Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar Pimmy is vermoord door een Nederlander en als het een Moslim was geweest zou het veel erger zijn geweest. En ik weet niet Geertje het verdient maar die man VRAAG GEWOON OM DOOD GEKNALT TE WORDEN. Hij heeft echt geen goede jeugd gehad :7

En die moslims die naar dat ambulance personeel zit te schelden vragen er ook om. Maar die hoeven van jou geen kogel? Waarom niet? Omdat ze moslim zijn? Lekker racistisch tegen over Nederlanders.

• Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

31

• Nissan

26

• Vegeta

24

• Jowx

23

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Ho Ho ik zeg toch ook neit dat Nederlanders een Kogel ''verdienen'' maar hij vraagt gewoon om een kogel en dat doen die scheldende jongens ook, ik heb nooit het tegendeel beweert hoor.

Genoeg voor vandaag , k ga slapen :tu:

Bewerkt: door Vegeta
Geplaatst:

ik zeg alleen mijn mening. als jij zo over mij denkt, vind ik dat ok. iedereen heeft een mening.

Geplaatst:
En vind je die van Sandra wel goed beargumenteerd dan ? Daar hoor ik je niet over klagen.

Ach ja waarom niet, als je zelf valt, trek gerust een ander mee.

Ewa nou dan , ik kan tenminste uit ervaring spreken maar de meeste mensen hier alleen van wat ze op het nieuws hebben gezien :D

Jij hebt ervaringen met preken over Moslimextremisme. Want wat hij op het nieuws te zien krijgen is dat Moslimextremisme. Dus als jij er ervaring mee hebt. Geweldig.

Ik geloof niet dat ze in hun eigen land allemaal bedreigd worden, of door oorlog etc. Want meerdendeels zijn het turken. En in Turkije is geen oorlog, so...

Nee tuurlijk niet, ben je ooit in West-Turkije geweest? Wat een welvaart daarzo! Maar als je verder landinwaarts gaat. Kom je bergen tegen, en daarzo wonen die koerden die generaties lang aan inteelt hebben gedaan.

Die zóóó ongeloofelijk ver achterlopen op de maatschapij van tegenwoordig. En die komen allemaal hier naar toe, zeggen dat het zo slecht is.

Grappig feit blijft wel trouwens dat die Koerden eigenlijk écht bedreigd worden. Door jawel! De Turkse Regering. Ze jagen erop alsof het beesten zijn. En nouja degene die een kans krijgen om te vluchten die komen in West-Europa terecht, en dan worden ze hier helemaal in de watten gelegt.

Helemaal niet :duh: De film Fitna is gewoon onzin , beelden liegen idd niet Moslims vermoorden vast wel andere mensen maar dat gebeurt ook echt wel met Moslims, Neem nou een voorbeeld zoals Palestina. Alle moslims die zich misdragen zijn slechte moslims maar er zijn ook veel goede moslims tussen. Je moet nederland niet met Turkije en Marokko vergelijken want Nederland staat bekend als een vrij land waar je veel mag of willen jullie je naar het niveau van andere landen verlagen ?

Merk ik soms dat je in het nauw wordt gedreven door de waarheid?

Luister nou eens goed Vegeta. Ik wordt er zo moe van dat gedrag van jou dat alles wat je niet aanstaat maar "onzin" is. Ik kan de beelden er zo bijhalen Vegeta. En ik ben genoeg gemotiveerd om jou keer op keer die beelden te laten zien totdat je zegt van: "Fitna is geen onzin, alles in deze film is de waarheid." Want dat is het ook! Die Soera's staan écht in de Koran, dat hebben Arabie-kenners zelf gezegt.

Is dit ook "onzin"? Wat deze heren zeggen?

Jah maar dat was omdat ik boos was en ik meende alles niet ik schreef gwn classic zijn tekst over en zette overal waas moslims stond : Katholieken. Maar normaal ben ik nooit zo racistische want ik weet dat elke groep slechte en goede mensen heeft.

Heb ik jou het recht gegeven om mijn tekst over te nemen? En voor persoonlijke doeleinden te gebruiken? :clown:

:duh:

Maar oke , Nederland is anders dan je huis want : Artikel 1 je mag niet discriminiseren op grond van afkomst en ras dus dat wil zeggen dat Allochtonen hetzelfde moeten worden in de rechtzaal als Nederlanders maar dat geldt alleen voor Allochtonen die hier ook echt al heel lang wonen zoals vanaf je 10e of vanaf je geboorte net als ik.

