Reinier93 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) De eerste screens zijn er! Hier staan ze, edit: hier staan er nog meer! Bewerkt: 20 september 2008 door Reinier93 Reageren
Miek Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Als dat echt de beelden zijn, en die plaatjes de storyline, ga ik beginnen huilen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ziet er slecht uit. Het wordt als ze echt zijn een halve top down view. Ik zou 'm echt niet gaan kopen (ik heb niet eens een DS. Ik ga veel liever de nieuwste PSP kopen). De graphics zuigen echt. Reageren
joppie Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Om te huilen ... echt totaal niet wat ik ervan had verwacht... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Is deze site wel te vertrouwen?... MegaPilot. EDIT: Je hebt geen radar, zelfs in Gta: Advance had je een radar, de screens zijn vals, naar mijn mening. Bewerkt: 19 september 2008 door MegaPilot Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Dit is echt niet wat ik had verwacht van deze GTA, het is echt jammer dat het zo is. Het is gewoon om te janken... Bewerkt: 19 september 2008 door GTA Haas Reageren
Heart Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Whopakee, mooie blunder. Reageren
Rebellion Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Is deze site wel te vertrouwen?...MegaPilot. EDIT: Je hebt geen radar, zelfs in Gta: Advance had je een radar, de screens zijn vals, naar mijn mening. Er staat toch echt een bron bij en die bron is Nintendo Power tijdschrift, dat lijkt me dus wel te vertrouwen. En over het feit dat je geen radar ziet: de DS heeft 2 schermen, het lijkt me dus wel logisch dat de radar op het tweede scherm zit en daarom niet te zien is op de screen. Reageren
1974 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De eerste screens zijn er!Hier staan ze Het ziet er nog al Dom uit, zelfs GTA1 ziet er nog beter uit, zelfs D2, zelfs elke oude game ziet er beter uit. Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Screens van de DS zien er altijd slechter uit dan als je het speelt, dan beweegt het gewoon en merk je er een stuk minder van. Ik vind het er wel grappig uitzien, alleen jammer dat die auto's wat te klein zijn. Ik ben benieuwd naar filmpjes. Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik vind het er ook wel grappig uit zien. Het heeft zich toch een cartoon achtige stijl aangenomen (is weer eens wat anders) en een topdown view, maar dan met wat 3d aspecten erin. Valt mij ook op dat die auto's wel erg klein zijn in vergelijking met de personages, dat maakt het wel wat onrealistisch... Reageren
Basssss Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 EDIT: Je hebt geen radar, zelfs in Gta: Advance had je een radar, de screens zijn vals, naar mijn mening. De map zou toch op het andere scherm komen...? Maar de screens zijn wel slechter dan ik verwacht had... :'( Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Ik vindt het wel een grappige stijl hebben. Het heeft wat weg van Okami (Alleen is Okami veel meer japanse tekenstijl, maar het heeft er wat weg van). Tekenstijl-achtig. Bewerkt: 20 september 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Het is echt om te Ziet er echt niet uit. Misschien dat het er op en DS scherm beter uit ziet, want de kwaliteit van de screens is nou niet bepaald hoog te noemen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 WAUW WAT GAAF !!! ik ga hem zeker halen !!! :tu: :dans: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.