LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Ik zie constant auto's 180's maken als ik me snel omdraai, echt maf. Ook heb ik een hovercraft, maar die wil maar niet stil blijven staan, als ik em in me garage zet, vliegt ie er vanzelf uit <_< @gertjeu: waarschijnlijk etzelfde met die hovercraft, die dingen geven vanzelf gas ofzo Ook heb ik maffe dingen gehad, dat me body-paints waren verdwenen na een load-game. Bewerkt: 27 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 van die maffe gevallen heb ik ook die lak was waarschijnlijk een special lak die gaan ervanzelf af naa een savegame of als je hem ff in een garagebox zet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik was juist met een PCJ-600 aan het rijden en ik reed tegen een winkel(ik weet wel nie waar ergens) en ik viel door de grond en zo'n 20 seconden later stond ik zo'n 100m verder op straat best wel cool je kan ondertussen zo wat salto's maken in vice city had je ook zoiets als ik me niet vergis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 replay met parachute springen... en een lantaarnpaal midden in een uitweg (het ziet er een beetje nep uit maar ga maar kijken ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Die replay had ik zelf ook al opgemerkt best wel schraal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 had ook eens iets heel erg raars. Het was in Las Venturas. Ik was gewoon wat rond aan het lopen, zie ik opeens een oude vrouw zonder benen !!! :blink: Et leek wel een lillieputter. Daarna begon ik er te meppen en toen had ze wel weer benen. :unsure: Erg raar dus!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Waarom plaats je zo'n onzinnig bericht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ik zag net een of andere bosje uit het wegdek steken :blink: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb daarstraks iemand omgereden en er lag bloed op de grond maar hij stond met die liggende positie (foto volgt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matty Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ik dan ik was bij die burgershot waar ook de missie's van OG LOC zijn. en ik had 3 sterren en ik dacht ga ff naar binnen.. :ph34r: ben ik daar binnen (schiet de 2 "aardige" kassiéres dood) en ik schiet iedereen daar dood.. zie ik daar 2 van die agenten op z'n knieen zitten met handen boven z'n hoofd(met geweer in z'n hand) ik had al de Lower wanted level code gedaan en sloeg ze dus dood en kreeg geen sterretjes dus er waren 3 dingen super raar - er waren agenten in de burger shot - ze gaven zich over - ik sloeg ze dood en kreeg geen sterretjes ps. dit is egt waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brian7 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik was in Las venturas en stal een wagen met een paar gasten erin die bleven zitten. toen gebruikte ik de "vlieg cheat" en ging naar los santos. daar stapte ik uit en die gasten in mijn wagen ook. toen ik ze dood knalde liepen ze gewoon door terwijl het pijltje aangaf dat ze dood waren. heel vreemd dus :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 In de Desert zit ook een bug, bij een van die hooge bergen waar je in een missie ok die helicopters uit de lucht moet halen, kan je op 1 plek gewoon door de berg heenkijken, Oja en in het kamp, daar staan sommige bosjes gewoon ergens in de lucht :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dit heb ik :blink: de lantaarnpaal is dus verkeerd gemapped volgens mij :huh: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 het is ook zo dat als je weelie maakt op motor dat het licht dan op de grond blijft, dit was in VC ook zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.