Maar het gebeurt wel! Er wordt écht nog stééds gediscrimineerd. Al sinds en ver vóór de vastlegging van dit Wetsartikel.

En het zijn heus de Nederlanders die alleen discrimineren.

Kankerkaas is toch ook discriminerend? Maar ik hoor een Nederlander niet snel "Kankerkaas" tegen een andere "Kankerkaas" zeggen.

En wat heeft de rechtzaal ermee te maken?

Maar Pimmy is vermoord door een Nederlander en als het een Moslim was geweest zou het veel erger zijn geweest. En ik weet niet Geertje het verdient maar die man VRAAG GEWOON OM DOOD GEKNALT TE WORDEN. Hij heeft echt geen goede jeugd gehad :7

Gelukkig wel, was het door een moslim hadden we hier een burgeroorlog. Maar toch, Nederland had zo'n mooi land kunnen zijn nu als Extreem Links niet de opdracht had gegeven hem te vermoorden.

Dan ben jij wel een echte lieve Nederlander , sorry hoor maar dit vind ik niet normaal !!! Als mensen in hun eigen taal praten kan het jou toch niks schelen misschien begrijpen ze elkaar wat beter in hun eigen taal. Iedereen heeft het recht om in zijn eigen taal te praten al is het nederland al is het Kazachstan. Ik vraag me af waarom ze je geen MEP in je gezicht hebben gegeven. En je zegt er ook nog bij dat je dat redelijk normaal vindt :duh: En HOE ? vaak moet ik herhalen dat ik ook vind dat mensen zich aan de regels moeten houden maar komt ie nog een keer met dat :duh:

JE DISCRIMINEERT!!!! FOEI FOEI FOEI! :7

En alsjeblieft Vegeta, kruip nou toch eens een keer uit die slachtofferol...

Geplaatst:
Dan ben jij wel een echte lieve Nederlander , sorry hoor maar dit vind ik niet normaal !!! Als mensen in hun eigen taal praten kan het jou toch niks schelen misschien begrijpen ze elkaar wat beter in hun eigen taal. Iedereen heeft het recht om in zijn eigen taal te praten al is het nederland al is het Kazachstan. Ik vraag me af waarom ze je geen MEP in je gezicht hebben gegeven. En je zegt er ook nog bij dat je dat redelijk normaal vindt :duh: En HOE ? vaak moet ik herhalen dat ik ook vind dat mensen zich aan de regels moeten houden maar komt ie nog een keer met dat :duh:

>>> Door Jowx: Let op je taalgebruik s.v.p. <<<

Waarom leren jullie dan gewoon geen Nederlands, elk jaar gaan er duizenden euro's naar oplossingen voor de taal, als jullie het niet willen leren dan moeten jullie het maar voelen.

Jah jowx vind jij het wel normaal wat hij tegen die vrouwen zei die in het marokaans aan het praten waren, en ik kan nergens lezen dat ik discrimineer. En mijn ouders leren Nederlands en kunnen het ook prima en dat geldt ook voor mij maar als ik tegen mijn ouders praat in mijn eigen taal en dan komt iemand met een opmerking zoals als : ''Terroristen taal'' dan geef ik hem alsnog een mep in zijn gezicht ^_^ En ik heb ervaring met wat er in de moskee gebeurt en niet met moslim extremisten.

Laatste Post in dit topic want ik heb genoeg van al die moslimshaterzz en ik vind het niet leuk dat de moderators steeds op mij letten als ik zeg dat ik iemand zou meppen word ik wel op aangesproken maar als iemand onze taal een terroristentaal noemt dan niet :duh:

2fast hieronder heeft helemaal gelijk vind ik

Geplaatst:
Jah jowx vind jij het wel normaal wat hij tegen die vrouwen zei die in het marokaans aan het praten waren, en ik kan nergens lezen dat ik discrimineer. En mijn ouders leren Nederlands en kunnen het ook prima en dat geldt ook voor mij maar als ik tegen mijn ouders praat in mijn eigen taal en dan komt iemand met een opmerking zoals als : ''Terroristen taal'' dan geef ik hem alsnog een mep in zijn gezicht ^_^ En ik heb ervaring met wat er in de moskee gebeurt en niet met moslim extremisten.

