt gerespawned boven de grond. Natuurlijk ga je altijd te laag als je niets hebt om mee te vliegen.

Geplaatst:

Ik speel al heel lang op mijn PS-2 san andreas en ik heb altyd dat als ik heel hard ga ryden met een turismo ofso over een snelweg,

dan moet het ryweg laden en dan kan ik heel vaak over een onzigt bare weg ryden :puh: (dit is misschien geen bug maarja)

-kan ik hier misschien ook iets tegendoen??-

Geplaatst:
Ik speel al heel lang op mijn PS-2 san andreas en ik heb altyd dat als ik heel hard ga ryden met een turismo ofso over een snelweg,

dan moet het ryweg laden en dan kan ik heel vaak over een onzigt bare weg ryden :puh: (dit is misschien geen bug maarja)

-kan ik hier misschien ook iets tegendoen??-

Nee op de PS2 kan je hier niets tegen doen, SA maakt al optimaal gebruik van de PS2 maar de 'Draw-Distance' is niet in te stellen op de PS2, wel op de PC wat dan wel afhankelijk is van de prestaties van de PC.
Geplaatst:

Ik was gewoon effe lekker aan het rond karren in LV en badacht dat ik weleens kon gaan vliegen ik had dit lang niet gedaan en storte neer en ik dacht schit ik ben dood maar dat was niet zo ik leefde nog gewoon voor de volle 100% ^_^

:schater::schater::schater::schater:

gr.fiegel5

Geplaatst:

als je een open auto had maar er een hard/softtop op doet en je neemt een homie mee dan steekt zijn rug door de stoel heen ik zal kijken of ik een screen kan maken.

Geplaatst:
als je een open auto had maar er een hard/softtop op doet en je neemt een homie mee dan steekt zijn rug door de stoel heen ik zal kijken of ik een screen kan maken.

Ook bij vrachtwagens en vans enz! Bijv Ryder ziet er in de missie dat je naar Ocean Docks moet in die wagen uit als een "Ghost-Ryder".

Geplaatst:

IK heb nog een maffe bug gevonden.Als je bij de brug staat tussen Rodeo en Flint County zul je merken dat er nooit auto's over die brug rijden

Mvg :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of hij al bekend was, maar ik heb een blue hell ingang gevonden bij het las venturas stadion, naast de bankjes, onder de plantenbakken!

hier een plaatje!

Hier een kaartje met de lokatie!

Plaatje van de ingang!

Ook als je de radio in een kart overzet op een ander radiostation dan zit CJ in het niks te draaien!

Hier een plaatje:

QUOTE(powerpats @ 2 Sep 2007, 20:04:27)

Ik heb een plaatje voor je, geen stoel, maar het is toch wat je boedoelt, zo'n beetje, of niet?:

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop. <<<

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Kan een bug zijn... Geluid is bij GTA niet altijd puik weet je nog? Ik had een keer dat de motorgeluid van een Hydra veranderd werd naar die van een Baron. En een keer had iemand (online op SA-MP) een bug dat als hij liep er geen voetstappen maar stemmekes te horen zijn. Als je de storyline had gevolgd had hje gemerkt dat onder die zandhopen naat Catalinea's huis haar exes liggen, dat zei ze zelf een keer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...