Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik had een keer(denk ik) een klein verstrooidheidsfoutje van RockStar Games.

Ik was hard aan het rijden met een auto, ik reed plots doorheen een verkeerspaal, maar ik reed er gewoon doorheen, hij ging niet stuk of zo, toen ik er daarna weer wat trager tegen reed ging die wel gewoon stuk. Zou Rockstar Games dan voor elke snelheid die paal moeten "aanpassen" :o ??

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee hoor, het collision bestand(een model wat de paal tastbaar maakt) van de paal is dan, door de hoge snelheid, gewoon nog niet geladen. Het spel kan dan gewoon de snelheid niet bijhouden waarmee jij je over de map beweegt. Waarschijnlijk/misschien zag je van de paal zelf ook alleen maar een heel ongedetailleerd model(niet dat de normale objecten gedetailleerd zijn :7), dat is het zogenaamde LOD (low object detail) object, gebruikt voor objecten waar je zo ver vandaan bent dat je de details toch niet zou zien, zo hoeft het spel minder objecten te laden die je toch niet/amper zou zien.

Overigens, over een paar bugs dat je in het water kan lopen: Water is in SA maar een plat iets, een grens. Als je over die grens gaat, registreerd het spel dat je het water in gaat, en net zo lang totdat je je weer boven een bepaalde hoogte bevind, blijft het spel denken dat je in het water zit. Op sommige San Andreas Multiplayer servers kan je bijvoorbeeld je positie opslaan en er later weer naar terugkeren door een commando in te voeren, als je die positie onder water hebt opgeslagen, registreerd het spel dus niet dat je het water in bent gegaan. That\\\'s all.. Bugs daarin (zonder teleports) komen doordat die grens van dat water ergens ophield bijvoorbeeld...

Ik zie nog steeds erg vaak auto\\\'s spawnen op parkeerplaatsen met hun ophanging een stuk ingedrukt, als ik er dan tegenaan loop, staan de wielen weer normaal. Is wel grappig om te zien..

Auto\\\'s die half in elkaar steken en mannetjes die dood liggen en ontastbaar zijn levert soms ook wel iets leuks op :puh:

EDIT: Bedenk me net nog een bug die ik laatst in SA:MP tegenkwam: Net buiten Los Santos, in de country(links), bij die lange weg met die haarspeldbochten, is zo\\\'n rots die half doorzichtig is, daar zit dan nog een rots achter die normaal is xD Zal even een Snapmap maken :)

Click here to view the SnapMap

Een van die 2 punten..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Zie je bij de laatste de scherven?
Nee, volgens mij zijn dat de kogels die afketsen en geen glasscherven. Voor alsnog zie ik er geen bug in.

Lol gast, dan heb ik ook een bug: Dan zijn het we erge grote kogels dude XD 8)0_0:7 :7

Bewerkt: door GTA:SAN ANDREAS
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de nissie end of the line behaald maar NOG steeds kan ik geen autos exporteren/importeren even voor de duidelijkheid IK GEBRUIK GEEN CHEATS

dit was dus geen bug sorry...

wel een andere mischien is ie al bekent maar je heft ergens een stuk daar kan je ook zonder 2player stand onderwater gaan

klik hier maar ff

Bewerkt: door nimesh.gta
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de nissie end of the line behaald maar NOG steeds kan ik geen autos exporteren/importeren even voor de duidelijkheid IK GEBRUIK GEEN CHEATS
Je moet eerst de rijschool voltooien, en daarna de Wang Cars missies, om precies te zijn de missie Customs Fast Track. Dit is dus geen bug. Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Lol gast, dan heb ik ook een bug: Dan zijn het we erge grote kogels dude XD 8)0_0:7:7
dat is omdat het Héél snel gaat :puh: Dan lijkt het erop dat de kogels sneller gaan. Enne iik heb geen bug maar als ik er een heb, gebruik de EDIT knop wel...
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Laatst had ik ook een glitch, ik heb hem nog nooit vaker gezien.

Ik had een auto in de deuropening van de Pay'n'Spray staan en ging toen een andere auto laten overspuiten en toen reed de auto die in de deuropening stond gewoon weg uit de deuropening zonder dat er iemand in zat :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst had ik dit: Ik had 6 sterren wanted level en me vliegtuig was neergehaald, ik spring op dat dak op het Doherty garage (dat savehouse). Toen ging ik ergens staan en gingen ineens al die tanks en die police chopper geval weg, en toen ik van dat punt waar ik stond weer weg liepen kwamen ze weer terug :bonk: Als je daar staat ben je kennelijk dus even veilig, maar zal zeker wel een bug zijn want het lijkt mij niet dat dat zo hoort :puh: Post straks nog wel screens en snapmap, ik moet nu weer naar school :duh:

EDIT: Laat maar, ik zie net dat er een heel topic over is :puh:Klik

Bewerkt: door ComKwak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had even een vraagje..Ik reed vandaag langs het huis heen waar de Beagle in dat huis hoort te staan, maar hij stond er niet...Ook niet als ik een stukje weg reed en ik weer terug kwam.

En ik kan een andere glitch ook niet vinden..Dat er een boom in een huis staan. Kan iemand mij daarvan een foto sturen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had even een vraagje..Ik reed vandaag langs het huis heen waar de Beagle in dat huis hoort te staan, maar hij stond er niet...Ook niet als ik een stukje weg reed en ik weer terug kwam.

En ik kan een andere glitch ook niet vinden..Dat er een boom in een huis staan. Kan iemand mij daarvan een foto sturen?

Beagle:

gallery28ty1.jpg

Boom in huis:

gallery1dt7.jpg

Lokatie boom in huis: Click here to view the SnapMap

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...