Laatste Post in dit topic want ik heb genoeg van al die moslimshaterzz en ik vind het niet leuk dat de moderators steeds op mij letten als ik zeg dat ik iemand zou meppen word ik wel op aangesproken maar als iemand onze taal een terroristentaal noemt dan niet :duh:

Ik vind het helemaal niet erg als mensen in hun eigen taal praten, van mij mogen ze wel. Maar neem dan wel het fatsoen om het te leren om dagelijkse dingen te kunnen doen zoals boodschappen doen, of een keer de weg vragen. Een eigen taal spreken is ook helemaal niet verkeerd, maar je moet niet gaan schelden, doe het dan in het Nederlands als je dan het lef hebt denk ik dan.

Maar er is naar mening helemaal geen probleem met een eigen taal spreken maar onthoud wel dat je hier in Nederland bent en dat je verplicht bent om de Nederlandse taal onder de knie te hebben, het is de basis van dit land. Wat als we in de winkel stonden en de vrouw achter de kassa alleen Chinees sprak en de klant alleen Duits?

Geplaatst:

De meeste hier doen niet stoer over internet.

Tevens, de meeste hier geven argumenten, die geef jij niet zo snel, ook daar ligt het aan.

En ik zie amper moslimhaters, meeste mensen die tegen het 'uitschot' van de buitenlanders is.

Geplaatst:

ik heb niks tegen moslims, wel tegen ieder mens dat niet normaal doet en dat is dus niet per groep bekeken, ik heb juist meer last van Nazi's en racisten :duh:

Geplaatst:
Ik heb al een heel stuk gelezen maar ik heb tot nu toe alleen gelezen : Als iemand Mohammed uitscheldt dan mag je hem vermoorden .

:O Jullie mogen wel gewoon godverdommen[/font] zeggen en jezus enzo en als wij 1 keer Mohammed zeggen of iets met allah worden we gelijk geramd door een hele groep moslims.

JE hebt niet het recht om het te doen omdat het niet van het land mag waar je in woont maar god zal je er niet voor straffen omdat je het in naam van islam deed. En je moet is beter kijken wat de islam is want jezus is ook een profeet van ons hoor en de mensen die hem uitschelden schelden dan hun eigen profeet uit maar Mohammed is een grotere profeet voor ons.

Dit is echt mijn laatste post. :7

@ hieronder : Ze worden niet gestraft door god maar dat maakt toch niks uit want dat komt pas later.

JE hebt niet het recht om het te doen omdat het niet van het land mag waar je in woont maar god zal je er niet voor straffen omdat je het in naam van islam deed. En je moet is beter kijken wat de islam is want jezus is ook een profeet van ons hoor en de mensen die hem uitschelden schelden dan hun eigen profeet uit maar Mohammed is een grotere profeet voor ons.

Dit is ook de reden waarom veel mensen negatief over de islam denken, omdat sommige geweldadige acties niet gestrafd worden.

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Kap nou eens met dat "ik ben zielig" gedrag, nu weten we het wel. Ik heb je post bewerkt omdat je weer aan het schelden was, niet om de overige inhoud. Daarnaast let ik op iedereen, dus niet alleen op jou. Het is simpelweg niet nodig om te schelden als je iets duidelijk wil maken, sterker nog, ik neem je niet eens serieus meer als je zonder scheldwoorden niet normaal kan posten. Kap met schelden, post gewoon met argumenten.

Dit geldt overigens voor iedereen, schelden is niet toegestaan!

Geplaatst:

@ hieronder : Ze worden niet gestraft door god maar dat maakt toch niks uit want dat komt pas later.

Jongen, profeet is profeet. En ik weet niet wie die Koran heeft geschreven

maar het slaat nergens op dat je iemand mag vermoorden als die je profeet beledigt.

Ik ga jou kop er ook niet afslaan omdat je een keer Godverdomme zegt.

En sinds wanneer bepaal jij dat iemand het recht wel of niet heeft. Kruip zoals alle

andere mensen zeggen uit die slachtoffer rol en.....

>>> Door Jowx: Ik heb een gedeelte van je post opgegeten, het is niet de bedoeling om acties te gaan lopen uitlokken! <<<

Geplaatst:
Jongen, profeet is profeet. En ik weet niet wie die Koran heeft geschreven

maar het slaat nergens op dat je iemand mag vermoorden als die je profeet beledigt.

Ik ga jou kop er ook niet afslaan omdat je een keer Godverdomme zegt.

En sinds wanneer bepaal jij dat iemand het recht wel of niet heeft. Kruip zoals alle

andere mensen zeggen uit die slachtoffer rol

hier ga ik mee met cuban gangster je bekijkt alles vanuit de slachtoffer rol wij vermorden toch oook niet iemadn als die iets met allah ofzo zegt?!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...